WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)
-
Der Dexter
Re: WTC-treenit (15.-16.8. Hesaas)
onko nää tilat siellä drupaletilla/firmassa missä ennenkin, vaiko jossain muualla?
pohdin että jos tulisin sunnuntaille pelaamaan pelin taiks kaksi, jos lauantai ei veny pitkäksi...
pohdin että jos tulisin sunnuntaille pelaamaan pelin taiks kaksi, jos lauantai ei veny pitkäksi...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kyllä, Rypäleellä. Sama wanha paikka.
Kuka ois tulossa pelailemaan ja mihin aikaan aloteltais?
- GreenMeanie
Mä tuun lauantaiks koska turku ei kestä Hesan molempia kääpiöveljeksiä samaan aikaan. Ei aloteta liian aikasin. Tuleeks tampereelt joku? Mul ois Jannelle yks sarvi if you know what I mean.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Re: WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)
Olen tulossa.
Mä tuun molempina päivinä.
Kaipaisin pelejä legioonaa (varsinkin elyly ja evayl) vastaan.
Itellä ei näemmä olekkaan auto käytössä vkl, joten taitaapi valitettavasti jäädä vkl väliin. No ens viikolla sitten Syysoffensiivi, vähän metaa ja muuta sillon sitten.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Mä tuun varmaan lauantaina. Mul olis Rowi ja EE jos joku haluu testailla niit vastaan. On siel ne Teemun cyggetki ett jos sitä vastaan haluu treenaa.
-Teppo
-Teppo
Lauantaina ovet aukee klo 12. Kaikki mukaan vaan ja laulamaan. Meitä on jo 4, tule sinäkin ja onnistut. Elämä on parasta yhdessä tehtynä!
kuinka myöhään pelataan? ite vois tulla viiden aikaa jos kavereita löytyy
Koska pelaatte huomenna? Voisin sittenki noutaa vigut ni kerkee maalailee.
Mä meen Sunnuntaina avaamaan ovet klo 10 ja pelataan yksi peli Vesan kanssa jonka jälkeen Vesa joutuu lähtemään. Emppu saattaa tulla kattelemaan ja tilanteen mukaan ehkä pelaa. Mikäli Tatu haluaa edelleen tulla ni mä ainakin voin pelata pelin Khadoria vastaan, mutta muuten aika hiljasta täällä on. Iha oma ratkasu onko vaivan arvosta lähteä liikenteeseen ku ainoon varman pelin voin itteeni vastaan tarjota.
-
Der Dexter
joo, mulla veny eilen illalla jo muutenkin 04 asti, enkä heräilly vsta kun 14 pintaan, niin on jääny viesti laittamatta ettei useempi tunti autossa oikeen maita yhden pelin tähden... tsori
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ei mitää, pelattiin Vesan kans yks ikuisuuspeli ja lähettii pois otaksuen ettei täs tapauksessa hiljaisuus tarkoita et oot jo matkalla.:)Der Dexter kirjoitti:tsori