Me ostettiin Jaakon kanssa jo lennot to-päivälle ja paluu su iltana.shoddie kirjoitti:Nonni! Sit tarttis alkaa ostelemaan lentoja. Ajattelin ite mennä to-su lennoilla eestaas. Ketkä ois tulossa samoina päivinä?
Iron Moot 2015
Re: Iron Moot 2015
Mitkä lennot teillä on?
- GreenMeanie
Mä kikkailin lentojen vaihtelun kans ja nyt meen sassil 19:55-23:35 Kööpenhaminan kautta ja tuun bäks sunnuntain 19:25-23:00 tukholman kautta. Seura kelpaa aina.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Meillä on siis 11:10 - 15:50 Köpiksen kautta ja sama paluu kuin HP:lla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
40 minan vaihto tukholmas -> maanatai vapaaks krapista varten.Celebdae kirjoitti:sama paluu kuin HP:lla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Oon ny vähä hajamielinen, mut oliks se nii et mää, hebe ja jani ollaa samas huonees ja Jani on sen jo varaillu?
Oliks toi meno perjantaina? Jos on ni mulle kävis noi samat lennot.GreenMeanie kirjoitti:Mä kikkailin lentojen vaihtelun kans ja nyt meen sassil 19:55-23:35 Kööpenhaminan kautta ja tuun bäks sunnuntain 19:25-23:00 tukholman kautta. Seura kelpaa aina.
HP lentää _torstaina_ ainakin mun käsityksen mukaan ja etkös niin aikonut säkin?shoddie kirjoitti:Oliks toi meno perjantaina? Jos on ni mulle kävis noi samat lennot.GreenMeanie kirjoitti:Mä kikkailin lentojen vaihtelun kans ja nyt meen sassil 19:55-23:35 Kööpenhaminan kautta ja tuun bäks sunnuntain 19:25-23:00 tukholman kautta. Seura kelpaa aina.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- GreenMeanie
Juu torstaina mää lennän.
- GreenMeanie
Oho. Tuplat.
nii siis torstaina ajattelin lentää. Menee päivät sekasin ku säädän parii juttuu täs samal :D heitä jottai lentonumeroi ym. ni kattelen noita lentoja täs illemmal.
Kellään tilaa hotellihuoneessa?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Jocke Rapp
Just a friendly reminder that today is final registration day! We'll close the registration at 23.00 (CEST), don't miss out on the greatest Nordic tournament of the year, maybe ever!
Ootteko muuten huomannu et toi "road to invitational" turnaus on 35p ADR? Vielä ois tilaa vaihtaa iron gauntlettiin jos pelaa miellummin 75p pelejä.
35 > Konjakin tuoksuista herrasmiesten masiinaashoddie kirjoitti:Ootteko muuten huomannu et toi "road to invitational" turnaus on 35p ADR? Vielä ois tilaa vaihtaa iron gauntlettiin jos pelaa miellummin 75p pelejä.
75 > Meggabätlleeeeeeeeeeeeee!!!! 1!! !!12!"!!11
(Eli joo ei kiitos, pelaan mieluummin fiksuilla säännöillä masiinaa.)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Me lennetään heben kaa torstaina 19:55 -> 23:35. Paluu sunnuntaina 19:25 -> 23:50.
Ootteko huomannu et masterssiin ja IG tulee ilmottaa listat vissii tän viikon lauantaina?
Ootteko huomannu et masterssiin ja IG tulee ilmottaa listat vissii tän viikon lauantaina?