"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Citadel Crusade Figure Case

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lt. Spämminorsu

Citadel Crusade Figure Case

Viesti Kirjoittaja Lt. Spämminorsu »

Eli mitä mieltä ihmiset ovat tästä kyseisestä armeijan kuljetus laukusta/laatikosta. Itse olisin hankkimassa tuon ja haluaisin kuulla mielipiteitä siitä. Netissä on ainakin pääpiirtein saanut hyvä arvostelut.
Erityisesti jos joku omistaa kyseisen kapistuksen niin voisi kertoa mitä mieltä on niistä uusista foameista, mahtuuko simne niin paljon sälää kuin GW:n videossa. 100€ hinnalla se on ainakin houkutteleva.

-Lt. Spämminorsu

Tässä vielä linkki http://www.games-workshop.com/en-FI/mob ... igure+case#
Silveri

Re: Citadel Crusade Figure Case

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Aika paljon tossa hinnassa on GW-lisää. En koskisi itse pitkällä tikullakaan, vaan miettisin mieluimmin Feldherrin tai KR multicasen vaihtoehtoja.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Mulla on toi laukku ja ostin sen koska se on tilava ja kovamuovinen (sekä käsimatkatavara kokoinen). Oma kokemus rajoittuu 40k figuihin. Viime vuonna havahduin lentokoneessa, kun jälkeeni tullut matkustaja sulloi matkalaukkua mun vanhan Army Trasportin kylkeen, missä mulla oli DE leijat. ei onneksi isompaa vahinkoa. Huono puoli tossa on, että pakkausasento ja kantamisasento ovat 90 kulmassa toisiinsa nähden. eli figut pitää muistaa pakata siten ettei ne pääse liikkumaan kuljetuksessa. Ongelmaa ei ole jos on pelkkiä ukkoja yms, mutta metalliset monsut alkaa jo jännittämään.

Helposti sillä on kantanut pari 1850 armeijaa peli-iltaan, mutta nykymallin armeijakirjat ei sinne enää mahdu. Kooärrät on näyttäny päteviltä, joskin kalliilta. Feldherrit pieniltä, ainakin ne mitä oon livenä nähnyt.
katoppa tätä
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Menee keskimääräinen turnausarmeija, paitsi jos tarkoitus on tavalla tai toisella taikoa yli pisteiden porukkaa kentälle.

Olen ollut tyytyväinen. Jos pitää miinuksia hakea niin vanha GWn kantolaukku on kivempi kantaa. Itsellä kun on myös KR laukku niin pakko on kyllä sanoa, että ei tuossa paljon jää tappiolle. KR-laukkuuni menee kaksinkertainen määrä tavaraa. Kun ostaa tuon oikeasta paikasta niin hintaa jää kahdesta laukusta kympin verran enemmän kuin siitä KR-välineestä. Periaatteessa siis tappio on vitosen luokkaa. Tuossa saa kuitenkin useampaan tarkoitukseen taipuvat pahvit mukana joten voisi melkein arvottaa KR-casea paremmaksi. KR-systeemin etu on siinä, että osia on helppo lisätä mikä taas on tuon kohdalla mahdotonta.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Lt. Spämminorsu

Viesti Kirjoittaja Lt. Spämminorsu »

Kiitos kaikille vastanneille. Mietin vielä kun saisin ton GW laukun 60€ hintaan kaverilta. Mutta jos KR on niin hyvä kuin kaikki sanovat niin kaipa täytyy karsoa jos hankkisin sellaisen
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Nuo foamit toimii varmaan hyvin muovien kanssa, mutta Tallarnieni kanssa huomasin semmoisen vian, että kun foamin pakkaa täyteen metallia, ja nostaa sitten pöydältä tms. esim. pois laatikosta, niin irtoneinen pohja foami vajoaa sen verta että kaikki figut putoavat pois noiden hienojen välifoamien välistä. Käytännössä niin metallien kanssa pitää laittaa joku kova vahvikelevy tuon pohjan alle, jos haluaa metallien kanssa nostella noita.

eihän tuo GW tietty tuollaista ole ottanu huomioon, kun eivät enää metalleja tee, eikä täten siis kukaan enää tietenkään metallilla pelaa.
Järjenkäyttö sallittu!
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Moniin uudempiin GW:n muovifigulinjoihin nuo uudet figusalkut on tosi hyviä. Esimerkiksi mun 40k-demoneita ei kuljettais kätevämmin kuin aivan täysin muotoonleikaituilla. Mulla on pari tuommoista uutta keskikokoista laukkua joihin suurin osa armeijasta + summon poolista menee, mutta oon korvannut n. puolet toisesta laukusta vanhan mallisilla lokero-foameilla (Army Transport), koska ne toimivat paremmin jalkaväkikoon metallifiguille.

Eli, jos sulla on paljon isoja hankalia muovifiguja tai monstereita ja sensemmoista niin uudet salkut rokkaa. En kuitenkaan käyttäisi Mordia-kaartilleni vapaaehtoisesti.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Flogger

Viesti Kirjoittaja Flogger »

GW:ltä nyt myös figukeissien kanssa yhteensopiva kantoreppu:
http://www.games-workshop.com/en-FI/Mun ... se-Harness

Kuva

Varsin hyödykkään näköinen laite, ainakin itselleni olisi kun paljon liikun pyörällä, mutta hintaa on vähän tuhdisti. Tietysti hyvä reppu maksaa 40-50 euroa jo muutenkin mutta silti.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Ja laatikon kanssa hinta menee reippaasti yli satasen. Samankaltaisia reppuja saa muiltakin valmistajilta ja rahaa jää vielä yli figuihinkin:
http://www.saboldesigns.net/catalog.html

https://www.krmulticase.com/product.asp ... 2-B&t=case

https://www.feldherr.net/feldherr-backpacks/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”