"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fabahuhuista ja uutisista keskustelu

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Meganiikko

Re: Fabahuhuja & uutisia

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Onko tästä pääteltävissä että sigmar tekee paluun, tai että faba palautuu sigmarin aikaan?
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jos se kerran toimi Horus Heresyn uudelleenlämmittämisessä...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Tasan kuukauden päästäkö uudesta fabasta pitäs olla enemmän infoa? Jos sigmarista tulis malli niin sen vois hankkia vaikka vain maalattavaksi ja hyllyyn koristeeksi.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Silveri

Sigmar varmaankin siinä figussa istuu kultaisella valtaistuimella...
Jean

Viesti Kirjoittaja Jean »

Sigmar on kyl the best! Toivottavasti on hyvä statline, jos se tulee peliin. Vähän kuin jollain demoniprinssillä eli lvl 4 taikuri ja vieläpä kova tappelija.

Varmaan jtn tän tyylistä tulossa:
http://vignette2.wikia.nocookie.net/war ... 1229160830
As a commander of an Empire army, it is by your courage and leadership that the soldiers of the Empire will hold the line and face the horrors that assail them.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Jotain varmistusta asiaan: http://www.belloflostsouls.net/2015/06/ ... ation.html

Eli heinäkuun alussa rysähtää, ja Age of Sigmar olisi kuulemma Space Hulk tyylinen lautapeli, ei 9 edikan aloituspakkaus.
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Eikös huhuissa ole pyörinyt että faba aiheisia julkaisuja olis luvassa 6:den viikon ajan?
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Ari kirjoitti:Age of Sigmar olisi kuulemma Space Hulk tyylinen lautapeli, ei 9 edikan aloituspakkaus.
Kelatkaa, jos FaBaan tulevat pyöreät beissit oliskin vaan tohon Age of Sigmar-peliin eikä normaaliin FaBaan. FaBan tiettyjä ukkeleita saisi käyttää Age of Sigmarissa, mutta pelissä käytetään pyöreitä beissejä, siksi niitä tulee mukana FaBan ukkeleiden mukana että FaBan ukkeleita voisi käyttää kummassakin pelissä - FaBassa vaan ukkeleilla pitää olla neliöbeissit.

o.o

#illuminaticonfirmed
rebiler

Viesti Kirjoittaja rebiler »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Kelatkaa, jos FaBaan tulevat pyöreät beissit oliskin vaan tohon Age of Sigmar-peliin eikä normaaliin FaBaan. FaBan tiettyjä ukkeleita saisi käyttää Age of Sigmarissa, mutta pelissä käytetään pyöreitä beissejä, siksi niitä tulee mukana FaBan ukkeleiden mukana että FaBan ukkeleita voisi käyttää kummassakin pelissä - FaBassa vaan ukkeleilla pitää olla neliöbeissit.
Se ois kyllä ihanaa, niin sais nauraa näille kaikille netissä itkijöille. :)
Nopat & Taktiikka PK-seudun pelikerho
http://www.nopat.fi/
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

rebiler kirjoitti:
Skarsnik, the Lord kirjoitti:Kelatkaa, jos FaBaan tulevat pyöreät beissit oliskin vaan tohon Age of Sigmar-peliin eikä normaaliin FaBaan. FaBan tiettyjä ukkeleita saisi käyttää Age of Sigmarissa, mutta pelissä käytetään pyöreitä beissejä, siksi niitä tulee mukana FaBan ukkeleiden mukana että FaBan ukkeleita voisi käyttää kummassakin pelissä - FaBassa vaan ukkeleilla pitää olla neliöbeissit.
Se ois kyllä ihanaa, niin sais nauraa näille kaikille netissä itkijöille. :)
You. I like you. :)
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:
Ari kirjoitti:Age of Sigmar olisi kuulemma Space Hulk tyylinen lautapeli, ei 9 edikan aloituspakkaus.
Kelatkaa, jos FaBaan tulevat pyöreät beissit oliskin vaan tohon Age of Sigmar-peliin eikä normaaliin FaBaan. FaBan tiettyjä ukkeleita saisi käyttää Age of Sigmarissa, mutta pelissä käytetään pyöreitä beissejä, siksi niitä tulee mukana FaBan ukkeleiden mukana että FaBan ukkeleita voisi käyttää kummassakin pelissä - FaBassa vaan ukkeleilla pitää olla neliöbeissit.

o.o

#illuminaticonfirmed
Hiukan olen yllättynyt jos jotain Screaming Bellejä ja muita jättiököjä huristelee lautapelissä, mutta mistäpä sen tietää.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Jotenkin musta tuntuu, että tossa lautapelissä liikutaan dunskussa noilla levyhaarniska-warrior-priesteillä, sitten sinne spawnii Skaveneita, joiden mahdollisen läsnäolon noi term... eikun levyhaarniska-warrior-priestit aistii ja niitä kuvataan blip... eikun jollain stench of evil -counterilla. Yksi term.. eikun warrior-priesteistä on opetellut loitsun, jonka efekti muistuttaa hyvin vahvasti liekinheitintä.

Vakavammin puhuen, Warhammer Questin lämmittäminen uutena pelinä voisi olla ehkä ihan hyväkin idea.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Ari kirjoitti:Jotain varmistusta asiaan: http://www.belloflostsouls.net/2015/06/ ... ation.html

Eli heinäkuun alussa rysähtää, ja Age of Sigmar olisi kuulemma Space Hulk tyylinen lautapeli, ei 9 edikan aloituspakkaus.
Huomion arvoinen pointti btw tuossa lautapelihuhussa on että Steve the Warboss(tunnetusti ei erityisen luotettava huhu lähde) pisti tuon huhun hiukan sen jälkeen kun henkilö warseerillä SPEKULOI moisesta mahdollisuudesta.

Cannot prove mutta ajoituksista herää epäillys että Steve luki tuon warseeriltä ja pisti huhuna liikenteeseen. Varsinkin kun katsoo aikaisempaa huhujen osuma prosenttia

edit: btw ilmeisesti kauppoja käsketty vetämään 6.6 pois myynnistä sääntökirjan, armeijakirjat, end times kirjat, korttipakat, movement trayt ja jotain muuta sekalaista.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Silveri

Movement trayden poisvetäminen ehkä eniten tossa mietityttää.
tneva82

Silveri kirjoitti:Movement trayden poisvetäminen ehkä eniten tossa mietityttää.
Ysiedikassa on pyöreät baset käytössä. Jos joukot ei rankkaa vanhaan tyyliin vanhoille ei ole käyttöä. Jos rankkautuvat tarvitaan movement trayt jotka sopivat uusiin pyöreisiin baseihin(GW ei vaivaudu myymään movement trayta baseille joita ei uusissa figuissa myydä. Vaikka ne olisi säännöllisesti sallittu pelattavaksi GW jättää basejen teon vanhojen pelaajien ongelmaksi).

Tuo on ihan looginen ratkaisu jos(tai paremminkin kun) uudet figut myydään vain pyöreillä baseilla.

edit: Tai no kai se vanha voisi ehkä sopia pyöreille baseille mutta veikkaisin GW:n ottavan tilaisuudesta tehdä WOTR tyylisiä joiden hinta on 20% isompi kuin vanhojen. Tilaisuus tekee varkaan :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Silveri

No näistä pyöreistä baseistahan on käyty jo vääntöä muutaman sivun verran. Itse jäin siihen käsitykseen, että skirmarit menevät pyöreille beisseille ja blokit ovat blokkeja neliöbeisseillä edelleen. WotR alustoja tosin itsekin epäilen tulevaksi, jos kaikki pyöristyy.
tneva82

Silveri kirjoitti:No näistä pyöreistä baseistahan on käyty jo vääntöä muutaman sivun verran. Itse jäin siihen käsitykseen, että skirmarit menevät pyöreille beisseille ja blokit ovat blokkeja neliöbeisseillä edelleen. WotR alustoja tosin itsekin epäilen tulevaksi, jos kaikki pyöristyy.
Pyöreitä baseja näkynyt niin monessa ei-skirmish figuissa ja luotettavat huhulähteet niin systemaattisesti sanovat että jatkossa bokseissa on vain pyöreät baset että parempi uskoa se.

Rebasetus ei välttämättä ole pakollinen(epic 40k ei vaatinut uudelleenbasetuksia vaan 2 basea toimi) mutta vähemmä yllättäen GW ei myy movement trayta baseille joita eivät enää myy(ihan loogista sinänsä).
rebiler

Viesti Kirjoittaja rebiler »

Kaiken toivon voi nyt virallisesti heittää!

Pyöreät baset varmistettu

Ostin tänään kaaosritareita ja tapahtui seuraavaa: Avasin laatikon ja mitä sisältä löytyi? Aivan oikein! Pyöreitä beissejä!

Kuva

Ihan hirveä määrä pyöreitä beissejä! Sisältä löytyi vielä lisääAAAAARGH PYÖREITÄ BEISSEJÄÄÄÄ
Nopat & Taktiikka PK-seudun pelikerho
http://www.nopat.fi/
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mielenkiintoinen koko pyöreillä baseilla kun ottaa huomioon, että kyseessä on ratsuväki. Noh, saa pelata niillä mitkä tuli laatikon mukana.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Järisyttävämpi uutinen on se että kaaosponit ovat opetelleet balettia ja nyt pystyvät pyörimään 25mm jalkaväkibaseilla! Mihin tämä maailma on menossa! Seuraavaksi Steam Tankki on lentotikun päässä ja siitä tulee Hovertank!

Tai sitten ratsuväki voi LotR tyylimäiseen tapaan dismountata taistelun kesken ja nuo on ratsastajien baset! (mikä olisi ihan hasuka idea jos skirmishpeliksi menee, jalan kulkee paremmin kivikossa ja rakennuksessa ja meetwurstin selässä sitten avoimella)

Tai sitten kyseessä on erittäin validia kuvamateriaalia mitä ei mitenkään ole muokattu käyttäjän puolesta paketin sisällön suhteen!
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”