Esittelen aluksi hiljattain maalaamiani haltioita. Olen aina tykännyt GW:n uudemmista metallisista wood elffeistä ja päätinkin nyt vihdoin maalata muutamia suosikkimalleistani, idealla Wood Elf Warband Mordheimiin/pieni yksikkö muuten vain.

Hauska, että huomasit. Olin jo ehtinyt rajata yhden basen siistin harmaalla, kun rupesin katsomaan miten hienolta "käsittelemättömät" baset, joihin oli jäänyt huuruinen efekti drybrushista ja lumesta näyttivät. Päädyin vetämään ainoan käsitellyn basen reunat uudelleen mustalla ja tarkoituksella huurtamaan senkin takaisin. :DKharon kirjoitti:Suttuisista beissinreunoista saisin normaalisti slaagin mutta kyllähän tuo huurre/routa-efektinä menee läpi.

Mutta sehän on vihreä?Marraskuu kirjoitti: Mallina Reaperin Red Dragon.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Olen värisokea.Jopotzuki kirjoitti:Mutta sehän on vihreä?Marraskuu kirjoitti: Mallina Reaperin Red Dragon.
Värisokea vihreä lohikäärme, joka luulee olevansa punainen olisi kyllä aika eeppinen =D Kukaan ei ole vain uskaltanut kertoa Slytharax the Crimsonille, että se on tommoinen likaisen vihreä.Marraskuu kirjoitti:Olen värisokea.Jopotzuki kirjoitti:Mutta sehän on vihreä?Marraskuu kirjoitti: Mallina Reaperin Red Dragon.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.