Drop Podit ja siivekkeet
-
Brightstar
Drop Podit ja siivekkeet
Mites jengi suomessa noita yleensä pelaa? Onko pakko avata vai saako liimata kiinni? Itseäni särkee vähän silmään että harnessipaikkoja on vain 5 ja sisälle meneviä dudeja on aina joko 10 taikka 3+1 ja sen takia ei sinäänsä kiinnostaisi noita availla.
Googlettelin ympäriinsä ja tuntuu olevan todella yleinen house rule kaikkialla että ovet saavat olla kiinni ja läpi näkee mutta saa coverin.
Googlettelin ympäriinsä ja tuntuu olevan todella yleinen house rule kaikkialla että ovet saavat olla kiinni ja läpi näkee mutta saa coverin.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Re: Drop Podit ja siivekkeet
Näinpä juuri. Siivekkeet eivät sääntöjä katsoessa ole olemassa, joten ei mitään väliä ovatko ne kiinni tai auki, tai edes koko podissa mukana.Brightstar kirjoitti:
Bep.
-
Wishmaster
En tiedä mitä podeja käytät, mutta kyllä GW:n Drop Podissa on kymmenet "valjaat".Brightstar kirjoitti:Itseäni särkee vähän silmään että harnessipaikkoja on vain 5 ja sisälle meneviä dudeja on aina joko 10 taikka 3+1 ja sen takia ei sinäänsä kiinnostaisi noita availla.
-
Purging Flame
Ja ne valjaat voi kyllä jättää pois jos sieluun särkee.
Pelissä on kuitenkin true los käytössä joten vois olla ihan hyvä että ne lehdykät aukeaa.
Pelissä on kuitenkin true los käytössä joten vois olla ihan hyvä että ne lehdykät aukeaa.
Juu, aina oon tarjonnu "näkee läpi mut coverin saa"-oikaisua ku on tullu podeja vastaan. Kerran tai kaks on väittäny kanssapelaaja vastaan asiasta. Koskaan ei oo kukaan pokkana ollu mittäämassa ulostautumista avatuista siivekkeistä tms.
Mites jos ne siivekkeet ei mahdu auki koska podi pn vaikka talon seinää vasten? Tällöinhän los blokkaantuu ihan legitiimistä syystä.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
- Meganiikko
Jos siivekkeet osuu autessaan vastustajan figuihin, onko se mishappi? Jos assaultoi podia, riittääkö siipeen asti?
Kuuluuko podin siivet sen hulliin?
Kuuluuko podin siivet sen hulliin?
Viimeksi muokannut Meganiikko, Su 14.06.2015 01:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
^^Ja ylläolevien takia siivekkeet eivät ole olemassa sen verran mitä säännöt niistä välittävät.
Jättävät monet deldaripelaajatkin (tai no, ne muutama jotka ikinä turnauksissa on nähnyt) crewit pois venomeistaan. Jos osa figusta ei mitenkään vaikuta peliin, ei siitä tarvi murehtia, on minun mielipiteeni.
Jättävät monet deldaripelaajatkin (tai no, ne muutama jotka ikinä turnauksissa on nähnyt) crewit pois venomeistaan. Jos osa figusta ei mitenkään vaikuta peliin, ei siitä tarvi murehtia, on minun mielipiteeni.
Bep.
Tietyistä kulmista pod blockii LOSin kyllä ihan kokonaan ( pystysuuntaiset siivekkeet ) jolloin siitä kyllä välillä saa hyötyä peliteknisesti.
Itse olen useimmiten pelannut ja peluuttanut niin että jos ovet aukeavat niin TLOSilla katsellaan, jos ne on liimattu kiinni niin 'podista näkee läpi mutta antaa coveria. Käytännössä kiinni liimatun podin läpi losin miettiminen on tietyissä tilanteissa aika hankalaa.
Itse olen useimmiten pelannut ja peluuttanut niin että jos ovet aukeavat niin TLOSilla katsellaan, jos ne on liimattu kiinni niin 'podista näkee läpi mutta antaa coveria. Käytännössä kiinni liimatun podin läpi losin miettiminen on tietyissä tilanteissa aika hankalaa.