"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Naulaan teesit seinään !

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
nälkärotta

Re: Naulaan teesit seinään !

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

smaxx kirjoitti:Kristinuskossa (tai juutalaisuudessa, whatever) on kymmenen käskyä joiden mukaan elämällä asiat on mallillaan.

Figuilussa pärjää kolmella, eikun neljällä :

1. Jokainen maalattu figu tekee maailmasta hieman paremman paikan elää !
2. Älä osta uusia figuja ennen kuin entiset on maalattu !
  • Vaikka olisi 40%:n tarjouksessa. Ja kun ostat, niin korkeintaan ihan siihen seuraavaan projektiin.
3. Figu on hyvin maalattu ja Valmis, kun se tuottaa maalaajalleen iloa ja tuntuu valmiilta !
4. Peleissä voittaja on se, jolla on hauskempaa ja/tai se joka saa pelistä parhaan inspiraation maalata lisää figuja !
  • Mutta ! Vain pelistä josta molemmat poistuvat tyytyväisinä voi löytyä Voittaja !
5. Muista ulkoiluttaa figujasi säännöllisesti hyvässä seurassa !
6. Pelaa ihmisten ilmoilla vain Valmiilla figuilla !

Näiden mukaan kun elää, niin maailma paranee. Huomaa, että pelaamiseen en ota (mitään) paljoakaan kantaa, se on joka tapauksessa oheistoimintaa, jota tehdään niin minimaalisesti suhteessa figujen maalaamiseen, että sen voi tehdä ihan omaan tahtiin ja tavallaan.
Noista ainoat mitä olen noudattanut varmasti ovat 1. ja 4. Muiden nodattaminen laiminlyöty parhaalla mahdollisella tavalla, mitä keksitty siihen hätään.

Käskystä 3. en vielä osaa sanoa varmaa, mutta ehkä nyt ymmärrän sen paremmin ja noudatan sitäkin. Olen nimittäin miettinyt pitkään, maalaanko nurglen demon princeä vielä ja jos maalaan niin miten. Tällä hetkellä siinä on väreinä vihreää, joka inkattu vihreällä, ja aseessa, sekä osassa suojia boltgun metallia. Eli se näyttää Hulkilta. Mutta taidan vain antaa sen olla noin, miksi mennä merta edemmäs kalaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Demon Prince Smash! Legendaarista!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Taidan sitten kuulua wicca mentaliteettiin figuilussa, jossa on vaan yksi kaikille ulottuva teesi

1. Nauti figuistasi ja peleistäsi sekä kunnioita toisten nappeja.

Loput säännöt voi kaikki itselleen keksiä :).

Toisin sanoen en pidä juurikaan maalaamisesta ja teen sitä aina vain pelaamista varten. Omistusmäärä on varmaan ainakin 3:1 maalamaton:maalattu skaalalla. Itselleni ei tuota mitään ongelmaa tuoda esiin mustaa (pohjamaali), muovinharmaata tai hopeista metallia oleva armeija. Tosin kun olen tehnyt videoita niin silloin pyrin saamaan ainakin 3/4 maalatuksi armeijastani. Tosin nyt rupeaa olemaan jo iso osa useampaan armeijaan maaleissa kun pelejä varten aina vähän onnistuu maalaata.

Kerran tein virheen että "nopeasti" maalaan figut ulkoilutusta varten ja siitä kärsin sitten kauan kun ne eivät olleet hyviä ja korjaus oli pahempaa. Joten jos maalaan, niin maalaan sitten kunnolla oikein omalle tasolleni.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Hena kirjoitti:Taidan sitten kuulua wicca mentaliteettiin figuilussa, jossa on vaan yksi kaikille ulottuva teesi

1. Nauti figuistasi ja peleistäsi sekä kunnioita toisten nappeja.
Ihan hyvä teesi tuokin :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”