Koska hurdur C:Eskoleipa kirjoitti:kerrotko minulle syyn miksi chaos typhon siege tank voi ottaa daemonic possession vaikka se ignoraa muutenkin shakenin ja stunnin kun on super heavy?
Saahan IG'n SH tankit kanssa extra armoreita. Fluffisyistä noita tuolla on, onhan se kiva modellata se 5 ylimääräistä päätä typhoniin.
Ite olen tykännyt lyödä sekä lordin murdahswurdilla power armorissa 35 cultistin blobbiin ja sorsa ml3 kanssa sekaan ja hakee invisibilityä. Mukana Swag Familliar niin loitsut menee läpi.tneva82 kirjoitti: Yksi pirun tehokas kikkahan(ja temppu jota en itse käytä kun rikkoo suspension of disbeliefin) 7 edikassa on just kova tankkeri imemään perusiskuja peruskuran keskellä. Ei kiva jos IC edessä imee kaiken boltterin yms mikä veisi kultisteja ja kultistit imee kaiken mikä tankkeria voisi huolestuttaa. Mites hyvän tankkerin termilordista mahtaa saada? (en muista perus codexia enkä ole lukenut supplementteja joten ei hajuakaan noista).
Mut jos tuolle saa rerollin saveihin niin termilordi kuran keskellä omaa kätevän roolin. Sulla blopi joka kestää aivan hemmetisti vahinkoa olipa horden tappaja ase(lordi soakkaa) tai high S low AP(kultistit soakkaa).
Termisarmori lordi ei ole hirveän kestävä loppujen lopuksi, lordilla on 3 haavaa ja yllättävän äkkiä niitä 1'siä tulee. Varsinkin ampumista vastaan koska woundit allokoidaan lähimpään ja jos lordin saa eteen niin pitää luottaa look out sireihin ja 2+ heittoihin, kovan RoF'n tulittava yksikkö poistaa lordin panssareineen äkkiä. Esim kaartiblobissa ei tätä ongelmaa ole koska kaartiblobissa on hyvin helposti se 4++, 4+ FNP, Relentless ja 2+ sekä invisibility. Ai niin ja rerollaa armorit closiksessa.
Immersion rikkominen on toki henkilökohtainen kysymys. Itsellä immersiota rikkoo hyvin harvat jutut joista kaikki on ally-häröilyä (venomspam-flyrantcircus jne) ja nekin saa fluffitettua modellauksella yhteen jos osaa.
Esim kultistiblobissa hiffaileva Kaaosloordi Esa-Pekka kulkee johtaen häntä jumalana palvovaa roskasakkiansa kuolemaa päin, panosten kimmahdellessa lähes läpäisemättömästä terminaattoripanssarista takana tulevan roskasakin suureksi viihdytykseksi. Silloin tällöin Esa-Pekka huomaa ison plasma-aseen osoittavan kohti ja nykäsee yhden roskasakista eteensä näyttämään arvonsa! ...noh, halpa oli kun melta sulatti sen naaman.