No mä pelaisin hyvin mielelläni 50ss pelin.GreenOwl2 kirjoitti:miten ois kampanja peli`?Fiend_ kirjoitti:Sunnuntaille oisko 50ss peliin vastusta? Yks peli on jo sovittu mutta mieluusti ottaisin toisen.
Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Something something Dangerzone!
pitäää kattoa riippu miten saa noi kampanja pelejä pelattua, tosin mulla riittä kampajan figutkin helposti 50ss peliin poolin koko on 62ss :)Fiend_ kirjoitti:No mä pelaisin hyvin mielelläni 50ss pelin.GreenOwl2 kirjoitti:miten ois kampanja peli`?Fiend_ kirjoitti:Sunnuntaille oisko 50ss peliin vastusta? Yks peli on jo sovittu mutta mieluusti ottaisin toisen.
- Hammerheart
Onko kukaan tulossa Poroon huomenna tiistaina? Pelata voisin meinaan. Klo 12 alkaenkin onnistuu.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
-
Sotatonttu
Tulen pelaamaan kaverin kanssa, mutta ehdin vasta töiden jälkeen puoli viideksi. Luulen, että se yksi peli riittäisi.
Mä voisin tulla kaheksitoistakin.
Hammerheart kirjoitti:Onko kukaan tulossa Poroon huomenna tiistaina? Pelata voisin meinaan. Klo 12 alkaenkin onnistuu.
mä voin 12:00 tulla käykö kampanja peli?
- Hammerheart
Mä en oikein tiedä putosinko kampanjasta. En saanut ketään vastaan matsia edellisviikkona (en edes tiedä mikä eventti silloin oli meneillään). Muutenkaan en ole kuullut kampanjan etenemisestä oikeastaan mitään. Lisäksi mun lista on liian kova. Sillä ei oikein ole kiva pelata =/
Mieluummin pelaisin ihan normaalia peliä siis.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ei kampanjasta putoa vaik ei pelais ollenkaa. Sit vaan jää sen viikon massit väliin. Pitää kylläkin ostaa myös sille viikolle se modeli.Hammerheart kirjoitti:Mä en oikein tiedä putosinko kampanjasta. En saanut ketään vastaan matsia edellisviikkona (en edes tiedä mikä eventti silloin oli meneillään). Muutenkaan en ole kuullut kampanjan etenemisestä oikeastaan mitään. Lisäksi mun lista on liian kova. Sillä ei oikein ole kiva pelata =/
Mulle kyl kelpaa ihan tavallinenki peli.
Mulle käy 12 perus 50ss peli.Hammerheart kirjoitti:Onko kukaan tulossa Poroon huomenna tiistaina? Pelata voisin meinaan. Klo 12 alkaenkin onnistuu.
- Hammerheart
No niin, tulen siis klo 12 paikalle mukanani Faux-figuja. Otan myös kampanjanapit mukaan ja päivitän kampanjalistani tyhjän viikon osalta.
Sattuuko btw kellään olee ylimääräistä Hoffmanin avataria conversio tarkoitukseen halvemmalla kuin ostaa uusi?
No, meitähän on sitten neljä. Mennään kaikki poroon kahekstoista ja katotaan mitä keksitään.
-
Sotatonttu
Olisko kellään muuten ylimääräistä Death Marshalin korttia, josta vois luopua vaikka korvausta, tms. vastaan? Ehtiskö ottaa mukaan tänään jo Poroon?
Myyra kirjoitti:No, meitähän on sitten neljä. Mennään kaikki poroon kahekstoista ja katotaan mitä keksitään.
teemme näin
Mul ois sinänsä ylimääräisen noi molemmat killan arsenal deckit, jos kiinnostaa.Sotatonttu kirjoitti:Olisko kellään muuten ylimääräistä Death Marshalin korttia, josta vois luopua vaikka korvausta, tms. vastaan? Ehtiskö ottaa mukaan tänään jo Poroon?
-
Sotatonttu
En ole kyllä oikein killan miehiä, mutta voit koittaa vaikka kaupata kaverilleni siellä Porossa :)Myyra kirjoitti:Mul ois sinänsä ylimääräisen noi molemmat killan arsenal deckit, jos kiinnostaa.Sotatonttu kirjoitti:Olisko kellään muuten ylimääräistä Death Marshalin korttia, josta vois luopua vaikka korvausta, tms. vastaan? Ehtiskö ottaa mukaan tänään jo Poroon?
Vois kiinnostaa.Myyra kirjoitti:Mul ois sinänsä ylimääräisen noi molemmat killan arsenal deckit, jos kiinnostaa.Sotatonttu kirjoitti:Olisko kellään muuten ylimääräistä Death Marshalin korttia, josta vois luopua vaikka korvausta, tms. vastaan? Ehtiskö ottaa mukaan tänään jo Poroon?
50ss peliin vastusta ensi sunnuntaille?
Hienoa! Käykö peliksi tälläinen toivottomuus minkä flippasin:GreenOwl2 kirjoitti:Löytyy
Standard Deployment
Reckoning
Alits
Assassinate
Bodyguard
Power Ritual
Vendettta
Ja ei muuta kun go Lucius! :(