WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)
Re: WTC-treenit (29.-31.5. Hesaas ja 5.-6.6. Turuus)
15.-16.8. vois kyl vetää ykköstiimin treenejä (+toki muitakin halukkaita). Me varmaan tarvittais jotain viime hetken viilausta. Kerhohuoneella on jotain muuta meininkiä lauantaina ja jos ei sinne mahuta, niin voihan sitä pelata vaikka mun luona. Sunnuntaina pääsee varmasti kertsillekin. Käviskö?
29.-30.8. ehdottaisin yhteistreenejä jossain, jos tuo sopii useimmille.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Cor Leonis
Yritän järjestää nuo vapaaksi, oma kakkoslista tarvis vähän viel testiä.Celebdae kirjoitti:15.-16.8. vois kyl vetää ykköstiimin treenejä (+toki muitakin halukkaita). Me varmaan tarvittais jotain viime hetken viilausta. Kerhohuoneella on jotain muuta meininkiä lauantaina ja jos ei sinne mahuta, niin voihan sitä pelata vaikka mun luona. Sunnuntaina pääsee varmasti kertsillekin. Käviskö?
Pora on miehen sielu.
Mä oon työkeikalla ton 29-30, mut muuten käy aika hyvin mikä vaan.
Mitä jos yhteisreenit ois toi 22-23? Ois varmaan just listat julki ja metaaminen hyvässä vaiheessa?
TheEdit: Ton 12-13.9 ny vois ainaki reenaa koska #lomalomaloma ja vika vloppu ennen pelei.
Mitä jos yhteisreenit ois toi 22-23? Ois varmaan just listat julki ja metaaminen hyvässä vaiheessa?
TheEdit: Ton 12-13.9 ny vois ainaki reenaa koska #lomalomaloma ja vika vloppu ennen pelei.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mikä sun ykkös-, ja kakkoslista on ja mikä on kakkoslistan funktio?Cor Leonis kirjoitti:Yritän järjestää nuo vapaaksi, oma kakkoslista tarvis vähän viel testiä.Celebdae kirjoitti:15.-16.8. vois kyl vetää ykköstiimin treenejä (+toki muitakin halukkaita). Me varmaan tarvittais jotain viime hetken viilausta. Kerhohuoneella on jotain muuta meininkiä lauantaina ja jos ei sinne mahuta, niin voihan sitä pelata vaikka mun luona. Sunnuntaina pääsee varmasti kertsillekin. Käviskö?
Ootko pauli tuolla supersalasessa wtc-tiimien metatsätissä?
Ei onnaa. Silloin pelataan blodista.TheEmu kirjoitti: Mitä jos yhteisreenit ois toi 22-23? Ois varmaan just listat julki ja metaaminen hyvässä vaiheessa?
- Cor Leonis
Pelaan eAsphyy ja pDennyy näillä näkymin, Denny koppaa pahat cygnarit, legioonat ja menootit ja muut pahikset mihin ei haluu Asphyy. Ja en oo supersalanen, kun ei mua kukaan ole viitsiny kutsua.shoddie kirjoitti: Mikä sun ykkös-, ja kakkoslista on ja mikä on kakkoslistan funktio?
Ootko pauli tuolla supersalasessa wtc-tiimien metatsätissä?
Pora on miehen sielu.
Laitoin pyynnön sisään jos vaikka pääsisit joskus lähiaikoina. Ei siellä kyl tän vuoden osalta vielä oikeestaan mitään oo, mut saa toki tuottaa sisältöä!Cor Leonis kirjoitti:Ja en oo supersalanen, kun ei mua kukaan ole viitsiny kutsua.
Mulle kävis aika varmasti 22-23.8 ja ehkä 29-30.8. 12-13.9 oon Irkuis.
Viimeksi muokannut shoddie, Pe 31.07.2015 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
15.-16.8.
29.-30.8.
12.-13.9.
Viel vapaana. Jotai Vladei, Calandroi ja vaik cyggee ois siisti nähä. Ja leekoi.
29.-30.8.
12.-13.9.
Viel vapaana. Jotai Vladei, Calandroi ja vaik cyggee ois siisti nähä. Ja leekoi.
-
Der Dexter
mitä vaan vkl noista niin voin tulla tarjoons vastusta, ja jotain muuta kun mun väsynyttä B3 viritelmää ellei vältsisti haluu sitä.
Vladeja sekä vähnä Cyggeekin voin ihan hyvin pyörittää, ja etenkin jos jengi pygee valumaan helsinkiin, on isommat oddsit saada just sitä mitä haluaa vastaansa...
Vladeja sekä vähnä Cyggeekin voin ihan hyvin pyörittää, ja etenkin jos jengi pygee valumaan helsinkiin, on isommat oddsit saada just sitä mitä haluaa vastaansa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
Tosin Terppa sano että treenaaminen on "so last season", että onko tälle sit oikeesti tarvetta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Mul toi elokuun vika ois kans semmone et voisin pyörittää calandraa ja leegoi ja ehkä ihan maistella sivistyneesti viiniäki Tepon grillin ääressä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Huudelkaas loputki wtc-tyypit et koska treenit sopeis, niin voidaan aikatauluttaa jotain.
Mul sopii kaikki viikonloput stadis. Turkuun uskoisin et joku onnistuu kanssa.
Rats keep running!
Viittiskö Tero ja Henry kertoa (tai toistaa, jos oon missannu jotain) käykö tuo 15.-16.8.? Silloin siis jonkinmoista meininkiä ois hyvä vetää ennen listojen lyömistä lukkoon. Ja jos/kun(?) Helsingin päässä pelataan, niin muutkin toki tervetulleita.
Muistakin viikonlopuista saa sanoa.
Elokuun vika pitäis olla järjestettävissä vapaaksi, muut vähän pienemmällä todennäköisyydellä.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Käy. Kaikki viikonloput käy, paitsi toi vika ennen itse kisoja on vähän heikko.Celebdae kirjoitti:Viittiskö Tero ja Henry kertoa (tai toistaa, jos oon missannu jotain) käykö tuo 15.-16.8.? Silloin siis jonkinmoista meininkiä ois hyvä vetää ennen listojen lyömistä lukkoon. Ja jos/kun(?) Helsingin päässä pelataan, niin muutkin toki tervetulleita.
Pakko käydä ton parin viikon päästä ni saa pelattua vaikka yhden pelin molemmilla listoillaan ennen palautusta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Oisko se sit
15.-16.8. Helsinki
29.-30.8. Turku
Nuo näyttäis sopivan parhaiten sen pohjalta mitä porukka on huudellu. Sit syyskuun eka kaikki tulee Tampereelle ja sen jälkeen voi viel kattoo jos on viime hetken treenipäivii.
15.-16.8. Helsinki
29.-30.8. Turku
Nuo näyttäis sopivan parhaiten sen pohjalta mitä porukka on huudellu. Sit syyskuun eka kaikki tulee Tampereelle ja sen jälkeen voi viel kattoo jos on viime hetken treenipäivii.
Mennään näillä mun puolesta.Crescent kirjoitti: 15.-16.8. Helsinki
29.-30.8. Turku
Tai no toi eka on ainakin varma, kun ainakin kaikki ykköstiimiläiset pääsee. Pitää selvitellä vielä missä pelataan lauantai ts. mahdutaanko kertsille. Muuten tosiaan roudataan pöydät vaikka mun luo.