Jonkun aikaa ollut hiljaiseloa joten laitetaan hieman päivitystä tänne. Kaikki detail brushit on raiskattu siihen malliin että ei uskalla detaileja/highlighteja edes lähteä yrittämään, joten basecoattien ja washejen parissa menty.
Waylandilta tilasin ison satsin pensseleitä mutta tuttuun tapaan ~kuukausi mennyt ja nyt vasta lähettivät paketin kun asiakaspalveluun valitti.
Ja sit projekteihin.. kaikki siis WIP
Thunderwolffien kuskit
Terminaattoreita
Näistä tulee näin alkuun void claw formaatio, eli kaikille susikynnet. Tuossa myös mukana skyclaw ja greyhunter porukan alkua. Loppu spray kesken, pitänee hakea lisää. Mitä sprayta te muut käytätte? Itse olen tuota GW:n chaos blackia käyttänyt ja siihen suht tyytyväinen. Joskus tullut hieman karheeta pintaa mutta veikkaan että omasta osaamattomuudesta kyse.
Bolt Action saksalaisia (palkkamaalausta, ymmärtääkseni late war)
Näitä on noin 90kpl joten aikaa kuluu aivan helvetisti. Tarkoituksena on vähän tinkiä laadusta että saisi edes hieman kohtuullisessa ajassa valmiiksi.
Vasemmanpuolisten puvut ovat valmiita ja oikealla testifigu. About tuohon tasoon olisi tarkoitus kaikki 90 maalata.
Ja lopuksi vielä suurkiitos kaikille sotulaisille joiden kanssa olen kauppaa tehnyt. Tässä tämänhetkinen SW armeijani (ei kuvassa: 1 Stormwolf, 12 longfang, arjac). Pitää varmaan se kynäruisku hankkia basecoattaamista varten jotta sais nämä kaikki tämän vuosikymmenen aikana maaleihin...
Sellaista tältä erää. Kuten aina: kaikki kommentit, kysymykset, vinkit jne. tervetulleita.