Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)
@Syrjä Pikainen sääntökirjan selailu ei paljastanut mitään mainitsemaasi sääntöön liittyvää ja omaan korvaan tuo kuulostaa lähinnä house rulelta jolla rauhoiteltiin pelaajia kun super heavyt yhtäkkiä olivatkin laillisia. Tosiaan taustalla on oma mutu ja pikainen vilkaisu sääntiksen super heavy-osioon.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
- Meganiikko
Superheavy Lord of Warin vahingoittamisesta saa VP'tä, 3hp = 1 vp pelin lopussa. Korjattuja hull pointteja ei lasketa.syrja kirjoitti: Sellainen muuten tuli mieleen. Onko viel voimassa sääntö, et superheavystä saa VP:n joka hullpointista/haavasta. Jos toisella ei sellaista ole??? Onko tää ollu ihan virallinen juttu ja onko viel voimassa? Vai onko ollu enempi houserule tyyppinen veto? Mulla on nyt aukko sivistykses täs kohtaa. Valaiskaa joku ketä tietää.
Ennen Knight ei ollut LoW niin siitä ei saanut pisteitä, mutta nykyään Knightit pitää ottaa Oathsworn Detachmenteissa ja ne on Lord of Wareja.
Tämä siis Escalaatiosta. Pelatessa Escalaation skenuja. (Thru Attrition, Victory niminen special rule, Impending Doomin lisäksi,).
Kuitenkin Escalaation kirjassa lukee että "seuraavat erikoissäännöt koskevat aina skenuja joissa pelataan Lord of War unitteja, ja kaikki skenut joissa pelataan Lord of Wareja muuttuvat Escalation missioneiksi (eli voi heittää Escalation warlord tablesta). Kyseenalaista onko koko himmeli käytössä nyt kun 7th edikan kirjassa on LoW slotti ihan kirjassa asti ja siinä ei mitään mainita.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Niin juu se oli escalaatio lisärin juttuja. Aattelinkin ettei se nyt mikään houserule ollu. Tarvii tutkailla
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Meganiikko
Löytyy kohdasta Escalation datasheets, just ennen warlord traitteja.syrja kirjoitti:Tarvii tutkailla
Muokkasin tuon oman listani nykypisteisiin. Muutos siis, et attackbiket halpeni yht 10p. Otin sillä sit taktikaali ryhmään meltan. Et meni sillain tasan.
Taneli pelas jo ekan pelin kakkoskiesiä. Mut haluutkos päivittää listaasi jollainlailla? Stormtalon skyhammereilla on 10p halvempi ja tais sternguard halventua saman 10p. Et jotain pikku säätöö saat tehtyy
Taneli pelas jo ekan pelin kakkoskiesiä. Mut haluutkos päivittää listaasi jollainlailla? Stormtalon skyhammereilla on 10p halvempi ja tais sternguard halventua saman 10p. Et jotain pikku säätöö saat tehtyy
On se kumma, että tälläisestäkin friendsly neighbourhood turnauksesta saa tälläisen yhyy yhyy -festin aikaan. Ilmeisesti kyseessä on perustavanlaatuisesti ihan paska peli noin pohjimmiltaankin ;)
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mää olen huomannut saman molemmissa hammereissa. Muistan kun Sakke demotti Infinityä, niin jokaisen sääntöselityksen jälkeen hänelle tokaisin, että parempi kuin 40k:ssa. Sitä mie kuitenkin odotan innolla, että koska nämä Porin liigat ovat niitä ystävällisiä. Ainakin listoja katsomalla me pelataan vähän eri tavalla. Onneksi sentään melkein poikkeuksetta pelaaja osaa piristää muuten ikävää matsia.harkkari kirjoitti:On se kumma, että tälläisestäkin friendsly neighbourhood turnauksesta saa tälläisen yhyy yhyy -festin aikaan. Ilmeisesti kyseessä on perustavanlaatuisesti ihan paska peli noin pohjimmiltaankin ;)
Se kuitenkin näissä peleissä on jännää, että peli on kuitenkin pelatta ja ihan nautittava viihde iltapäivässä kun toisen puolen kovin juttu on tyyliin storm boltter. Unboundikin tarjoaa juuri sitä mitä tämä peli tarvitsisi paikka paikoin, mutta sääntöjä "väärin käyttävät" tuppaavat pilaamaan ainakin omalta osaltani peli-innon.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tämä ketju on opettanut minulle, että kasuaalin tapahtuman on parempi olla invitation-only ja vain turnausten julkisia. Hyvää loppuelämää.
- Meganiikko
^Mielensäpahoittajia on kaikkialla. Saattaa niitä kamppanjoihin ja kaveripeleihinkin lipsua.
Sen sijaan että rupeaa exclusive/or tyyliin rajoittelemaan pelaajia tai alkamaan imppaamaan herneitä, ehkä parempi idea on vaan antaa niiden purkaa paha mieli/höyry/suolaisuus suhteellisen harmittomassa ympäristössä kuten foorumeilla. Sitten jos nuo valittelijat tulee seuraavaan kamppikseen/turneeseen wthever niin joko ne on tajunnut pelata sillä tavalla kuin muu pelipoppoo, tai jättää väliin.
Edit:
*vilahtaa varjoihin takaas
sieltä kiiluu pari (liiasta koneen tuijotuksesta) punaisia silmiä*
Sen sijaan että rupeaa exclusive/or tyyliin rajoittelemaan pelaajia tai alkamaan imppaamaan herneitä, ehkä parempi idea on vaan antaa niiden purkaa paha mieli/höyry/suolaisuus suhteellisen harmittomassa ympäristössä kuten foorumeilla. Sitten jos nuo valittelijat tulee seuraavaan kamppikseen/turneeseen wthever niin joko ne on tajunnut pelata sillä tavalla kuin muu pelipoppoo, tai jättää väliin.
Edit:
*vilahtaa varjoihin takaas
sieltä kiiluu pari (liiasta koneen tuijotuksesta) punaisia silmiä*
Viimeksi muokannut Meganiikko, Su 14.06.2015 17:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Takaisin omaan metaasi siitä huspois hus
:D
joo-o paljon tullu taas juttua. Puoliakaan en ymmärtäny mut ei se haittaa. Ja Harry ei täs oo viel mitään yhyy juttua tullu. Ollaan viel kaukana niistä "vanhoista" itkuvääntö jutuista mitä täälläkin on ollu... ollu kyl niitä hiukan ikävä... no ei ole :D
Kiva et keskustellaan. Mut tietty jos kamppikseen osallistujat keskustelis. Sit ois asioilla enempi merkitystä.
Furrekin trollailee koska sitä harmittaa ettei oo mukana näin siistissä jutussa. Ja koska mä trollailen äksäjuttuja. Ja Harri ei ymmärrä kuinka hienon jutun jätti kesken. Ko oli taas kiire aloittaa (ja lopettaa nopeesti) muita juttuja :D Mut tää on sitä balanssia porilaisittain ja sen takia ok :D et jatketaan.
Tää menee ot puolel mut huomenna, kun mordheimin kuninkuus ratkeaa niin mulkoilen teitä pahasti. Kai furre olit vielä tulos yleisöks? Meen tarvii varmaan pitää samantapainen pikkupalaveri kuin parivuotta sitten. Siinä tavoitteessa onnistuttiin lopulta. Mut huomenna lisää. Ja harry pelaa vaa aina juustooo...
joo-o paljon tullu taas juttua. Puoliakaan en ymmärtäny mut ei se haittaa. Ja Harry ei täs oo viel mitään yhyy juttua tullu. Ollaan viel kaukana niistä "vanhoista" itkuvääntö jutuista mitä täälläkin on ollu... ollu kyl niitä hiukan ikävä... no ei ole :D
Kiva et keskustellaan. Mut tietty jos kamppikseen osallistujat keskustelis. Sit ois asioilla enempi merkitystä.
Furrekin trollailee koska sitä harmittaa ettei oo mukana näin siistissä jutussa. Ja koska mä trollailen äksäjuttuja. Ja Harri ei ymmärrä kuinka hienon jutun jätti kesken. Ko oli taas kiire aloittaa (ja lopettaa nopeesti) muita juttuja :D Mut tää on sitä balanssia porilaisittain ja sen takia ok :D et jatketaan.
Tää menee ot puolel mut huomenna, kun mordheimin kuninkuus ratkeaa niin mulkoilen teitä pahasti. Kai furre olit vielä tulos yleisöks? Meen tarvii varmaan pitää samantapainen pikkupalaveri kuin parivuotta sitten. Siinä tavoitteessa onnistuttiin lopulta. Mut huomenna lisää. Ja harry pelaa vaa aina juustooo...
Tunnen epäonnistuneeni ihmisenä ku mut saa provosoitua osallistumaan, mutta tässä muutamia näkemyksiäni ihan ilmaiseksi tarjoiltuna:
Eikö se ollu jo kauan tiedossa, ettei GW osaa tehdä tasapainoisia pelejä? Hlö koht elin koko ajan siinä ymmärryksessä, että tästä kampanjasta tehdään semmonen beer & bretzel -setti. Tasapainotin oman listani sen mukaan (750pts CSM voisi sisältää Nurgle Prinssin, Juggerloordin ja 10 Spawnia näin niinku esimerkiksi) ja mun mielestä oli täysin järkevää olettaa kaikkien muiden tekevän samalla lailla. Aloitusviestissä mainittiin rento meno ja pehmeä linja. Havanas puhuttiin samaan henkeen. Kaikki sen tietää, että warhammereihin saadaan balance vain kaverien kesken sopimalla.
No nyt erinäisistä syistä osalle jäi vähä auki että kuinka rennosti tarkalleen ottaen on tarkoitus mennä ja osaa harmittaa enemmän ku toisia. Mua harmittaa tässä ainoastaan se, kuinka paljon Anton ottaa osumaa. Matkoineen ja pakkailuineen 1 peli vie kolmasosan päivästä. Mä luovutin oman pelini Anttia vastaan, koska Antti on hyvä pelaaja ja mulla ei oo aseita (kts. kappaleen alku) Knaittia vastaan eli lopputulos on jo tiedossa. Mulla vain menis 3+h vapaa-ajasta töiden "sesonkiaikana" siihen, että piilottelen yksittäisiä figuja LOS-blokissa objektiivien lähellä ja Linebreakerin toivossa.
Kampanjan kakkoskierrokseen mennessä viimeistään oletin (virhe, tiedän) että kaikki on jutellu ja pitäny simmut auki sen verran että yhteinen "linja" olisi löytynyt. Kuitenkaan ei ole kyse siitä, etteikö kuka tahansa meistä osaisi tehdä tai viimeistään netistä kopioida kovaa listaa ja vieläpä pelataki ihan ookoosti. Osa vain haluaa pelata niitä rennompia pelejä tässä nimenomaisessa kamppiksessa ja jättää hampaan puremisen ja hiusten haromisen jonneki muualle.
Ps. syrja, mitä on "äksäjuttujen trollailu"? X-wingien mollaamista? :p
Eikö se ollu jo kauan tiedossa, ettei GW osaa tehdä tasapainoisia pelejä? Hlö koht elin koko ajan siinä ymmärryksessä, että tästä kampanjasta tehdään semmonen beer & bretzel -setti. Tasapainotin oman listani sen mukaan (750pts CSM voisi sisältää Nurgle Prinssin, Juggerloordin ja 10 Spawnia näin niinku esimerkiksi) ja mun mielestä oli täysin järkevää olettaa kaikkien muiden tekevän samalla lailla. Aloitusviestissä mainittiin rento meno ja pehmeä linja. Havanas puhuttiin samaan henkeen. Kaikki sen tietää, että warhammereihin saadaan balance vain kaverien kesken sopimalla.
No nyt erinäisistä syistä osalle jäi vähä auki että kuinka rennosti tarkalleen ottaen on tarkoitus mennä ja osaa harmittaa enemmän ku toisia. Mua harmittaa tässä ainoastaan se, kuinka paljon Anton ottaa osumaa. Matkoineen ja pakkailuineen 1 peli vie kolmasosan päivästä. Mä luovutin oman pelini Anttia vastaan, koska Antti on hyvä pelaaja ja mulla ei oo aseita (kts. kappaleen alku) Knaittia vastaan eli lopputulos on jo tiedossa. Mulla vain menis 3+h vapaa-ajasta töiden "sesonkiaikana" siihen, että piilottelen yksittäisiä figuja LOS-blokissa objektiivien lähellä ja Linebreakerin toivossa.
Kampanjan kakkoskierrokseen mennessä viimeistään oletin (virhe, tiedän) että kaikki on jutellu ja pitäny simmut auki sen verran että yhteinen "linja" olisi löytynyt. Kuitenkaan ei ole kyse siitä, etteikö kuka tahansa meistä osaisi tehdä tai viimeistään netistä kopioida kovaa listaa ja vieläpä pelataki ihan ookoosti. Osa vain haluaa pelata niitä rennompia pelejä tässä nimenomaisessa kamppiksessa ja jättää hampaan puremisen ja hiusten haromisen jonneki muualle.
Make love, not peace.
Mitä se Juustokakku-Syrjälä sieltä huutelee. Modaa vaan lingot niille lopuillekkin siskosille, ei se taida eroa tehdä ;) Mutta joo vakavasti ottaen, olin päissäni kun tulin teille huuteleen tänne jekkumielellä. Jatkakaa ja pelatkaa!syrja kirjoitti::D
EDIT: Siis sori huutelusta, piti sanoa.
Kalat meni kotio...
Kyllä mä Harry jo Linkoja lisäilin :D Mut joo viisastellaan huomenna naamatusten ja katotaan kellä pokka kestää :D
Joo hyvä, että Jarkko bongasi otin aamulla vähän gambiittia noppien kanssa, että koitetaan kuinka pahasti voi käsittää väärin vittuiluksi kätketyn piilovittuilun, mutta laskin sen varaan, että ehkä joku vanhuksista on jo tarpeeksi sekaisin kanssa, että ymmärtää.
Mutta joo oli siinä vähän totuuden siementäkin toki, että tämä ketju on hieman huolestuttavaa settiä ollut. Kaiken voi ajatella niin monelta kannalta. Toki Antti ei ehkä kaikista reiluinta temppua tehnyt ritarinsa kanssa, mutta toisaalta on pienissä pistemäärissä vähän pointtikin kikkailla jotain outoa mikä ei sellaiseen pistemäärään edes pitäisi mahtua. Toki yleisö oli joka tapauksessa väärä tälle taikatempulle selvästi. TOKI jos haluaa oikeasti ajatella fiilispelailua, niin voihan tuon Knightia vastaan otetun pelin ottaa myös ihan vain kokemuksena itsessään oli se sitten voitto tai häviö.
Mutta oikeesti ulkopuolisen silmin tämä ketju näyttää siltä kuin Porissa olisi joku valtaisakin paskamyrsky menossa liekehtivät ilmiriidat joka toisen harrastajan välillä, mutta eihän se onneksi oikeasti pidä paikkaansa, mutta siltä tämän ketjun teksti kuulkaa paikoitellen näyttää. Todellisuudessa ainoa ongelmahan ovat Anttonin draamakuningatarviestit joilla ei ole mitään tekemistä nelkkarin tai vaivoin tämän kamppiksenkaan kanssa, joten kai sekin on lopulta aika vähän se, jos tuo on suurin ongelma. Suostun ymmärtämään jopa sen, jos ei jaksa pelata uudestaan listaa vastaan, jota ei voi omalla mentaliteetillaan voittaa, mutta kun tämäkin esitettiin sillä tavalla, että nyt on maailmankirjat sekaisin kun joku unbound-huijari täällä raiskaa viattomia kissasotureita yöt päivät. Se on vaan raskasta kattella tollasta tekstiä, kun faktat näyttää ihan toista heti kun vilkaisee kyseisen raiskarin pistetilannetta. Joojoo Antton kyllä pehmenteli tätä näkemystään myöhemmissä viesteissä, mutta jos herra vähän säätäisi hippidraaman annostusta pienemmäksi kirjoittaessaan (Muistan juu Antton kun myönsit tämän joskus itsekin, että kirjoittelet vähän värikkäästi välillä) niin ei syntyisi siitä turhaa tappelua lisää ketjuihin kun kyllä sieltä aina joku tosikko löytyy seasta joka haluaa alkaa heiluttaa nyrkkejä, että ei tuo voi olla tosissaan kun se sanoo noin.
Näistä kauniista sanoista huolimatta en siis silti ole sitä mieltä, että jätkä ymmärtäisi itse aiheestakaan mitään.
Ei siis sinäänsä, että olisin itse kirjoittamisen suhteen yhtään puhtoisempi minä vain joudun viesteissäni aina säätämään kansanmurhaa pienemmälle. Kyllä, tämä on pienemmälle säädettyä.
Mutta hei, One brother down, one to go, ehkä se pori-sotu tästä rauhoittuu ;)
Mutta joo oli siinä vähän totuuden siementäkin toki, että tämä ketju on hieman huolestuttavaa settiä ollut. Kaiken voi ajatella niin monelta kannalta. Toki Antti ei ehkä kaikista reiluinta temppua tehnyt ritarinsa kanssa, mutta toisaalta on pienissä pistemäärissä vähän pointtikin kikkailla jotain outoa mikä ei sellaiseen pistemäärään edes pitäisi mahtua. Toki yleisö oli joka tapauksessa väärä tälle taikatempulle selvästi. TOKI jos haluaa oikeasti ajatella fiilispelailua, niin voihan tuon Knightia vastaan otetun pelin ottaa myös ihan vain kokemuksena itsessään oli se sitten voitto tai häviö.
Mutta oikeesti ulkopuolisen silmin tämä ketju näyttää siltä kuin Porissa olisi joku valtaisakin paskamyrsky menossa liekehtivät ilmiriidat joka toisen harrastajan välillä, mutta eihän se onneksi oikeasti pidä paikkaansa, mutta siltä tämän ketjun teksti kuulkaa paikoitellen näyttää. Todellisuudessa ainoa ongelmahan ovat Anttonin draamakuningatarviestit joilla ei ole mitään tekemistä nelkkarin tai vaivoin tämän kamppiksenkaan kanssa, joten kai sekin on lopulta aika vähän se, jos tuo on suurin ongelma. Suostun ymmärtämään jopa sen, jos ei jaksa pelata uudestaan listaa vastaan, jota ei voi omalla mentaliteetillaan voittaa, mutta kun tämäkin esitettiin sillä tavalla, että nyt on maailmankirjat sekaisin kun joku unbound-huijari täällä raiskaa viattomia kissasotureita yöt päivät. Se on vaan raskasta kattella tollasta tekstiä, kun faktat näyttää ihan toista heti kun vilkaisee kyseisen raiskarin pistetilannetta. Joojoo Antton kyllä pehmenteli tätä näkemystään myöhemmissä viesteissä, mutta jos herra vähän säätäisi hippidraaman annostusta pienemmäksi kirjoittaessaan (Muistan juu Antton kun myönsit tämän joskus itsekin, että kirjoittelet vähän värikkäästi välillä) niin ei syntyisi siitä turhaa tappelua lisää ketjuihin kun kyllä sieltä aina joku tosikko löytyy seasta joka haluaa alkaa heiluttaa nyrkkejä, että ei tuo voi olla tosissaan kun se sanoo noin.
Näistä kauniista sanoista huolimatta en siis silti ole sitä mieltä, että jätkä ymmärtäisi itse aiheestakaan mitään.
Ei siis sinäänsä, että olisin itse kirjoittamisen suhteen yhtään puhtoisempi minä vain joudun viesteissäni aina säätämään kansanmurhaa pienemmälle. Kyllä, tämä on pienemmälle säädettyä.
Mutta hei, One brother down, one to go, ehkä se pori-sotu tästä rauhoittuu ;)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ja minä kun kirjoitin jotain tosi siistiä ja väärään paikkaan lipsahtanut sormi pisti kaiken *puff* bittiavaruuteen. Tästä voi kuitenkin selvitä, mutta ei tästä:
En jaksa kaikkea uudestaan kirjoitella. Jutellaan joskus vaikka pelipöydän äärellä, Havannassa tai Feisbuukissa, jos siltä tuntuu. Jos jaksaa. Viitsii.
_Soturi_kissa. Ne on Soturikissoja. Ei kissasotureita. Termostologia haltuun bro....kissasotureita...
En jaksa kaikkea uudestaan kirjoitella. Jutellaan joskus vaikka pelipöydän äärellä, Havannassa tai Feisbuukissa, jos siltä tuntuu. Jos jaksaa. Viitsii.
Mää olen aina kummastellut, että onko sillä nyt väliä miten joku asia on tehty? Vaikka missä tahansa on ties mitä kaikkia porsaanreikiä, niin onko se niin vakavaa loppujen lopuksi? Vuosituhannen alussa poikkeuksessa EA:n urheilupeleissä oli ties mitä kaikkia porsaanreikiä, joita hyödykseen käyttämällä pelit päättyivät +20-0. Vasta sitten mie suutuin niille varmoille maaleille kun kaveri huomasi pärjäävänsä vain niitä tekemällä. Auta armias, jos itsekin aleni niin alas, niin molemmilta katosi kiinnostus siihen touhuun. Sama pätee myös hammereihin.Barricade kirjoitti:Eikö se ollu jo kauan tiedossa, ettei GW osaa tehdä tasapainoisia pelejä? Hlö koht elin koko ajan siinä ymmärryksessä, että tästä kampanjasta tehdään semmonen beer & bretzel -setti.
Kai meistä osa vähintään on sen verta vuosien aikoina joko kulkenut eri tapahtumissa tai Sotun muissakin osioissa, että se random Joensuulainen tai NT-superdyper BMOP6-tuomari on saanut meistä paremman kuvan? Mie kyllä kirjoittelen täällä keijupölyssä ties mitä kaikkea siistiä, mutta onhan tämä paikka kuitenkin yhden paikkakunnan pelaajille pyhitetty. Täällä toisen haukkuminen homoksi tai juustokakuksi, pätkäksi, Antiksi tai napanöyhdäksi merkkaa toista kuin Sotun muilla alueilla oli kyseisen keskustelun taso huonompi tai parempi kuin mitä täällä näkyy.Mutta oikeesti ulkopuolisen silmin tämä ketju näyttää siltä kuin Porissa olisi joku valtaisakin paskamyrsky menossa...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Älähän nyt velihyvä masennu. Kyllä sä vielä opit meidän paikallis kekkuleiden jutut. Paljon nousee meteliä. Ja siinä samalla kun nauretaan hiljaa itsekseen, niin söhitään lisää kusiaispesää. Mutta juu teksti oli hyvää pointtia. Ja eiköhän me tästä eteenpäin päästä. Ja koitetaan pitää nuo asiat mielessä...Eikös juu. Ja Furrelta oli myös hyvää tarkennusta ja lisäystä. Mutta ei tää nyt vielä ole ollu lähelläkään paskamyrskyä. Tavallista porilaista "balanssia", jokasuhteessa. Eihän täällä ole vielä päästy mihinkään suklaa keskusteluihin :D Mutta ei me siihen mennäkkään, kun tuskin tulee tarve...Barricade kirjoitti:Tunnen epäonnistuneeni ihmisenä ku mut saa provosoitua osallistumaan, mutta tässä muutamia näkemyksiäni ihan ilmaiseksi tarjoiltuna:
+ Hyvää asiaa (syrja edit)
Niin barri juu...tota star trek tms peliä tarkoitin :D
Myös erittäin hyvä pointti!!El Capitan kirjoitti: mutta onhan tämä paikka kuitenkin yhden paikkakunnan pelaajille pyhitetty. Täällä toisen haukkuminen homoksi tai juustokakuksi, pätkäksi, Antiksi tai napanöyhdäksi merkkaa toista kuin Sotun muilla alueilla oli kyseisen keskustelun taso huonompi tai parempi kuin mitä täällä näkyy.
Jos ihmiset haluaa että tiputan knightin pois listastani, sopii. Olin väärässä knightin keveydestä tähän piiriin.
750 Antti
Sanguinary Priest, Close Combat Weapon 61
Librarian Dreadnought, Mastery Level 2, Drop Pod 210
Furioso Dreadnought, Heavy Flamer, Frag Cannon, Drop Pod 165
Tactical Squad, Meltagun, Combi-Melta Drop Pod 125
Scout Squad 55
Bike Squad, 2 Additional Space Marine Bikers, 2 Flamer 73
Land Speeder, Heavy bolter 60
749
750 Antti
Sanguinary Priest, Close Combat Weapon 61
Librarian Dreadnought, Mastery Level 2, Drop Pod 210
Furioso Dreadnought, Heavy Flamer, Frag Cannon, Drop Pod 165
Tactical Squad, Meltagun, Combi-Melta Drop Pod 125
Scout Squad 55
Bike Squad, 2 Additional Space Marine Bikers, 2 Flamer 73
Land Speeder, Heavy bolter 60
749
Taas 1 piste vajaa. Et sitten millään viitsi laittaa sitä bolt pislaa priestille? XD
Viimeksi muokannut Boreas, Su 14.06.2015 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
Se on siellä. Close combat weapon nimellä.Boreas kirjoitti:Taas 1 piste vajaa et sitten millään viitsi laittaa sitä bolt pislaa priestille? XD