"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

poista

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
maddog

poista

Viesti Kirjoittaja maddog »

poista
Viimeksi muokannut maddog, Pe 10.10.2003 07:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Haa olin eka. Ihan hienoja. ja kyllähän tuo valkonen vähän hyppii silmille.
maddog

värjäsin ogren taustan että näkisittä miten auttaa katselua kun tausta on neutraalimpi. värjäys ei vain aina onnistu näin helposti, joten pare pistää jo kuvaan harmaa taus.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Valkoinen näyttää taustalla liian kirkkaalta mutta toisaalta en pidä tuosta värjätystä harmaastakaan :roll: Arwen on saanut arvoisensa ulkoasun :wink:
maddog

värillisenkin pohjan tietty voi valita figun väritystä tehostamaan... toisaalta harmaa on neutraali, eikä siten kiinnitä liikaa huomiota.

Pahiten valkoinen kävi silmiin valokuvissa itsessään. näin monitorilla häiriö ei ole ihan niin suuri. Mutta valokuvia on tosi ikävä katsella, varsinkin ilman aurinkolaseja! :D
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Itse olen käyttänyt valkoista paperia reilusti figun takana lievästi kaarrettuna. Silloin ainakin siitä on tullut nätin harmahtava, kaarros muodostaen kevyen varjon figujen taaksi. Toki varmaan valkoisen reagointi riippuu valaistuksesta paljonkin olettaisin, olen käyttänyt aina epäsuoraa valoa niissä kuvissa mitä olen ottanut itse.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
maddog

Tässä paperi kaartuu samalla tavalla lootan pohjasta yläkulmaan. Riippuu valotuksen pituudesta miten valkea taustasta tulee...
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

menin sanattomaks... uriah jacobsonin pyssy on ihq :D
kuvat on kyl ihan hyvälaatusi mun mielestä
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Menin ihan sanattomaksi myös. Siis fantastico! Great! Fantastic! Mahtavaa siis noi on niin hyvin maalattuja että...
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Nyt alkaa jo näyttää siltä, että kuvat onnistuvat. :) Jos vielä ottaisit tai muokkaisit kuvat vähän pienemmiksi, olisi homma hanskassa. Nyt tulee semmoinen fiilis että tihrustelisi öljyvärimaalausta sentin päästä. :?

P.S. Uriah on todellakin mahtava, upeat kromiefektit. :)
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Yuri kirjoitti:Jos vielä ottaisit tai muokkaisit kuvat vähän pienemmiksi, olisi homma hanskassa. Nyt tulee semmoinen fiilis että tihrustelisi öljyvärimaalausta sentin päästä. :?
Jaa, minä kyllä olisin katsellut mielelläni isompiakin kuvia :P Pbasesta voit kyllä säätää kuvien koon pienemmäksi.

Ja oikein nättejä figuja ovat, varsinkin se Uriah ja Space Mariini (tms.).
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

maddog on erittäin erinomainen maalaamaan, ei voi muuta sanoa. Kaikki metalliosat ja -kohdat ovat kivan näköisiä :]
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
maddog

Pitää vielä treenata sitä muokkausta... Eli katsella omalla koneella oikeassa koossa ja arvioida miten hyvä niitä on sitten katsella pbasesta. Eivät ne kyllä mielestäni mitenkään liian isoja olleet. Pienensin vielä useimpia ennenkuin pistin levykkeelle ja nettiin.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Hienoja figuja.
raastin raastaa ja ryystää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”