Muista että ketjussa ei puhuta siitä, mikä on kivaa, vaan kuinka voitat mahdollisimman paljon!shiwan kirjoitti:Njoo, kyllä mä olen missä tahansa peleissä ehdottanut vastustajalle uudelleen harkitsemista tai osoittanut suoraan mielestäni voittoa ajatellen paremman tavan edetä jos on näyttänyt siltä, että hän munii pelinsä. Joskus on tullut kuokkaankin tuon takia. Ei niin, ettenkö ns. pelaisi "täysii" turnauksessa sikäli kun lista antaa myöten, mutta katson voittamisen olevan sen verran pieni arvo itselle, ettei viitsi tappaa vastapuolen peli-iloa runttaamalla tätä tonttiin sikäli kun sellainen on mahdollista. Itselläkin on kivempaa kun ei tule auttamattomasti pataan tai vastaavasti voi puhaltaa vastustajasta läpi.Silveri kirjoitti:...Kampanjoissa ja etenkin turnauksissa tilanne on täysin erilainen.
Sinällään on käsitelty ihmeteltävän vähän vastustajan painostusta ja uhkailua, mm. hyödyntämällä omaa tai mukana olevan seurueen / paikalla pelaavien kavereiden presenssiä ja painoarvoa skenessä. Ryhmäpaineella kun saa usein epäselvät sääntötilanteet taipumaan itselle suotuisasti, varsinkin jos itse / viereisen pöydän kaveri on tusinakertaa menestynyt ETC-kapteenijyrä, joka varmasti toki tietää miten sääntöteknisesti asia tulkittiin Prahan turnauksessa 2008 Saksa-Tanska matsissa..
Muutenkin vahva taustaryhmä lisää painetta monella tavalla voiton kannalta suotuisasti, raivostuttavasta kurtun soitosta virheliikkeiden ja unohdusten estämiseen ("kahdeksan neljäplussaa tuli, eiks tullukin Ripa?").