Inouj kirjoitti:Lauri on osittain oikeassa. Lictorshame on tätä edikkaa, mutta ei enää tätä päivää. Osa siitä kuoli uuden Eldar-kirjan myötä. Kyseisen listan legendaarisuutta voi toki pohtia pidemmällekin, nähty yhdellä pelaajalla kahdessa turnauksessa. Toisaalta mies listan takana on aika legenda.
Metan kehityksessä ei meinaa näköjään aktiivisempikaan pelaaja pysyä enää mukana. Käy järkeen kyllä, wave serpent countterihan se alkuperäinen versio lictorshamesta taisi ensisijaisesti olla.
Legendaarisuus on aika kova määritelmä, mutta kyllä lictorshame selvästi vaikutti siihen, mitä nideillä tuossa hetki sitten pelattiin. Kevään fanaticissakin oli yksi kovasti Naydenin myöhempää versiota muistuttava lista, vaikka ei suora kopio ollutkaan (ne Ronin nidit).
Mä arvioisin, että topiciin voi hyvin postata sekä näitä rhino rush -tyyppisiä perusjuttuja että tiettyjä erityisen kovia buildeja, kunhan lista-arkkityypille on suht vakiintunut nimi ja se oli omana aikanaan erityisen kova ja/tai innovatiivinen. Mua kiinnostaa erityisesti lukea kolmosedikan turnauslistoista, koska en itse pelannut vielä silloin.