FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Täällä mä odottelen siis.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Ok, ilmoitan jos tulee issueita.Vatkaaja kirjoitti:Täällä mä odottelen siis.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Seuraava pelipäivä olis 6.7. Itse tuskin tuolloin pääsen, mutta kuulosti muuten tänään siltä, ettei mitään kesäbreikkia ole tarpeen pitää. Jatketaanko samoilla lämpimillä suoraan syksyyn? 20.7 eteenpäin pääsen luultavasti ainakin itse paikalle loppuvuoden ajan.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Mulle ainakin toimii, nyt alkaa näyttää siltä että on aikaakin tälle hauskalle.Sappi kirjoitti:Seuraava pelipäivä olis 6.7. Itse tuskin tuolloin pääsen, mutta kuulosti muuten tänään siltä, ettei mitään kesäbreikkia ole tarpeen pitää. Jatketaanko samoilla lämpimillä suoraan syksyyn? 20.7 eteenpäin pääsen luultavasti ainakin itse paikalle loppuvuoden ajan.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Noppakerhollako näitä taisteluita käydään? Uskaltaako sinne tulla pelaamaan täysin amatöörinä?
Mukaan vaan. Sieltä itsekkin aloittelin peliä pelaamaan.
Multa jää kanssa tuo ens kerta väliin. Mutta sitten taas seuraavalla kerralla mukana, jos ei muille päiville joku halua sopia matsia?!
Multa jää kanssa tuo ens kerta väliin. Mutta sitten taas seuraavalla kerralla mukana, jos ei muille päiville joku halua sopia matsia?!
Majava, kerholle vaan mukaan! Ovella on kerhon puhelimen numero ja tosiaan 20.7 ainakin on päivystävä isäntä avaamassa viimeistään klo 17.00 lähtien. Näillä näkymin myös 6.7, tietty. Jäsenyys tietty jossain vaiheessa olis suotavaa, mutta pari kertaa voi tulla haistelemaan tuulia ihan vapaasti.
Jäsenyys on faba-touhujen merkeissä tullutkin jo hommattua, mutta voisin houkutella yhtä kaveria mukaan harrastuksen pariin.
FoW-intonihan lähti liikkeelle siitä, kun aloin myydä haalittuja figuja ja erehdyin selailemaan Achtung Painterin mieletöntä blogia. Ja nyt ei yksinkertaisesti taida olla muuta vaihtoehtoa kuin aloittaa niiden näpertely.
Mitä aikakautta jengi pelaa? Onko EW kuuminta hottia, vai pärjääkö LW-listalla?
FoW-intonihan lähti liikkeelle siitä, kun aloin myydä haalittuja figuja ja erehdyin selailemaan Achtung Painterin mieletöntä blogia. Ja nyt ei yksinkertaisesti taida olla muuta vaihtoehtoa kuin aloittaa niiden näpertely.
Mitä aikakautta jengi pelaa? Onko EW kuuminta hottia, vai pärjääkö LW-listalla?
LW on normaalisti yleisin ja sitä on nytkin aina kerholla joku pelannut. EW on nyt suosiossa, koska se on tänä vuonna ETC:ssä vuorossa ja Barbarossa tuli ulos syksyllä. Ei sitä vielä viime vuonna juuri näkynyt.Lateksimajava kirjoitti:Mitä aikakautta jengi pelaa? Onko EW kuuminta hottia, vai pärjääkö LW-listalla?
Mä oon ensi kerralla taas menossa mukana ellei nyt jotain yllättävää ilmesty eli 6.7. löytyy ovenavaajaa.
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
-
Vonrichthofen
- Viesti:
EW juuri tuon ETC:n kautta mustaa, vaan itse LW linjoilla näillä näppäimillä. Tuollainen 1500 - 1900 väliin istuva peli aika pop, 1780 henkilökohtainen favorite.Nysse kirjoitti:LW on normaalisti yleisin ja sitä on nytkin aina kerholla joku pelannut. EW on nyt suosiossa, koska se on tänä vuonna ETC:ssä vuorossa ja Barbarossa tuli ulos syksyllä. Ei sitä vielä viime vuonna juuri näkynyt.Lateksimajava kirjoitti:Mitä aikakautta jengi pelaa? Onko EW kuuminta hottia, vai pärjääkö LW-listalla?
Mä oon ensi kerralla taas menossa mukana ellei nyt jotain yllättävää ilmesty eli 6.7. löytyy ovenavaajaa.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Voisin tulla maanantaina tuuppimaan EW Japanilaisia taas. Nyt on jopa kaikki napit maaleissa :3!
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Itsehän en tällä kertaa pääse.
Mäkään en pääse tällä kertaa valitettavasti kun tuli remppahommia hoidettavaks =/.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Kelattiin tulla kaverin kanssa testaamaan Open Fire -joukkoja, haistelemaan tunnelmaa ja ihailemaan Noppakerhon maastoa. Jos pelaajia ei ole paikalle menossa, niin meidän takia ei tarvitse tulla ovia availemaan.
Olisiko kukaan muu tulossa paikalle?
Edit: Ei taida olla tulijoita joten jää väliin.
Edit: Ei taida olla tulijoita joten jää väliin.
Nopat & Taktiikka Ry
Asia selvä! Ehkäpä ennätän saada jopa muutaman alustan koottua ennen seuraavaa pelipäivää.
onks ens maanantaina taas pelejä? Voisin sillon tulla tuuppiin Japsei ja noutaan figut reissua varten.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
90% varmuudella on, elleivät ole lomani aikana menneet peukaloimaan työvuoroja. Varmistan asian ja tulen isännöimään.
Mä tulen ainakin viskomaan noppaa jos vain peliseuraa löytyy.
EDIT: Jaaha emäntä aikatauluttanut mulle iltaohjelmaa. En pääse sittenkään.
EDIT: Jaaha emäntä aikatauluttanut mulle iltaohjelmaa. En pääse sittenkään.
Viimeksi muokannut Nysse, Su 19.07.2015 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nopat & Taktiikka Ry
Ovatko pelipäivät nykyisin joka toinen maanantai?
Lupauduin demottamaan tätä peliä seuraavana pelipäivänä, minkä siis luultavasti erheellisesti ilmoitin olevan sunnuntaina. Tarkoitus olis kuitenkin toivottavasti tulla silloin seuraavana pelipäivänä. Hyllyt notkunevat lainattavaksi kelpaavia nakkuloita näinkin jaloa tarkoitusta varten?
Lupauduin demottamaan tätä peliä seuraavana pelipäivänä, minkä siis luultavasti erheellisesti ilmoitin olevan sunnuntaina. Tarkoitus olis kuitenkin toivottavasti tulla silloin seuraavana pelipäivänä. Hyllyt notkunevat lainattavaksi kelpaavia nakkuloita näinkin jaloa tarkoitusta varten?