Ei vissiin ole? Mä edelleen pohdin road-trip mahdollisuutta, vaikka laivat meneekin tosi epä-optimaalisesti. Jaakko ilmeisesti harkitsi lähtöä, jos tulee auto?shoddie kirjoitti:Mites lennot? Oliko muita nyt tulossa Janin ja heben lisäks?
Iron Moot 2015
Re: Iron Moot 2015
Joo.JArrow kirjoitti:Ei vissiin ole? Mä edelleen pohdin road-trip mahdollisuutta, vaikka laivat meneekin tosi epä-optimaalisesti. Jaakko ilmeisesti harkitsi lähtöä, jos tulee auto?shoddie kirjoitti:Mites lennot? Oliko muita nyt tulossa Janin ja heben lisäks?
Harkitsen mä kyl pikkasen lentoakin (esim. Teron aiemmin tarjoamilla aikatauluilla), mut ei mua kannata odottaa jos muulla sakilla on hommat selvät. Tuun sit jos tuun.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä ainaki lennän ja mielellään samalla lennolla muitaki ni on matkaseuraa.
Jos meen lentäen, niin maksan ihan mielelläni sen yhden yön hotellia extraa ja lennän jo tortai iltana. Finskillä näyttäisi olevan suora lento klo 16.
Hebe ois vissiin valmis lähtemään autolla, jaakko ehkä, saisko autoon vielä yhden varman?
Hebe ois vissiin valmis lähtemään autolla, jaakko ehkä, saisko autoon vielä yhden varman?
-
Der Dexter
mulla toi osuu tosiaan työviikolle, joten mikään pidempi kuin nopiat lennot tuskin onnistuu, joten taidan olla jumissa lennoilla, enkä tule autoilemaan.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ostan kesäkuun ekalla viikolla lentoliput. Jos joku halajaa samaa matkaa ni vois alkaa neuvottelemaan asiasta. Mulla on to-ma vapaana, mutta ajattelin to-su lentoja katella.
Ehkä mä en jaksa käyttää tohon autoreissun verran aikaa. To-su lennot kuulostaa hyvältä. Ne perjantai aamun lennot menee kuitenkin aika kiireiseksi.shoddie kirjoitti:Ostan kesäkuun ekalla viikolla lentoliput. Jos joku halajaa samaa matkaa ni vois alkaa neuvottelemaan asiasta. Mulla on to-ma vapaana, mutta ajattelin to-su lentoja katella.
Kaipa mä voisin tänne lähteä ihan lentokoneellakin. Onko toi varattu huone sellanen, että siinä ei oo enää tilaa? Jos näin, niin oisko vielä joku muu kiinnostunut lähtijä?
- GreenMeanie
Mä. Mut pelailisin vaan lauantain ja sunnuntain. Tuukkakki oli ainaki vähän kiinnostunu conis.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Pelaisit vai olisit paikalla?GreenMeanie kirjoitti:Mä. Mut pelailisin vaan lauantain ja sunnuntain. Tuukkakki oli ainaki vähän kiinnostunu conis.
Joo, nyt on varattu yks 3-hengen huone, eli siinä ei oo tilaa.Tatuhan on edelleen ehkä, mutta varmistuu vasta lähempänä.
- GreenMeanie
Molemmat, lentäisin iltalennol pe sinne, ottaisin poplekännit ja voittasin IGn lauantain, poplekännit ja sit sunnuntain varmaa muutama peli ja illal kotii.Celebdae kirjoitti:Pelaisit vai olisit paikalla?GreenMeanie kirjoitti:Mä. Mut pelailisin vaan lauantain ja sunnuntain. Tuukkakki oli ainaki vähän kiinnostunu conis.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä voisin kyl ilmeistyä paikalle myös tolla perjantain aamulennolla... tai sit jo torstaina. Ehkä Tuukka vois kans ilmotella itestään.
Kesäkuu alko, eli vois alkaa kattelee lentoja. Kuka ois tulossa samoilla lennoilla to-su?
Majoitus on to-su. Voisin olla menossa mestoille saman tien jo torstaina aamupäivällä ja Janikin oli tuosta alustavasti kiinnostunut. Oon pari päivää ollu sen verta pahasti kipeenä, että en oo miettiny tarkemmin asiaa, mutta nyt kun alkaa olotila paranemaan, niin voisi jotain taas tehäkin.
Mites nää tuukat, hoopeet, harjahooceet sun muut?
Mä vähä luulen et mul ei nyt onnaa tänä vuonna toi mootti.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
- GreenMeanie
Tuukka ja hp on Jaakon kaa mut hoopee tulee pelaa vaa lauantain ja ehk sunnuntain vähä.
Joo, siis mä voin lähteä torstai aamulla, jos joku muu on silloin lähdössä ja haluaa seuraa tai to-iltana.
Nonni! Sit tarttis alkaa ostelemaan lentoja. Ajattelin ite mennä to-su lennoilla eestaas. Ketkä ois tulossa samoina päivinä?