WTC 2015 Irlannissa
Re: WTC 2015 Irlannissa
Jos nyt toi viikonloppu (19.-20.9.) on vapaana, tai no käytännössä pe-ma matkustamisen takia, niin kannattaa oikeesti harkita tota lipun ostamista. Onhan tää nyt ehkä ainutlaatuisin masiinatapahtuma missään maailmassa. Vaikka siis pelaiskin toisessa turneessa solo mastersia, niin voi hengailla kaikki illat ja yöt tän pelin kuuluisuuksien seurassa ja on ollut paikalla siellä, mistä seuraava vuosi puhutaan. Ja vielä jos haluaa joskus tulevaisuudessa itse tiimeihin, niin solo mastersinkin kokemus on ehdottomasti plussaa.
edit. Ja lisätään vielä, että pääsee pe-iltana myllyttämään ruotsalaisia maaottelussa. Nythän suomalaisten määrä on pudonnut 13:een. Sitä peliä ei toki sais hävitä =)
edit. Ja lisätään vielä, että pääsee pe-iltana myllyttämään ruotsalaisia maaottelussa. Nythän suomalaisten määrä on pudonnut 13:een. Sitä peliä ei toki sais hävitä =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
Seassa vielä kaikki tierit yms, ilman raskasta formatointia tosi vaikee lukea.
tosin roweja ja body&souleja tuntuu riittävän, oh the joy
tosin roweja ja body&souleja tuntuu riittävän, oh the joy
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ai ku viidestätoista vähentää yhen ni putoo heti kolmeentoista. #hesamatikkaCelebdae kirjoitti:Nythän suomalaisten määrä on pudonnut 13:een.
Koukut on vedessä jos saatais joku täyttämään Teron aukko.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
Enkä ollu ees ainoo joka otti Croet, vähänkö oon pettyny.
Pora on miehen sielu.
Mulle jääny vähän auki mistä sä sen 15 oot ylipäänsä saanu. 10 pelaajaa tiimeissä ja neljä solo mastersissa oli mun käsittääkseni 14. #hesamatikka #turkumatikkaTheEmu kirjoitti:Ai ku viidestätoista vähentää yhen ni putoo heti kolmeentoista. #hesamatikkaCelebdae kirjoitti:Nythän suomalaisten määrä on pudonnut 13:een.
Koukut on vedessä jos saatais joku täyttämään Teron aukko.
10 tiimeissä, Höpö, Hebe, Jontte, Jonne, Tatu oli originaali-15.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jees mä kattelin nimiä ja lukemia tosta solo mastersin threadista. Siellä oli 5 osallistujaa, joista sit Niko veke jo toukokuussa. Jonnen pitäis pitää vähän enempi meteliä itestään, kun en mä ainakaan ees tienny kaverin olevan lähössä!TheEmu kirjoitti:10 tiimeissä, Höpö, Hebe, Jontte, Jonne, Tatu oli originaali-15.
"Rough Analysis
Top three factions:
cryx 54
cygnar 28
trolls 28
Top 12 casters:
Major Victoria Haley 24
Pirate Queen Skarre 21
Warwitch Deneghra 21
Krueger the Stormlord 18
Lich Lord Asphyxious 16
Vayl, Consul of Everblight 16
Wraith Witch Deneghra 16
Hoarluk Doomshaper, Shaman of the Gnarls 15
The Harbinger of Menoth 13
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood 12
Kommander Zoktavir, The Butcher Unleashed 12
Bradigus Thorle the Runecarver 12"
Kuha here I come!
Top three factions:
cryx 54
cygnar 28
trolls 28
Top 12 casters:
Major Victoria Haley 24
Pirate Queen Skarre 21
Warwitch Deneghra 21
Krueger the Stormlord 18
Lich Lord Asphyxious 16
Vayl, Consul of Everblight 16
Wraith Witch Deneghra 16
Hoarluk Doomshaper, Shaman of the Gnarls 15
The Harbinger of Menoth 13
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood 12
Kommander Zoktavir, The Butcher Unleashed 12
Bradigus Thorle the Runecarver 12"
Kuha here I come!
"Kyl Cygnarin voi jättää useemmalle miinukseks, ei se niin yleinen faktio oo."
- Suomen ykköstiimin listameta
#sehämenivahvasti
#sehämenivahvasti
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
#eHalenerfhuudettu #tiimieihajoocyggeenTheEmu kirjoitti:"Kyl Cygnarin voi jättää useemmalle miinukseks, ei se niin yleinen faktio oo."
#sehämenivahvasti
Errataa odotellessa, mitä sitten tuokin....
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Cor Leonis
Pora on miehen sielu.
Onks tietoa missä vaiheessa metasheetti menee? Koko ykköstiimi on osallistumassa syysoffensiiviin ja mietittiin et ois jees saada metailtua listat ennen sitä ni vois tiimin kesken metailla juttuja.
Ois tarkotuksena saada huomen ulos.
Uijui! Iso kiitos!Drak kirjoitti:Ois tarkotuksena saada huomen ulos.
- GreenMeanie
Nyt ois paitoja. Onko Chisselle ja Miksulille ok jos hermanni ja mä järkätään teille paidat kuhan ehditään vai onko pakko pystyy kattoon striimei tiimipaidassa?
Joka tapauksessa kaikki paidan tilanneet sais maksaa mulle osuutensa 40 euroa (tästä on mulle provikkaa vajaa euro) tilille FI0580002217995108 mahdollisimman pian. Jos ei kisoihin mennessä näy maksua niin annan paidat Leifille yöllä.
Joka tapauksessa kaikki paidan tilanneet sais maksaa mulle osuutensa 40 euroa (tästä on mulle provikkaa vajaa euro) tilille FI0580002217995108 mahdollisimman pian. Jos ei kisoihin mennessä näy maksua niin annan paidat Leifille yöllä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Iso kiitos! Laitan massit tulemaa.
Kaikki käy. Haluutko massit kuitenkin nyt hetimiten myös meiltä?
Puoli vuorokautta oltu nyt Irkuissa ja ajattelin antaa pari vinkkia.
- Taalla sataa kokoajan. Ottakaa mukaan sateenvarjo ja/tai sadetakki jos aiotte teha muuta ku pelata masiinaa. Niita myydaan myos joka turisti-infokaupassa joten pakko ei oo ottaa mukaan.
- Taalla on myos kummalliset pistorasiat, joten minkaan laitteen latailu ei onnistu ilman adapteria. Ostin yhden (6e) ja sita voi kans lainailla jossei tykkaa ostaa omaa pelkastaan parin paivan ajaks.
- Kalja on halpaa kaupassa. Pintti paikallista red alea makso 1.98e. Baareissa maksaa 4-6e tuoppi. Kannattaa kenties ostaa omaan huoneeseen kopallinen stouttia.
- Lentokentalta kulkee sellanen keltanen kaksikerroksinen bussi keskustaan (muistaakseni no. 16). Matkaa n. 10km, mutta koska pysahtyy n. 500m valein niin matka kestaa hetken. Bussi tarvitsee maksaa tasarahalla 3.30e. Setelit ym ei kay.
Jos on jottai mielessa ni voin etukatee taalla paikan paalla selvitella ja vastailla.
Edit: juna killarneyhin EI LÄHDE conollyn asemalta, vaan Heustonin asemalta. Lentokentältä pitäisi kulkea bussi asemalle.
- Taalla sataa kokoajan. Ottakaa mukaan sateenvarjo ja/tai sadetakki jos aiotte teha muuta ku pelata masiinaa. Niita myydaan myos joka turisti-infokaupassa joten pakko ei oo ottaa mukaan.
- Taalla on myos kummalliset pistorasiat, joten minkaan laitteen latailu ei onnistu ilman adapteria. Ostin yhden (6e) ja sita voi kans lainailla jossei tykkaa ostaa omaa pelkastaan parin paivan ajaks.
- Kalja on halpaa kaupassa. Pintti paikallista red alea makso 1.98e. Baareissa maksaa 4-6e tuoppi. Kannattaa kenties ostaa omaan huoneeseen kopallinen stouttia.
- Lentokentalta kulkee sellanen keltanen kaksikerroksinen bussi keskustaan (muistaakseni no. 16). Matkaa n. 10km, mutta koska pysahtyy n. 500m valein niin matka kestaa hetken. Bussi tarvitsee maksaa tasarahalla 3.30e. Setelit ym ei kay.
Jos on jottai mielessa ni voin etukatee taalla paikan paalla selvitella ja vastailla.
Edit: juna killarneyhin EI LÄHDE conollyn asemalta, vaan Heustonin asemalta. Lentokentältä pitäisi kulkea bussi asemalle.
Viimeksi muokannut shoddie, Ti 15.09.2015 14:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.