WHFB Liiga 5

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

ManAtArm

Re: WHFB Liiga 5

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Miksi mä muistelin että oli kolme pelaamatta? taisin laskea hapidin sihen.. hei sitten mun liiga on sunnuntaina ohi,(saatiin sovittua ajat peleille) josko trebut tällä kertaa suorittais vähän paremmin kuin viimeksi... ei niistä vampyyreistä voittoa muuten irtoa. Hei olikos demoneilla paljonkin armor savea vai vain wardi?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Hyvä homma että saat liigan jälleen vietyä loppuun asti, ikävähn näitä olisi kesken jättää.
Vampien kohdalla sieltä ei tarvitsekkään poistaa juurikaan muuta kuin lordi ja ne ponipojat ;) Demoneista en nyt 100% varma ole mutta eikös siellä sitä +5Wardia tainnut pitkälti olla ilman normi saveja.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

5+ ward all around. :PP ainut että jos Chaos table antaa myöden, ni se voi nousta 4+ ward saveks. ;) tai laskea 6+ ward saveks. <_<
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

Noniin nyt sain pelin päätökseen, ellei Hapid vielä nouse pelaamaan liigaa

Eli VC vs Brets pelattiin tänään

Skenuna oli dawn attackia eli joukot menivät kukin minnekkin

Recap "unit by unit" aluksi kupattiin brettin bsb pois, tokalla vuorolla vamppien ritarit saivat 16" chargen brettien pääpoppooseen, jolloin se hakattiin monta kaveria pienemmäksi, taistelussa kuoli tosin vamppien bsb. Yksikkö päästettiin karkuun hyvin vajaamiehehisenä. Brettien peksusankari tappoi susia ja lepakoita kentän vasemmalla laidalla kunnes aika tuli täyteen. Trebut koittivat suorittaa ensin osuen 11 ritariin, tosin tappoivat vain yhden tällä osumalla, myöhemmin vampyyriratsastaja mokaa lookoutin ja joutui lohkareen alle. Misfire poistaa yhden trebun ja yksinäinen vampyyriratsastaja käy hakemassa toisen pois, ensin hakattuaan peksusankarin tieltään. Bretit saivat tupla chargen ghoulihin, jossa vampyyrikingi myös majaili, taistelun tuoksinnan jälkeen 5 ghoulia suli pois ja ritarien peitsien antamat bonukset menetettiin. Tämän jälkeen sain ponipojilla kylkichargen yksikköön ja ne taputeltiin pois rerollien antamalla avustuksella. Aurinkoakin yritettiin loitsia ja siinä onnistuttiinkin, tosin auringon misfirellä syötiin omia lurskuja. Lisänoppien voimin kupattiin yksi paladini untenmaille. Kenttä alkoi näyttää tyhjältä bretonian ritareista ja tarjosin tälle rampautuneelle yksikölle jossa oli lordi HKB:n kanssa mahista tappaa vampyyrilordini, tosin jutun jujuna oli, että olisi tarvinnut ensin selviytyä vampyyrin käsitellystä. Pegasukset tappoivat zombit monen vuoron taistelun jälkeen ja ajattelivat lähteä säästämään 0.5 pistettä, toisin kuitenkin kävi pienen huolimattomuuden jälleen ja Crypt Horrorit pääsivät totetuttamaan kentän putsauksen tapettuaan graalin ritarit Tomin vuorolla ja reformasivat Pegauksia päin. Charge niihin ja homma taputeltiin loppuun.

Eli lopputulemana VC 3, Bretonia 0

But wait there is more to come, eli myöhemmin pelattiin Bretit vs Demonit.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Onnea Timo. Nyt löit viimeisen naulan arkkuusi ja sinetöit liigavoiton.

Tota tota, mä annan 3-0 voitot Antonille ja Henkalle. En mä ehdi pelaamaan noita pelejä. Ja se motivaatiokin on ollu hukassa jo monta kuukautta.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Demonit vs Bretit, skenina Battle for the pass.

Breteillä annetaan aloitus ja eteneminen on molemmilta hitaan laista, vuoro 2 ja koko brettien linjasto rynnäköi demoneihin, oikessa päädyssä Bretit murtaa ne pikku yksiköt johon törmätty mutta vasemmalla plague bearer ryhmä ottaa nokkiinsa kunnolla, mutta ei riittävästi eikä sulanut riittävästi, mikä johti kunnon ritari voileivän syntymiseen, no siitä porukasta ei henkiin jäänyt kuin peksupallu. Pelissä nähtiin kuinka iso demoni lopulta kaatuu pegasuksen(ei ritarin vaan ratsun) osumaan. Pelin lopussa breteillä kentällä pegasukset jotka olivat leikkineet Benny Hilliä ne pari viimeistä vuoroa. Skullcanonien suoritus jäi Trrebun ja pariin ritariin, joista viimeinen oli kovan yritytyksen tulos osua pegasuksiin ja aiheuttaa paniikkia. Ei ihan onnistunut.

Peli loppui lukemiin demonit 2 Bretit 0,5
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tavallaan mie ymmärrän Jarkkoa.

On itselläkin on ollut motivaatio hukassa pelaamiseen tässä liigassa. Vaikeaa laitella tuntemattomille yv:tä pelin suhteen uudemman kerran kun haluaisi tuttujen kanssa ensin leikkiä. 3p tuntuu kivalta pitkän tappioputken jälkeen, mutta ei niin kivalta, että ilman vastalausetta ottaisin sen. Jos jonkun pelin minä haluan voittaa tässä liigassa, niin se on Jarkkoa vastaan! Mutta se voitto pitää ansaita pelaamalla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Niin mites tässä nyt pitäisi menetellä, pelejä ei olisi kuin kourallinen pelaamatta mutta tuntuu että intoa ei ole senkään vertaa.
Timo nyt nappasi jo liiga voiton joten sikäli loppu peleilä ei ole merkitystä. Eli mitäs kiinnostaako porukkaa nyt pelailla näitä loppu pelejä viellä vai taputellaanko liiga tältä osin pakettiin? Pääsee sitten jokainen keskittymään juuri niihin peleihin mitkä oikeasti kiinnostavat ja muutoinkin viettämään aikaa kesän kiireessä. Itselle sikäli se ja sama, sijoitus kun ei tästä nouse mutta demonit hieman kiinnostaisi tutustumismielessä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Runt:
Voidaan minun puolesta peli ottaa, jahka saadaan sille aikaa jonnekkin väliin. :)
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jos itse pitäisi jotain asiaa osoittaa syyttävällä sormella innon viemiseen, niin se on myöhäinen basejen saaminen ja totaalinen maalinpoiston tympäseminen. Ei ole oikein minun armeijani mennyt kasaan tavalla tai toisella laisinkaan. Kaikilla pitäisi olla magneetti jalassa ja basessa, mutta stonehorneni esim. on kolmessa palasessa.

Intoa liigaa kohtaan on ja voin pelata kesän aikana toivon mukaan, mutta suurempi into on näiden uusien naamojen kohtaaminen. Jos liiga kuopataan, niin noh, mikäs siinä. Petyn, mutta voin elää sen kanssa.

Onnea Timolle voitosta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

ArkkiError kirjoitti:Runt:
Voidaan minun puolesta peli ottaa, jahka saadaan sille aikaa jonnekkin väliin. :)
Pelaillaan vaan jollain aikaa. Itsekkin juuri reissusta kotiuduin niin pitäisi taas pelimahdollisuuksia olla jollain aikaa kun saa tämän arjen taas rullaamaan normaaliin tapaan.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

noni ville kaljaa vaa koneeseen
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Tylsä aina valittaa ajan puutteesta mutta niin se vaan menee - mielenkiinnonkohteita on enemmän kuin aikaa niiden kaikkien parissa viettämiseen.

Mutta kyllä mä pelata voin - mutta sinänsä ei väliä onko kyseessä liigamatsi vai ihan normipelejä.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

noni koska myllynen pelataan toi meidän liiga peli?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

mikäs se tällänen threadi on joka resurrectoidaan kuolleista... + Hapid... :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”