"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suomen edustajat mm-kisoihin valittu

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

Suomen edustajat mm-kisoihin valittu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Pitkien ja yllättävänkin hankalien neuvottelujen jälkeen valitsijamiehistö on saanut valittua loput masinistit edustamaan Suomea WTC:hen Irlannissa syyskuun puolivälissä. Valitsijamiesten

Teemu Aro
Jaakko Uusitupa
Samu Järvinen

ja jo aiemmin valittujen

Mikko Heinola
Tero Särkijärvi

lisäksi tiimit täydentyvät viisikolla

Janne Mikkola
Sami Suikki
Pauli Lehtoranta
Henry Hyttinen
Niko Ranta

Ensimmäisenä varamiehenä toimii Tatu Purhonen, tarvittaessa muutkin sooloajat.

Suomen skene alkaa olla todella tasainen, eikä tiimivalinta tänäkään vuonna ollut mikään helppo homma. Tällä kertaa päädyimme lopulta nojaamaan pitkälti viime aikaisiin turnaustuloksiin ja aktiivisuuteen. Vaikka rankingiä ei käytettykään suoraan valinnan perusteena vaan tukena, niin valittu kymmenikko valtaa Suomen rankingin top kymmenen kun otetaan huomioon vain yksittäisturnaukset. Totta kai muitakin hyviä vaihtoehtoja olisi ollut, mutta jokin päätös tässä kohti oli tehtävä. Toivottavasti näillä pärjätään hyvin!

Lopullinen tiimijako selviää ennemmin tai myöhemmin.

WTC-valitsijamiehistö,
Teemu Aro
Jaakko Uusitupa
Samu Järvinen
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Re: Suomen edustajat mm-kisoihin valittu

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Hyvältä näyttää ja faktioidenkaan kanssa ei pitäisi tulla pahemmin riitoja. Kyl ne jenkit tolla miehistöllä pitäis kaatuu.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Billbox_

Viesti Kirjoittaja Billbox_ »

Hyvä porukka kasassa, pisteet valitsijamiehille! :)
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

GreenMeanie kirjoitti:Hyvältä näyttää ja faktioidenkaan kanssa ei pitäisi tulla pahemmin riitoja.
Eii - PÄ! Pelkkää Circlee ja cryxii. Millä mä pelaan?? :S
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

petskules kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti:Hyvältä näyttää ja faktioidenkaan kanssa ei pitäisi tulla pahemmin riitoja.
Eii - PÄ! Pelkkää Circlee ja cryxii. Millä mä pelaan?? :S
Me vähän laskettiin, että sää pelaisit Exulonia ja jotain muita mercei. ;)
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Onnea kaikille valituile!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Kyllä toi hyvältä tiimiltä vaikuttaa, vaikkaa sielä paljon cryxiä ja circleä onkin, mutta cryxiltä ainakin löytyy ihan hyvin pari casteriparia molempiin tiimeihinn
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

petskules kirjoitti: Eii - PÄ! Pelkkää Circlee ja cryxii.
Ja ylläripoffut!

(Maybe not)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Onnea valituille. :)
#TeamCryxigus
Rats keep running!
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Onnea valituille! Kovia äijiä kaikki. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Mä voin uhrautua suuremman hyvän puolesta ja tulla pyörittää possuja koska possut OP. Kannatti näköjään grindaa noita turnauksii kun kerran tiimiinkin pääs. Onnee myös muille valituille, en kyllä paljoo lähtis itekään muuttamaan, jos saisin tiimit valkata.
Pora on miehen sielu.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Cor Leonis kirjoitti:Kannatti näköjään grindaa noita turnauksii kun kerran tiimiinkin pääs.
Vaikka vikojen valittujen osalta komitea joutui äänestämäänkin, niin tämä pitää ehdottomasti paikkaansa. Aktiivisuus katsottiin ehdottomasti eduksi ja sitä toki odotetaan nyt kesän aikana myös ennen kisoja! En tiedä ketkä/miten tulevien vuosien tiimit valitaan, mutta osallistumalla paljon turnauksiin ja muihin pelailuihin ei varmasti osakkeitaan heikennä.

PS. Poffut saa jäädä näissä kinkereissä hyllylle.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Strumffi

Viesti Kirjoittaja Strumffi »

Lykkyy kans meikältä!
Tosin korjaisin Jaakkoa sen verran, et pelkkä turnauksiin ja muihin tapahtumiin ahkera osallistuminen ei vielä riitä. Mä yritin sitä, mut rannalle jäin.
Pitää kokeilla ens vuonna uudestaan ja tietysti samalla reseptillä.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:PS. Poffut saa jäädä näissä kinkereissä hyllylle.
Arkadiuksen tieri on kyllä kuulemma kova. Ainakin Suomessa sillä on kohottu turnausten kärkisijoille sekä rankingin nimekkäisiin viimeisen vuoden aikana. En mä toki tiedä mikä siinä on niin hienoa, kun ei ole tullut vastaan vielä mutta kyllä se kai on uskottava...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

On mulla tässä vielä aikaa vakuuttaa teiät kaikki possujen hyvyydestä ja varmaan Terokin kerkee viel hävitä Arkadiukselle.
Pora on miehen sielu.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Cor Leonis kirjoitti:On mulla tässä vielä aikaa vakuuttaa teiät kaikki possujen hyvyydestä ja varmaan Terokin kerkee viel hävitä Arkadiukselle.
Oon ite hävinny vaan hyville Arkadius pelaajille.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Onnee valituille! Hienoo et minionit mahtuu mukaa 8)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Emmä mitää cryxii pelaa ku eMorkulan uutta tieriä joka julkastaan 14päivän päästä! Wowowowo!
Onnee kaikille valituille ja kiitos luottamuksesta. Koitan olla viemättä kuhaa HPlta.
Sitte vaa tiimit kasaan, faktiot lukkoon ja listat tulille.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

petskules kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:PS. Poffut saa jäädä näissä kinkereissä hyllylle.
Arkadiuksen tieri on kyllä kuulemma kova. Ainakin Suomessa sillä on kohottu turnausten kärkisijoille sekä rankingin nimekkäisiin viimeisen vuoden aikana. En mä toki tiedä mikä siinä on niin hienoa, kun ei ole tullut vastaan vielä mutta kyllä se kai on uskottava...
Nature of the Beastissa on jotain vähän samaa kuin Bradiguksen theme forcessa, vaikkakin ihan eri lailla. Keskinkertainen warlocki ja armeija täynnä keskinkertaisia nappuloita, mutta yhtäkkiä se on ihan broken. Bradigukselta tulee kiviä naamalle sadan kilsan päästä, Arkadiukselta frenzyäviä razorboareja. Ja kai se n. 12 pistettä ekstraa listassa ja shield guardaavat goraxitkin jotain johonkin vaikuttavat (Primal on vissiin ihan välttävä animus listassa, jossa osa ideaa on frenzytellä menemään).

Ei sitä Nature of the Beastia kannata kokematta hylätä. En ole itse ollut kuin kerran tai kaksi vastaanottavassa päässä, mutta kyllä sen kanssa joutuu varovainen olemaan. On sillä varmasti huonot matchuppinsa, mutta tiimiturnauksessa niitä lienee mahdollista väistellä. Plus koko maailma ei treenaa Arkadiusta vastaan samalla innolla kuin Haleyta ja Asphyxiousta, joten uutuusarvoakaan ei voi täysin hylätä.

Loppujen lopuksi toki lista on täynnä sikoja, jotka eivät kovin kummoisia ole. Mutta eivätpä ole sentry stonet ja woldwatcheritkaan. Oma suositukseni täältä katsomosta huutelijana olisi, että antakaa Paulille tilaisuus näyttää Arkadiuksen toimivuus ennen kuin pakotatte sen pelaamaan Terminusta, jolla sen paras taktiikka on heitellä monta Toughia putkeen "hyvän" caster-baittauksen perään. Sitten jos ei vieläkään vakuuta, niin lista (ja/tai faktio) vaihtoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Näissä kinkereissä kaikki vähänkin erikoisemmat listat toki skoutataan (ainakin kovempien) vihulaisten puolesta etukäteen, mikä pienentää yllätysfaktoria. Toki sitä kyntensä saa näyttää, mutta mun on todella vaikea nähdä possuista olevan tähän oikeasti validiksi vaihtoehdoksi. Ja wtc:ssä eivät saa edes spesialistietua. Bradiguksella tierissä taas se tosi iso juttu on täydellinen losin blokkaus, mikä on mekaniikkana ainutlaatuinen ja siksi niin vahva.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”