ummm, siis taiteessa??? minusta taiteessa on nykyään liian vakava sävy. esim ennen gobbot virnisteli hauskasti, mutta nykyään ne irvistelee tosi typerän näköisesti. sama on armeijakirjoissa nykyään. ennen riitti kuvallistakin huumoria.
Baseja en jaksa tehdä, ne ovat kuitenkin väärän näköisiä suhteessa maastoon, joten miksi vaivaantua laisinkaan... (Jos saan ensin teema maaston tehtyä, niin sitten saatan harkita baseja.)
Yksitoikkoinen maalaaminen,kyllä isompia pomoja ja muita perus porukasta erottuvia tyyppejä maalaa enemmän kuin mielellään, mutta sitten kun pitäisi perus porukkaa ruveta maalaamaan, niin alkaa homma hyvinpian tympiä...
Kyllä jos tarkemmin ajatellaan pidän figujen kokoamisesta. Oli musta
ainakin hauskaa jostain kumman syystä auttaa kaveria kokoamaan
ja suunnittelemaan isoa Night Goblin rykmenttiä. Niitten maalaamises-
ta pysyin kaukana. Konvertointikin on kivaa.
joo... siinä oon kyllä samaa mieltä että tavallisten rivimiesten maalaminen tympäsee erittäin paljon varsinki ku oot maalannu niitä jo 18 samanlaista...mutta heroja ja sellasii on kyl kiva maalata,jos ne figut on muutenkin hienoi
Son of hell betrayer of light,
my sword will soon come for you all and your kindom will fall,
and you'll be dust again forever.
Maalaaminen on tylsää. Ei sitä kestä. Mä haluun koota ja konverttaa. Mulla on koko mun armeija koossa, mutta joku 1/5 maaleitta. Ja päätin juuri, että maalaan uudella teemalla mun armeijan... Onneksi on mustaa Sprayta, niin Nulnin maalaaminen ei tule kovin vaikeaksi...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
keksikää helppo väritys noku tyypeil ni niit jaksaa maalata ko ajattelee kuin hieno on kokonaan maalattu ryhmä. ite sain dark elf spear menit (25x) maalattu puoles vuodes