"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Myyra

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Sotatonttu kirjoitti:Millanen tyyppi se Taran 'oma' henchman oikein sitten on? Ja koska kolmas aalto olis odotettavissa?
Se väistelee vihollisen hyökkäyksiä hautaamalla ittensä. Muut friendly modelit voi sitten tuoda sen takaisin.

Kolmas kirja on mitä todennäköisimmin tulossa myyntiin Genconiin, eli elokuussa. Figuja voidaan joutua odottamaan kauankin.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Scion of the Void tosiaan. Viimeisimmässä avoimen betan versiossaan sillä oli kyky heittää kortti pois, jos vihu targetoi sitä ja buryttää. Jos on Buried rundin lopussa niin Sacrificeöityy. Mutta silloin kun on buryssä, niin oman jenging non-Peonit voi käyttää Scionin Actioneita tosin tehden kaksi pinnaa lämää Scioniin per käyttökerta.

Se lyö hassulla 1/4/7 Damagella ja voi pölliä Fastien vihollisten AP:ita Triggerillä tai läntätä niihin Condition, joka tekee neljä pinnaa vahinkoa, kun model burytetään. Kymmeneen tuumaan voi tehdä lämää vihuun sen verran kuin vihu on ottanut lämää maksimi kolmeen saakka. Molempiin hyökkäyksiin on myös kortinveto Triggerit.

Nollilla voi joko unburyttää kavereita tehden niihin samalla kolme pinnaa lämää tai sitten teleportata walkkinsa verran (Wk 5).

Että joo - melkomoien vinkeä otus, jotten sanoisi. Mutta voi tosiaan muuttua vielä noista spekseistä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Sotatonttu

Viesti Kirjoittaja Sotatonttu »

Sillä yhden demon kokemuksellani toi kuulosti kyllä tosi veikeältä. Toivottavasti se ilmestyy sitten pian ja on hieno. Wyrdillä on kyllä pääosin hieno design, mutta on siellä jotain vähän tylsiäkin figuja joukossa.

Kiitos Fiendille linkeistä. Pitää laittaa lukulistalle.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Sotatonttu kirjoitti:Sillä yhden demon kokemuksellani toi kuulosti kyllä tosi veikeältä. Toivottavasti se ilmestyy sitten pian ja on hieno. Wyrdillä on kyllä pääosin hieno design, mutta on siellä jotain vähän tylsiäkin figuja joukossa.

Kiitos Fiendille linkeistä. Pitää laittaa lukulistalle.
Ilmeisesti ovat kovin suosittuja lukemiskohteita Tara piireissä, ite aloittaisin tuolta kun alan Taraa joskus pelaamaan. :)
Something something Dangerzone!
Myyra

Ketäs olikaan tulossa nyt sunnuntaina Happeen? Kiinnostaako jotain sopia peliä?
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Minä voisin yrittää paikalle jos vaan löydän.
Jos jollain löytyisi se Von Schill, niin mieluusti testaisin sitä?
Myyra

Purging Flame kirjoitti:Minä voisin yrittää paikalle jos vaan löydän.
Jos jollain löytyisi se Von Schill, niin mieluusti testaisin sitä?
Osoite on Sörnäisten rantatie 31. Ollaan neljännessä kerroksessa. Sisään päästäkseen pitää todennäköisesti soittaa jollekin (minulle). Ovessa pitäisi olla lappu, josta löytyy puhelinnumero (tuskin muistan laittaa sitä), ja jos ei ole lappua, numero löytyy mm. peliporukat osiossa olevasta threadista.

Koitan myös muistaa ottaa Hulk Hoganin messiin. Se ei kyllä ole maalattu, mutta koita kestää.
Fiend_

Mulla on maalattu Hogan ja oon tulossa?

Paikalle on myös tulossa ilmeisesti GreenOwl jossain vaiheessa? Ja Missingno sanoi tulevansa. Mä oon tulossa yhden pintaan paikalle.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Fiend_ kirjoitti:Mulla on maalattu Hogan ja oon tulossa?

Paikalle on myös tulossa ilmeisesti GreenOwl jossain vaiheessa? Ja Missingno sanoi tulevansa. Mä oon tulossa yhden pintaan paikalle.
En olen huomenna tulossa seuraanvan kerran paikalla 14.6
Purging Flame

Olikos se nyt niin että huomenna porukka on mestoilla yhden aikaan?
Myyra

Purging Flame kirjoitti:Olikos se nyt niin että huomenna porukka on mestoilla yhden aikaan?
Mä yritän tulla jo kahekstoista, mutta siinä on aina vähän se vaara, et jää vain yrittämiseksi. Ennen yhtä olen yleensä selvinnyt paikalle aika hyvällä prosentilla.
Purging Flame

Kiitoksia pelistä ja figujen lainasta asianosaisille!
Paketti on nyt laitettu waylandilta tilaukseen ja nyt vaan odotellaan ja toivotaan että saapuvat ajoissa.
Fiend_

Purging Flame kirjoitti:Kiitoksia pelistä ja figujen lainasta asianosaisille!
Paketti on nyt laitettu waylandilta tilaukseen ja nyt vaan odotellaan ja toivotaan että saapuvat ajoissa.
Aivan loistavaa! Mitä lähti tilaukseen? :)
Purging Flame

Laitoin nyt sen startterisetin, hannahin, strongarmin ja tilpehöörit tilaukseen ja onnistuin löytämään vielä internetin syövereistä yhden metallisen trapperinkin, joten noilla pitäis pärjätä hetken aikaa. Tai ainakin siihen asti kunnes vaihtelu alkaa kiinnostaa :D
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Purging Flame kirjoitti:Laitoin nyt sen startterisetin, hannahin, strongarmin ja tilpehöörit tilaukseen ja onnistuin löytämään vielä internetin syövereistä yhden metallisen trapperinkin, joten noilla pitäis pärjätä hetken aikaa. Tai ainakin siihen asti kunnes vaihtelu alkaa kiinnostaa :D
Tulikin mieleen: Strongarmille vois toimia scout the field esimerkiks eilisen kaltasissa peleissä, sillä se saa heittää chargen ilman losia discardaamalla sen upgraden. 1 soulstonen upgrade, jonka ansiosta isot rakennukset, tuli- jää- ja muut pilarit ei ole este chargelle.
Purging Flame

Juu, ja Hans saattais toimia myös kun ilmeisesti kykenee ammuskelemaan mokomien los blockien läpi?
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Hans ei tosiaan välitä mistään markereista tai käsikähmöistä. Ainut, ja ratkaiuseva, huono puoli modelissa on sen todella surkea walk 3. Jos joukkoon saa jotain, jolla pushailtua, niin sit vois hyvinkin ottaa pöydällekin
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
M0ca

Molja kirjoitti:Hans ei tosiaan välitä mistään markereista tai käsikähmöistä. Ainut, ja ratkaiuseva, huono puoli modelissa on sen todella surkea walk 3. Jos joukkoon saa jotain, jolla pushailtua, niin sit vois hyvinkin ottaa pöydällekin
Joo tosiaan toi walkki 3 on aika surkea, mutta from the shadows kompensoi sitä kivasti. Meister Hans ei turhaa hötkyile.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Moca kirjoitti:... mutta from the shadows kompensoi sitä kivasti...
Kyseistä taitoa Hansilla ei ole, joten joutuu oikeasti miettimään, mihin kohtaan omaa deplomenttiaan laittaa ukon.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
M0ca

Molja kirjoitti:
Moca kirjoitti:... mutta from the shadows kompensoi sitä kivasti...
Kyseistä taitoa Hansilla ei ole, joten joutuu oikeasti miettimään, mihin kohtaan omaa deplomenttiaan laittaa ukon.
Hittolainen, muistin väärin, pahoittelut tästä. Joo on sitten aika deployment-kriittinen nappi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”