Steam & Fury, Vaasa 13.-14.6.2015
- Cor Leonis
Re: Steam & Fury, Vaasa 13.-14.6.2015
Ei näillä näkymin. 82 listaa spesialisteineen on vähän liian iso urakka...
Ai tänne piti palauttaa listat eilen? Meni vähän ohi itel
Mites autojako vaasaan? Itse lähden autolla, lähtö malmilta noin puoli viisi (periaatteessa mulla on kyllä sen verran plussatunteja, että voin lähteä myös aikaisemmin). Ajoaika on noin 5h + tauko. Henry ilmoittautui kyytiin, vielä 2 paikkaa vapaana.
Mulla ei ole kyytiä vielä sovittuna. Mä voisin hypätä tohon mukaan mieluusti.
Rats keep running!
Mulle kelpais kans kyyti. En tiedä onko joustomahdollisuuksia et voi olla et mä lähden sit vasta ilta-autolla. Jos sellasia lähtee.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Mun laskujen mukaan nää pitäis saada PK-seudulta lähteviin autoihin:
Kyyditettävät
Tatu Purhonen
Tuomas Toimela
Tuukka Kallas
Aleksi Koskinen
Pauli Lehtoranta
(Jani Kautto)
(Mikko Heinola)
(Tero Särkijärvi)
(Chisse Berg)
(Jaakko Uusitupa)
(Joonas Heinonen)
(Henry Hyttinen)
(Antti Ilmavirta)
Autokyytejä:
Jani (Lähtö Malmilta 16.30 tai aikaisemmin)
Mikko H
Joonas H
Henry H
Antti (Lähtö klo 15.00)
Tero
Chisse
Jaakko
Tatu Lähtö Leppävaarasta klo 15.00)
Kyydittömiä lienee vielä 5. Huudelkaa jos puututte tästä listasta. Saako Tamperelaiset nyt omansa järjestettyä vai pitääkö ne sumplia näihin mukaan? Ketkä on lähdössä autolla?
Kyyditettävät
Tatu Purhonen
Tuomas Toimela
Tuukka Kallas
Aleksi Koskinen
Pauli Lehtoranta
(Jani Kautto)
(Mikko Heinola)
(Tero Särkijärvi)
(Chisse Berg)
(Jaakko Uusitupa)
(Joonas Heinonen)
(Henry Hyttinen)
(Antti Ilmavirta)
Autokyytejä:
Jani (Lähtö Malmilta 16.30 tai aikaisemmin)
Mikko H
Joonas H
Henry H
Antti (Lähtö klo 15.00)
Tero
Chisse
Jaakko
Tatu Lähtö Leppävaarasta klo 15.00)
Kyydittömiä lienee vielä 5. Huudelkaa jos puututte tästä listasta. Saako Tamperelaiset nyt omansa järjestettyä vai pitääkö ne sumplia näihin mukaan? Ketkä on lähdössä autolla?
Viimeksi muokannut Prkl, Su 31.05.2015 18:07. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Juttelin tossa facen puolella vähän aiemmin Janin kanssa, ja sovittiin että olisin kanssa Janin kyydissä. Tai näin ainakin käsitin. Eiköhän mut korjata täällä jos olen väärässä.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Mun autossa tällä hetkellä Minä, Henry, Joonas ja Mikko. Viides menee aika ahtaaksi. Ja lähtö malmin Citymarketilta 16:30
Viimeksi muokannut JArrow, Pe 29.05.2015 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tulee viides ni mä en oo se joka istuu keskellä.
Mä voisin lähteä jo aiemmin iltapäivästä, jos joku kuski on halukas. Ehkä joskus kahen-kolmen pintaan voisin irrota duunista. Ois kiva olla perillä ennen keskiyötä =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kuka vielä on ajamassa? Tatu, Chisse, joku muu?
Mä voisin periaatteessa ajaa. Eihän toi pitkä matka ole. Mulla lähtö ois perjantaina ajoissa, ehkä kolmen aikaan jostain lähiöstä mahd Lauttasaaresta. Vai mihin mä saisin mun auton työpäivän ajaksi? Onko teillä Jaakko jotain parkkipaikkoja duunilla? ;)
Mä voisin periaatteessa ajaa. Eihän toi pitkä matka ole. Mulla lähtö ois perjantaina ajoissa, ehkä kolmen aikaan jostain lähiöstä mahd Lauttasaaresta. Vai mihin mä saisin mun auton työpäivän ajaksi? Onko teillä Jaakko jotain parkkipaikkoja duunilla? ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ei oikein oo ylimääräisiä parkkipaikkoja. Mä oon joskus pitäny autoa täällä Ruoholahdessa pikkukadulla 2h paikalla. Voin tarvittaessa käydä ruokatunnilla kääntämässä kiekkoa, niin ei hirveen kauaa joudu sakkoasennossa olemaan. Tai sit viet sen päiväksi Laruun.petskules kirjoitti:Kuka vielä on ajamassa? Tatu, Chisse, joku muu?
Mulla on tarvittaessa auto ja sillä ihan mielelläni ajelen, jos tarvitsee. Voin ottaa vähän miinusta ja lähteä joskus kolmen aikaan varmaan. Myös toki kyyti kelpaa, jos autoja on jo tarpeeksi.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Voin lähteä autolla, jos halukkaita kyydittäviä löytyy se kolme. Lähtöaikani on joustava aikaisuutta kohti eli 14 passaa kyllä.
Ja jos mua ei tarvita ajamaan omaa, niin hyppään Klaukkalasta Tero sun kyytiin sit kolmen maissa. Passaako?
Vedetään mutkat suoriksi ja vedetään kaikki samalla kyydillä jos meitä kerran on jo neljä klo kolmen lähdössä. Voidaan sumplia vielä kenen autolla lopulta mennään (ja jakaa tietty matkan aikana myös ajovuoroja sit tarpeen mukaan).
Jaakko varmistanee vielä et tulee tohon.
Juujuu tuun ja voin ottaa skumppapullon matkan ratoksi perinteiseen tyyliin. Tai ehkä pitää ottaa useampi, kun on pitkä matka...petskules kirjoitti:Vedetään mutkat suoriksi ja vedetään kaikki samalla kyydillä jos meitä kerran on jo neljä klo kolmen lähdössä. Voidaan sumplia vielä kenen autolla lopulta mennään (ja jakaa tietty matkan aikana myös ajovuoroja sit tarpeen mukaan).
Muistutan vielä, että yksi paikka turnaukseen on vapaana. Kun kerran kyytejä järjestellään jo hyvissä ajoin, ehkä joku intoutuu hyppäämään jousille täyttämään sen viimeisen tyhjän turnauspaikan.