WTC 2015 Irlannissa
Re: WTC 2015 Irlannissa
Se ois sit Tatu sisään, jos/kun haluut mukaan. Tiimikomppi meni kyl vähän vaikeeks, mut toivotaan ettei kukaan pelaa cygnarii...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
kui ei Cygnarii ?
tupla posti
TuplaOblit vaan nassuun. :)
Joo, tuo hankaloittaa paringeja, jää halet peikoille.
Joo, tuo hankaloittaa paringeja, jää halet peikoille.
Rats keep running!
-
Der Dexter
oh my...
pahus että listat lähti eilen, eolis vielä voinut laittaa pVladin gunlinen ottamaan cygget kiinni doomisten sijaan...
pahus että listat lähti eilen, eolis vielä voinut laittaa pVladin gunlinen ottamaan cygget kiinni doomisten sijaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Laitas mulle se pVladin lista tulemaan mieluiten mailiin. Sen vois ehkä vielä saada muutettua. Auttais cryxiäkin vastaan...Der Dexter kirjoitti:oh my...
Ehkä vieläkin sais jos olis sinne päin yhteydessä. Pointtina lähinnä et muiden listat ei oo vielä julki. Mä laitoin sinne postia ni Norbert sano et viimeistään huomenna pitäis olla listat siellä. Se ei siis tienny et ne on jo lähetetty.
Mut varmaan voi vedota siihen et komppaa paremmin joukkuetta.
Mut varmaan voi vedota siihen et komppaa paremmin joukkuetta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
ehkä cryxejä vastaan, mun ongelma on kuitenkin body&soul, ja sille kyl hävii sekin
Mut pistän jonkun variaation siitä kasaan, ja mietin hetken aikaa onks se parempi kombo kuin B3 ja doomikset, toki toista listaahan ei tartte pelata...
Doomikset auttaa kuitenkin legioonassa, rölleissä sekä just body&soulii varten, mutta Vlad on vaan cyggejä kohdistettu, johon B3 saattaa jo itsessään olla riittävä, ehkä...
Mut pistän jonkun variaation siitä kasaan, ja mietin hetken aikaa onks se parempi kombo kuin B3 ja doomikset, toki toista listaahan ei tartte pelata...
Doomikset auttaa kuitenkin legioonassa, rölleissä sekä just body&soulii varten, mutta Vlad on vaan cyggejä kohdistettu, johon B3 saattaa jo itsessään olla riittävä, ehkä...
Mites Tero sun paitas kanssa? Ottakaas joku ny koppia tästä tilauksesta.shoddie kirjoitti:Kattelin tässä paitatilaukseen ilmoittautuneita. Tälläset löysin ku kahlasin tän ja wtc2015 langat läpi:
Niko Ranta L
Joonas heinonen M
Tero Särkijärvi L
hebe "kuha" Raatevaara L
Pauli Lehtoranta M
Chisse Berg XXL
Mika Ketola XXL
henry hyttinen M
henri-Pekka henttonen L
Oliko vielä muita ja onko noi koot oikein kaikilla?
-
Der Dexter
Eiköhän mennä näillä mitä on jo, eli B2 ja B3, ne listat mitkä laitoin varalle.
Se mun pVlad oli ihan Jaakon eHalea vastaan suunnattu, vaikka ihan kiva gunline olikin, mutta doomisten nyt pitäis olla pelattavia vielä siellä täällä, ja joku pHalen tuplakolossaalit pitää kuitenkin mennä B3:lla...
Se mun pVlad oli ihan Jaakon eHalea vastaan suunnattu, vaikka ihan kiva gunline olikin, mutta doomisten nyt pitäis olla pelattavia vielä siellä täällä, ja joku pHalen tuplakolossaalit pitää kuitenkin mennä B3:lla...
Otan edelleen sen paidan. Ni onpahan ens vuonna (samat perustelut viimeksi). Voi olla vähän kiirus kohta tilata noita...shoddie kirjoitti:Mites Tero sun paitas kanssa? Ottakaas joku ny koppia tästä tilauksesta.shoddie kirjoitti:Kattelin tässä paitatilaukseen ilmoittautuneita. Tälläset löysin ku kahlasin tän ja wtc2015 langat läpi:
Niko Ranta L
Joonas heinonen M
Tero Särkijärvi L
hebe "kuha" Raatevaara L
Pauli Lehtoranta M
Chisse Berg XXL
Mika Ketola XXL
henry hyttinen M
henri-Pekka henttonen L
Oliko vielä muita ja onko noi koot oikein kaikilla?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
Voisin ottaa kans yhden, kun kerta tiimiin nousi, ettei ole ihan likasella paidalla liikkeellä.
Eli Purhonen tatu XXL
uksi kappale.
Eli Purhonen tatu XXL
uksi kappale.
Ei oo edelleenkää ketään ilmottautunu tekemään tilausta ni katotaa mil paidoil pelataa.
- GreenMeanie
Mä laitan noist mailii huomen jos viel kerkee kisoihi mennes.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Näin sivuhuomiona Norbertilla & co ollu tänään varmaan hieno päivä, kun WTC-mailiosoitteeseen tainnu tulla kivat määrät erinäistä viestiä. Puolilla tiimeistä vielä ilmeisesti listat objektiivien&bondien verran ainakin pielessä ja sit päälle kaikki muu säätö.
- GreenMeanie
Laitoin viime vuoden firmaan kyselyn että kerkeiskö paidat ajoissa. Teen tilauksen heti kun vastaus tulee jos ne vaan varmasti sit kerkee kisoihi.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tatun WTC Solo Masters peruutuslippu myynnissä!
Jos olet miettinyt kuin siistiä tonne ois lähteä mukaan niin ilmoita ASAP. Lippu ja osallistuminen Solo Mastersiin siirrettävissä.
Jos olet miettinyt kuin siistiä tonne ois lähteä mukaan niin ilmoita ASAP. Lippu ja osallistuminen Solo Mastersiin siirrettävissä.
*Siis koska mä peruutin ja Tatu siirty tiimiin ja tavallaan meillä on nyt yksi ylimääräinen lippu jota mä koitan välttää joutua maksamasta jne..petskules kirjoitti:Tatun WTC Solo Masters peruutuslippu myynnissä!*
- GreenMeanie
Mä tilailin kans noit paitoi.
Tero... feidaajat feidaa...
Viimeksi muokannut Swordie, Ke 19.08.2015 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.