FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Mä voisin pitkästä aikaa yrittää mobilisoitua pelipäivään. Ehkä mieluiten peluuttaisin saksalaisia (LW tai EW), mutta neukutkin (tai Suomi) ovat optio.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Skippaan 17.8. Seuraava kalenteriin.
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Mäkään en ensi ma pääse.
Voin kuitenkin ilokseni ilmoittaa, että minimikokoonpanon Brittien tankkikokoonpano (5 shermania ja 2 fireflyta) on aivan juuri maaleissa. Ehkä kohta aloitan omat saksalaisjoukkonikin..
Voin kuitenkin ilokseni ilmoittaa, että minimikokoonpanon Brittien tankkikokoonpano (5 shermania ja 2 fireflyta) on aivan juuri maaleissa. Ehkä kohta aloitan omat saksalaisjoukkonikin..
Escalation kuulostaa erittäin hyvältä! Voin hypätä mukaan joko MW tai LW. Varmaankin axis-meiningeillä.
Olen huomennakin tulossa ottamaan tuntumaa keskisotaan Suolakalan kanssa.
Olen huomennakin tulossa ottamaan tuntumaa keskisotaan Suolakalan kanssa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääsen huomenna mestoille vasta 18.30. Löytyykö tuolloin vastusta?
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Näyttäis siltä, että löytyy kyllä. Meitähän on neljä (Nysse, Vatkaaja, minä, sinä), Jussi ja Suolakala pelaavat keskenään. Kannattanee varautua pelaamaan niillä neukuilla..
Yleensä aloitus joka tapauksessa venähtää kuitenkin jonkun verran.
Yleensä aloitus joka tapauksessa venähtää kuitenkin jonkun verran.
Hyvä homma! Minkä kokoisia pelejä olette tavanneet pelata? Lasken jonkun sopivan LW listan, mutta otan mukaan kattavan arsenaalin jotta voi säätää sitten tarvittaessa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
1900pts ollu ainakin mulla se pelatuin pistemäärä tällä hetkellä. Välillä taipunut 1780pts.
1250 pelailtiin vielä ainakin viime vuoden puolella aika paljon. Nyt se pääpaino tainnut olla lähinnä 1900pts.
Toi 1250 on aika kiva nopeisiin iltapeleihin. Liikettä on enemmän ja parissa tunnissa saa hitaammankin matsin läpi.
Otan enivei 1250-1900 välille listat mukaan niin pelaan sitten sitä mihin löytyy vastusta.
Toi 1250 on aika kiva nopeisiin iltapeleihin. Liikettä on enemmän ja parissa tunnissa saa hitaammankin matsin läpi.
Otan enivei 1250-1900 välille listat mukaan niin pelaan sitten sitä mihin löytyy vastusta.
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
- Halkomahooli
Mä voisin kattella jos ens kuun puolelta löytyis jokin vapaa päivä jollon voisin tulla pelaamaan Hesaan. 1250 pistettä on juurikin nopeutensa ja tilan kannalta mukava. Ja viime (toissa?) vuonna pidetty 1250 pisteen LW turnaus oli erittäin mukavaa vaihtelua isoihin massahirviösotiin... Sellaisen vois ottaa uudelleenkin ;)
An Eternity Of War And Carnage
-
Vonrichthofen
- Viesti:
31.8. Löytyykö MW intressejä? 1650 punktea. ;)
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Mitens tuon Escalation leaguen aikakausi? En oikein saa selvää yleisestä konseksusta. Luulisin, että tyypillisille jalkaväki komppanioille tuo aikakausi alkaa näkymään enemmän kun ollaan ylitetty 1000 pisteen rajapyykki. Panssareille ja mekanisoiduille tämä taitaa olla merkittävämpi kysymys, mutta toisaalta ehkä ei näissä meidän yksittäistapauksissa.
Noihin aces hommiin minulla ei oikein valitettavasti löydy motivaatiota ja vapaata aikaa ollakseni siinä organisoimassa. Nimim, täytyy tehdä valmiiksi noin 3 laattaa päivässä työpäivän jälkeen, että ehdin tuohon ensimmäiseen kertaan 14.9 ajoissa (ellen sitten ota ulkomaille vermeitä mukaani). Aion kuitenkin onnistua siinä! :)
Pitäisikö tästä aiheesta tehdä oma fiilistely topikki?
Noihin aces hommiin minulla ei oikein valitettavasti löydy motivaatiota ja vapaata aikaa ollakseni siinä organisoimassa. Nimim, täytyy tehdä valmiiksi noin 3 laattaa päivässä työpäivän jälkeen, että ehdin tuohon ensimmäiseen kertaan 14.9 ajoissa (ellen sitten ota ulkomaille vermeitä mukaani). Aion kuitenkin onnistua siinä! :)
Pitäisikö tästä aiheesta tehdä oma fiilistely topikki?
Oma topic ois varmaan paikallan eskalaatiolle. Mä olin siinä uskossa että late war oli valikoitunut. Aloittelijoille se onkin varmaan paras vaihtoehto. Mulle käy tosin mikä vain.
Infantry ja Tank Aces voi vähän sotkea asioita tai olla epätasapainoisia mutta olisihan se kiva jos niitä saisi mukaan. Toisaalta aloittelijoille parempi ehkä ilman.
Infantry ja Tank Aces voi vähän sotkea asioita tai olla epätasapainoisia mutta olisihan se kiva jos niitä saisi mukaan. Toisaalta aloittelijoille parempi ehkä ilman.
Nopat ja Taktiikka Ry
Uusilla LW on varmasti parempi joten ehkä vaan pysytään siinä? Tosin jos jalkaväkilistoilla aloittavat niin kovin suuria lisähankintoja ei tarvitse LW ja MW välillä tehdä.
Nopat & Taktiikka Ry
Noniin, jälleen on edessämme Peli Päivä. Ja pelimpää päivää saa hakea sellaista löytämättä.
Osallistujat voisi ilmotella tulojaan ja armeijoitaan, niin voi vähän arvioida, mitä tuoda mukana. Vielä ei kai eskaloiduta.
Itse paikalla, valmiudessa milteipä joka rintamalle ja kaikkiin ajanjaksoihin. No, EW- ja MW -vaihtoehdot on vähän rajallisemmat, mutta onnistuu kyllä.
Osallistujat voisi ilmotella tulojaan ja armeijoitaan, niin voi vähän arvioida, mitä tuoda mukana. Vielä ei kai eskaloiduta.
Itse paikalla, valmiudessa milteipä joka rintamalle ja kaikkiin ajanjaksoihin. No, EW- ja MW -vaihtoehdot on vähän rajallisemmat, mutta onnistuu kyllä.
HipHep ja Parat mukana 1250-1900 välille listat.
Nopat & Taktiikka Ry
Paikalla. LW /MW valmiudet.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Messissä, MW/LW valmiudet myös. Mw vaatinee proxyja.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-
VilleVicious
Mä olen kanssa tulossa pelaamaan pitkästä aikaa ja tuon mukananani yhden kaverin joten porukkaa on aikapaljon tulossa.