Niin siis just näin ajattelin (jäi vaan pääkoppaan ajatus viestin sijasta), paitsi että ei Myyrän ole pakko arpoa - voi päättääkin ;)GreenOwl2 kirjoitti:Yksi ehdotus ois jokainen osallistuja ilmoittaa myyrälle mitä mastereita omistaa ja myyrä arpoo näistä.
Malifaux turnee loppukesästä
- Hammerheart
Re: Malifaux turnee loppukesästä
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kun ottaa huomioon miten mun "arvonnat" on yleensä tällaisissa yhteyksissä toiminut, niin ero ei ole suuri. ;)Hammerheart kirjoitti:Niin siis just näin ajattelin (jäi vaan pääkoppaan ajatus viestin sijasta), paitsi että ei Myyrän ole pakko arpoa - voi päättääkin ;)GreenOwl2 kirjoitti:Yksi ehdotus ois jokainen osallistuja ilmoittaa myyrälle mitä mastereita omistaa ja myyrä arpoo näistä.
- NorjanPaavi
Tätä en kiistä, toisilla vaan se on helpompaa kuin toisilla. Nimimerkillä Ophelialla mun voitto prosentti on 50% parempi kun millään muulla. :)Myyra kirjoitti: Mikä tahansa factio voi voittaa mitä tahansa factiota vastaan. Jos olet erimieltä, niin voidaan kyllä testata tätä. ;)
Mitä taas tulee monipuolisuuteen, jos meillä olisi pelkästään pelaajia, joilla on paljon figuja, niin järjestäisin varmaan turnauksen, jossa vastustaja voi ennen peliä bannata yhden masterin. Siinä joutuu kolmen pelin aikana lähes pakosta pelaamaan kahta eri masteria.
Eipä tässä mitään, on ihan mukava heitellä ja kuunnella muitten mielipiteitä. Ei se että osain pelata tai tuntisin peliä riittävän hyvin. Kuhan vain yritän heittää "out of the box" ideoita.Myyra kirjoitti: Ihan mukavaa, että heittelette ideoita. Toivottavasti ei haittaa, että ammun niitä alas. Olen myös edelleen ihan niillä linjoilla, että jos joku idea on todella suosittu, niin se voidaan implementoida, vaikken minä siitä pitäisikään.
Nicodem on pelin huonoin masteri, koska mulla on sillä voittoprosentti 0, kun kaikilla muilla se lienee vähintään 75 ja erittäin monilla jopa 100.NorjanPaavi kirjoitti: Tätä en kiistä, toisilla vaan se on helpompaa kuin toisilla. Nimimerkillä Ophelialla mun voitto prosentti on 50% parempi kun millään muulla. :)
Toi bänni turnaus on ideana ihan hauska.
Something something Dangerzone!