Fabahuhuista ja uutisista keskustelu
Re: Fabahuhuista ja uutisista keskustelu
Figu on kyllä yksi komeimmista fabanapeista ikuna
Itsekin olen maalannut yhden jalan ja ratsain.
Ette ole nähnyt kuvaa tuon yksikön TOISESTA asetyypistä? Repeater crossbow joka kyl kummasti näyttää stormbolter henkiseltä :DLord of Carcassonne kirjoitti:Pian ne varmaan saa storm boltterit ja lopuksi heavy boltterin tai muita heavy weaponeita.smaxx kirjoitti:Bolttereita rapid firella, voi hyvää päivää :)I.C. Wiener kirjoitti:http://i.imgur.com/hVfZWyS.jpg
Vitsailin noista bolttereista mutta todellisuus on taruakin ihmeellisempää. Tuleekohan Sigmarineille kuljetukseen tarkoitettu StormShock Rhino ja raskas Sigmanought suuria kaamoksen demonoita vastaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Zymeth Salkir Dkhan
Voi hyvinkin pitää paikkaansa. Archaon tuli 5. edikan Champion of Chaoksessa ja silloinen figu ei myynyt niin hyvin muistaakseni. Vasta tämä isompi figu alkoi myydä.I.C. Wiener kirjoitti:Tosta Archaonista tuli sattumalta luettua semmosta ettei se olisi ollut suosittu hahmo pelaajien keskuudessa(itse en kyllä myöskään pitänyt häntä kovin mielenkiintoisena), figu kuitenkin myi ja GW teki tästä sellaisen johtopäätöksen että Archaon on kovinta kamaa ikinä ja siksi on/oli niin keskeinen hahmo hammeris.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
No ei kyllä olla. Linkkiä kehiin. Pics or didn't happen.tneva82 kirjoitti:Ette ole nähnyt kuvaa tuon yksikön TOISESTA asetyypistä?
Voisitko tneva laittaa jatkossa juttuihisi jotain referenssiä perään? Äänitorvena olo on varmaan ihan hauskaa ja BoLS:ia ja Faetia nyt kuka vaan voi tiivistää tänne, mutta random foorumipostaukset/kommentit/blogit/mitä lie ympäri nettiä on vaikeampi löytää. Olisi kiva itse arvioida lähteen luotettavuutta.
- Meganiikko
Noista bolttereista oli kuvia jossain. En nyt muista missä enkä viitti keskellä yötä etsiä.Finet kirjoitti: No ei kyllä olla. Linkkiä kehiin. Pics or didn't happen.
Älä ny oo tollane.Finet kirjoitti:Voisitko tneva laittaa jatkossa juttuihisi jotain referenssiä perään? Äänitorvena olo on varmaan ihan hauskaa ja BoLS:ia ja Faetia nyt kuka vaan voi tiivistää tänne, mutta random foorumipostaukset/kommentit/blogit/mitä lie ympäri nettiä on vaikeampi löytää. Olisi kiva itse arvioida lähteen luotettavuutta.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Nämäkö?

Muistelen nähneeni noista paremman kuvan edestä josta oikeen paljastuu boltterimaisuus.
edit: Piirretyn kuvan löysin.

Muistelen nähneeni noista paremman kuvan edestä josta oikeen paljastuu boltterimaisuus.
edit: Piirretyn kuvan löysin.

The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
^ En tiedä onko kukaan vielä linkittänyt uusien "faba" ukkeleiden yhtäläisyyttä näihin?
http://1d4chan.org/wiki/Adeptus_Custodes
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Tuo. Pari viikkoa vanhaa viestiä foorumilta on hiukan hankala löytää tähän hätään mutta onneksi joku jo pisti sen.AgeofSignar116 kirjoitti:Noista bolttereista oli kuvia jossain. En nyt muista missä enkä viitti keskellä yötä etsiä.Finet kirjoitti: No ei kyllä olla. Linkkiä kehiin. Pics or didn't happen.
Kumma kun kukaan ei pistänyt tuota aikaisemmin tänne. Itseltäkin pääsi unohtumaan näköjään.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Dr. Icchan
- Viesti:
Itsellä tuli ensimmäisenä nämä mieleen:deggial kirjoitti:^ En tiedä onko kukaan vielä linkittänyt uusien "faba" ukkeleiden yhtäläisyyttä näihin?

Kyllä tuo nyt vähän haiskahtaisi siltä, että 40k:n syntytarinaa ollaan tuossa kirjoittamassa.
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Thunder_Warriors
Pari pätkää jotka kuulosti hämäännyttävän tutulta:
During the turbulent era known as the Age of Strife or Old Night on Terra, the Sol System and the other nearby star systems that had been colonised by humanity during the Dark Age of Technology were effectively cut off from interstellar travel or Astropathic communication with each other. This was due to the massive Warp Storms that swept the galaxy as the Immaterium was roiled by the millennia-long gestation of the Chaos God Slaanesh
Ei kiesus... tosiaan useampi kymmenen sivua sitten naureskelin aamuyön väsyneelle ajatukselleni siitä, että GW ajattelisi, että ainoa tapa saada fantasia uudelleen nousuun olisi laittaa siihen SPESS MEHREENS, ennen kuin ehdin lukea aiemmat huhut siitä, että näin tosiaan oli suunnitteilla.
Lähinnä nyt, kun katson näitä konsepteja ja figuja Age of Sigmarissa, niin oikeastaan nauran koko ajan enemmän noille Stormcasteille, joiden konsepti oikeasti on kopioitu aika lailla 1:1 40k:sta, power armoria, Emperoria ja bolttereita myöten. Samoin huhut siitä, että muut vanhat rodut feidataan pois, koska niiden IP:tä ei voida suojata samalla tapaa on vähintäänkin kornia.
Odottakaa vain... Aelfeillä tulee olemaan jotain craftworld -tyyppistä konseptia ja aspect warrioreita. Orrukeilla (repeilen vieläkin tälle nimelle) tulee olemaan mekkejä, En oikeasti tiedä pitäisikö AoS:istä itkeä vai nauraa. Tällä hetkellä olen kovasti taipunut jälkimmäiseen.
Lähinnä nyt, kun katson näitä konsepteja ja figuja Age of Sigmarissa, niin oikeastaan nauran koko ajan enemmän noille Stormcasteille, joiden konsepti oikeasti on kopioitu aika lailla 1:1 40k:sta, power armoria, Emperoria ja bolttereita myöten. Samoin huhut siitä, että muut vanhat rodut feidataan pois, koska niiden IP:tä ei voida suojata samalla tapaa on vähintäänkin kornia.
Odottakaa vain... Aelfeillä tulee olemaan jotain craftworld -tyyppistä konseptia ja aspect warrioreita. Orrukeilla (repeilen vieläkin tälle nimelle) tulee olemaan mekkejä, En oikeasti tiedä pitäisikö AoS:istä itkeä vai nauraa. Tällä hetkellä olen kovasti taipunut jälkimmäiseen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Maalasitko toisenkin jalan sitten kun laskeuduit ratsultasi?jamovoima kirjoitti:Figu on kyllä yksi komeimmista fabanapeista ikuna
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Tämä kaikki on jotenkin niin kamalan noloa, kuin joku deviantartin "Original Character, Do Not Steal" uudelleen väritetty Sonic hahmo. Tuntuu ettei tähän ole yhtään panostettu, wordissä on vaihdettu marinet sigmarineiksi, Emperor Sigmarineks jne. ja figuja vähän konffattu.Silveri kirjoitti:Ei kiesus... tosiaan useampi kymmenen sivua sitten naureskelin aamuyön väsyneelle ajatukselleni siitä, että GW ajattelisi, että ainoa tapa saada fantasia uudelleen nousuun olisi laittaa siihen SPESS MEHREENS, ennen kuin ehdin lukea aiemmat huhut siitä, että näin tosiaan oli suunnitteilla.
Outo muutos muutenkin jostain mudassa kahlaavista pesanteista low fantasy asetelmasta suoraan johonkin ikuisesti eläviin henkiin super high fantasy avaruus maailmaan.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
Jos olisi taipuvainen salaliittoiluun, niin voisi kuvitella tarkoituksena olevan kaiken miksaaminen yhdeksi peliksi nimeltä Warhammer, jota voi sitten pelata eri aikakausina: Age of Sigmar, Horus Heresy ja 40.000.
Vilkuilin tänään sitä kovakantista Sigmarkirjaa kaupassa. Siellä oli force organisaatio kaavat, eri chaptereiden logot ja väritykset juuri kuin mariineilla. Karmeaa katseltavaa. Warhammer on totisesti kuollut. Uusi peli tulee olemaan tyylillisesti niin kaukana warhammerista ettei sitä parin vuoden jälkeen edes warhammerin perijäksi tunnista.
Toisaalta olo on vapautunut. Nyt voi katsoa back catalogia läpi ja tehdä warhammerista juuri sen oloisen pelin kuin itse haluaa. Kaikki vanhat yksiköt saavat uuden tulemisen kentälle ja kaikki gw:n hylkäämät figut voivat saada uudet säännöt. Itseasiassa piristysruiske warhammeriin.
Toisaalta olo on vapautunut. Nyt voi katsoa back catalogia läpi ja tehdä warhammerista juuri sen oloisen pelin kuin itse haluaa. Kaikki vanhat yksiköt saavat uuden tulemisen kentälle ja kaikki gw:n hylkäämät figut voivat saada uudet säännöt. Itseasiassa piristysruiske warhammeriin.
Galleriaan pääsee tästä.
Itse mietin, milloin "White Duardin" alkaa ilmestyä. Ei GW varmaan itsekkään muista vanhan nimen taustoja, joten miksi ei.
Tarkoitatko Uaite Duardin ?Morze kirjoitti:Itse mietin, milloin "White Duardin" alkaa ilmestyä. Ei GW varmaan itsekkään muista vanhan nimen taustoja, joten miksi ei.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Meganiikko
Katson tämän murhayritykseksi keuhkoilman poispakottamisen aiheuttaman lihasrefleksin takia.smaxx kirjoitti: Tarkoitatko Uaite Duardin ?
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
Viimeisen tilalle Age of Emperor?jamovoima kirjoitti:Jos olisi taipuvainen salaliittoiluun, niin voisi kuvitella tarkoituksena olevan kaiken miksaaminen yhdeksi peliksi nimeltä Warhammer, jota voi sitten pelata eri aikakausina: Age of Sigmar, Horus Heresy ja 40.000.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
En usko että GW lähtee tuolle linjalle. Yski syy olisi se että GW joutuisi paikkaamaan fluffia rankalle kädellä ja selittämään että miten nämä kaksi peliä on varsinaisesti yhteydessä toisiinsa.Dolmot kirjoitti:Viimeisen tilalle Age of Emperor?jamovoima kirjoitti:Jos olisi taipuvainen salaliittoiluun, niin voisi kuvitella tarkoituksena olevan kaiken miksaaminen yhdeksi peliksi nimeltä Warhammer, jota voi sitten pelata eri aikakausina: Age of Sigmar, Horus Heresy ja 40.000.
Ainakin GW:llä oli järkevyyttä kirjoittaa hyvä juoniketju FaBan päätökseksi.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Onnistui se George Lucasiltakin, eikä jäänyt kuin muutama pieni aukko :)