Roger that, lähden tulemaan heti kun kykenen.Myyra kirjoitti:Mul ei o pelikaveria enne ku joskus illemmal aikasintaan, ja oon lähössä tästä kohta Poroon päin.Purging Flame kirjoitti:Minä voin raahautua paikalle jos siellä on joku pelejä vailla?Myyra kirjoitti:Mäkin voisin tulla tänään Poroon puolilta päivin jo, mut mahtaakos siellä olla ketään muita ku Hammerheart ja Fiend?
Muussa tapauksessa varmaan otan 40k-figut mukaan.
Asiasta kukkaruukkuun, vihdoin eilen sain postista Waylandin lähettämät figut! Ei siinä kovin kauaa mennytkään! :D Sitten odotellaan vielä milloin fate deck ja strongarm lähtevät matkaan...
Pääkaupunkiseudun Malifaux
-
Purging Flame
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Tarviiks ottaa jotain figuja mukaan sulle?Purging Flame kirjoitti: Roger that, lähden tulemaan heti kun kykenen.
-
Purging Flame
Jos pelataan kamppispelejä niin se Outcast crew ois kiva?Myyra kirjoitti:Tarviiks ottaa jotain figuja mukaan sulle?Purging Flame kirjoitti: Roger that, lähden tulemaan heti kun kykenen.
Mulla oli siis Hannah, Librarian, Trapper ja 2 Freikorpsmannia siinä listassa.
Otan mukaan. Ei o maaleis noi, mut eiköhän me selvitä.Purging Flame kirjoitti: Mulla oli siis Hannah, Librarian, Trapper ja 2 Freikorpsmannia siinä listassa.
-
Purging Flame
Selvä homma, kiitos. Aleksilla tietty vois olla maalattujakin jos sillä on vaan mukana noi.Myyra kirjoitti:Otan mukaan. Ei o maaleis noi, mut eiköhän me selvitä.Purging Flame kirjoitti: Mulla oli siis Hannah, Librarian, Trapper ja 2 Freikorpsmannia siinä listassa.
Onko kaikki pelaamassa kampanja pelejä sunnuntaina? Vai haluaisko joku ottaa 50ss peliä? Pelaan suht tuntemattomalla crewillä eli sen mukaan sitä pelin tasoa voisi miettiä ja asennoitua. :)
Something something Dangerzone!
Kiinnostasko jotain pelata ihan tavallinen peli Malifauxia huomenna? Ei olisi itsellä kauheasti tarvetta pelata kampanjaa, kun nettosin eilen 27 scribiä vaik pelasin vain yhden pelin. :P
Teit mitä ja miten? :DMyyra kirjoitti:Kiinnostasko jotain pelata ihan tavallinen peli Malifauxia huomenna? Ei olisi itsellä kauheasti tarvetta pelata kampanjaa, kun nettosin eilen 27 scribiä vaik pelasin vain yhden pelin. :P
Mikäli joku ei seuraa tuota turnausthreadia, mutta sattuu tätä ketjua katselemaan enempi, niin kävi sillä tavoin, että turnausta on siirrettävä tai jonkun muu tarvitsee ottaa se vastuulleen. Itse en pääsekään paikalle tuona suunniteltuna ajankohtana.
-
Purging Flame
Olikos huomenna porukkaa menossa Happeen pelailemaan?
ainakin mie, myyrä, elli ja tomi
Huomenna ollaan menossa yhden aikoihin Myyrän kanssa pelaamaan. Onkos ketään muita tulossa huomenna?
- Hammerheart
Mun pitäisi saada kampanjapelit jotenkin pelattua - tavoitteena kaksi peliä huomenna. Aikataulu suht vapaa, mutta jos joku löytyy peliseuraksi jo klo 12 tienoilla, niin se olisi kaikista kaikkein parasta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
No hitto, ootko menossa 12 aikaan? Pitäiskö meijänkin Myyrä sit mennä jo 12 aikaan?Hammerheart kirjoitti:Mun pitäisi saada kampanjapelit jotenkin pelattua - tavoitteena kaksi peliä huomenna. Aikataulu suht vapaa, mutta jos joku löytyy peliseuraksi jo klo 12 tienoilla, niin se olisi kaikista kaikkein parasta.
Kyllä se mulle käy.Fiend_ kirjoitti:No hitto, ootko menossa 12 aikaan? Pitäiskö meijänkin Myyrä sit mennä jo 12 aikaan?Hammerheart kirjoitti:Mun pitäisi saada kampanjapelit jotenkin pelattua - tavoitteena kaksi peliä huomenna. Aikataulu suht vapaa, mutta jos joku löytyy peliseuraksi jo klo 12 tienoilla, niin se olisi kaikista kaikkein parasta.
- Hammerheart
Äh, komento takaisin - Jussille sopii pitkään suunnittelemamme peli, eli tulen vasta neljäksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Itte en ole tulossa paikalle, koska ajattelin nukkua ja auttaa kaveria muutossa ennen yövuoroa. Voi sitten olla tosi pirteenä töissä Meikunmäellä! JEE!!1
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Sunnuntaille oisko 50ss peliin vastusta? Yks peli on jo sovittu mutta mieluusti ottaisin toisen.
miten ois kampanja peli`?Fiend_ kirjoitti:Sunnuntaille oisko 50ss peliin vastusta? Yks peli on jo sovittu mutta mieluusti ottaisin toisen.