"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Defiler (aito) semispeedpainted :)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Aika häijy figu, lisää tommotteita.

Tulikos muuten mieleen säätää kameran valkobalanssia keinovalolle(Tai säätänyt sitä valkoisesta paperista). Jos se oli säädetty päivänvalolle niin siitä nimenomaan tulee tuollainen keltainen keinovalossa kuvattuna.
Kuolema on deathia!
Munter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Munter »

Nahka kirjoitti:Tulikos muuten mieleen säätää kameran valkobalanssia keinovalolle(Tai säätänyt sitä valkoisesta paperista). Jos se oli säädetty päivänvalolle niin siitä nimenomaan tulee tuollainen keltainen keinovalossa kuvattuna.
Kuvat on itse asiassa otettu kaikki vain digikameran automaatilla sekalaisten räpsijöiden toimesta samalla kun ollaan pelattu turneeta eli otamme jossain vaiheessa noista ammattimaisempiakin kuvia. Kyseisestä turneesta löytyy myös lisää juttua:

Kuvia Lahden Eye of Terror -turnauksesta

Turnausraportti
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali

Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Vallan mahtava!!!
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Paljon tolla defilerillä on panssari ja paljon se maksaa pisteissä?
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Joo sama kun mä näin Defilerin Helsingin Fantasiapeleissä niin hyvä etten pyörtynyt! Oli se niin hieno!
minä olen swamphead
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Heh. Oot vähän muokannut tota cannonia(sen päätä), eikös siinä olekin Leman Russin tykinpää?
Monni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monni »

onhan se.

kun ei tullut defilerin paketissa kuin puolikas tykin pää (toinen osa irronnut ja hukkunut luultavasti pakkauksen yhteydessä) oli pakko soveltaa :D

vaikeaa saada uutta modelia lyhyellä varotus ajalla, varsinkin kun toi defiler tehtiin sillon joskus kun se oli vielä ikään kuin sneak prewiew/pre order asteella ;)
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”