Ei huono idea tuokaan. Onneksi meillä on hyvin virallinen ja rekisteröity FOW-vastaavakin eli Harri.Jeijo kirjoitti:Joku kerta vois olla joku "epävirallinen" Fow miittikin kesällä + värväys sessioo uusiin peleihin? Fowia nyt ainakin pitäis porissa ja lähiympäristössä olla.
Porin figuttajien miitit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figuseuran miitit
Otetaan vaan. Voidaan miettiä Miitissä ajankohtaa. Kesä vaan yleensä vähän kiireisen puoleista noin muuten. Mutta joo, ehdottomasti.
Kalat meni kotio...
Mut joo nähdään maanantaina kuudelta siis. Meikä häipyy mökille juhannukseksi ihailemaan ilmeisesti vesisadetta.
En huomannu aiemmin sanoo. Mut moon huomen töis. Enkä pääse
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Jottai miittiä kunhan jazzit ohi ja kaupunki vähän rauhottuu.
Ens viikon sunnuntaina?? 26.7 siis
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
ite tykkäisin enemmän arkipäivästä, kun tuntuu nämä kesäviikonloput olevan niin pirun täysiä, mutta katotaan nyt mikä väelle sopiikin. Hyvä kun tulee ehdotuksia edes joka tapauksessa :D
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kuhan ei ole se maanantai-ilta, niin minä en ala marisemaan. Annan mieluummin sen ilon Harrille ja Jarkolle, sille toiselle, koska heillä on enemmän aikataulua rajoittavia asioita kuin minulla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Keskiviikkona ei onnistu, torstaina käy neljästä eteenpäin, perjantaina koska vaan, lauantaina ei ja sunnuntaina 26.7. passaa koska vaan
Make love, not peace.
keskiviikosta eteenpäin pitäs onnaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Mulle pe ja la ei toimi, mutta ke ja to kaiketi toimisi ja varmaan sunnuntai myös.
Kalat meni kotio...
Torstai kuulostas siis kivalta ainakin. Sopisko se vahingossa syrjällekin kaikesta huolimatta? :D
Okei kyselin lisää ja näyttäs vähän siltä, että tuo sunnuntai olisi tosiaan se päivä kun suurimmalle osalle sopisi. Kiljukaa jos "Loppuviikko käy" vastauksiinne ei kuulukaan sunnuntai :D Muutoin se on vissiin sunnuntaina...vakio 16.00 ja havana ellei jollain muita ideoita.
Kyl ainakin naurettua tuli...
Kyllä. Ja avautuminen auttaa, mun paraneminen on alkanu :p
Make love, not peace.
Hyvä! Enää kymmenisen vuotta terapiaa, niin uskallat lähteä uudelleen ulkopaikkakunnalle pelaamaan...
Jaahas koskas me pidetään meidän omalle turnausjumalallemme Antille omistettu miitti tässä kuussa?
Sori mul on kiireitä just tollon, ei onnistu.