"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelikaveria fabaan ensiviikonloppuna Reilu-turnauksen kompeilla

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Guardsman
Viesti:

Pelikaveria fabaan ensiviikonloppuna Reilu-turnauksen kompeilla

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Viimeisestä Faba pelistä onkin jo aikaa joten huudellaan täällä pelikaveria että voidaan muistella miten säännöt toimii käytännössä ennen kuin itse turnaus osuu kohdalle. Ensiviikolla sopii la-su Nummelassa Kaksi Kuuta ryn tiloissa tai ehkä Nopat ja Taktiikan peli-illassa torstaina.

-Jussi
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Jean

Re: Pelikaveria fabaan ensiviikonloppuna Reilu-turnauksen kompeilla

Viesti Kirjoittaja Jean »

Moi, mä voisin tulla pelaa sun kaa. Nopat ja taktiikalla on ke ja su peli-illat, joissa pelataan välillä fabaa. Sinne voisin tulla, mutten Nummelaan, koska liian kaukana Pelaatko Empiree? Sittenhän tästä tulee jännää, sillä aion itsekin pelata. :D
As a commander of an Empire army, it is by your courage and leadership that the soldiers of the Empire will hold the line and face the horrors that assail them.
Guardsman
Viesti:

Re: Pelikaveria fabaan ensiviikonloppuna Reilu-turnauksen kompeilla

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä ainakin heidän sivujen mukaan ovat torstaisinkin auki viidestä eteenpäin. Silloin sopisi parhaiten mulle. Ja Empirellä pelaan joo, harvemmin tulee samaa armeijaa vastaan pelattua mutta siinähän sitä oppii asioita parhaiten omasta armeijastaan :)
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”