Uuden pelaajan pulmia

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
GreenMeanie

Re: Uuden pelaajan pulmia

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Barricade kirjoitti: Uusin pulma: Miten te kuljetatte biistejä ja jaskoja? Ne on hemmetin isoja, täynnä häntiä ja muita epämääräisiä ulokkeita ja kaiken lisäksi metallia. Onnistuisko jos ostan vaahtomuovia, vuoleskelen siihen warpwolffin mentävän reiän, pakkaan ukot vaahtomuoviin ja vaahtomuovit pahvilootaan. Sitte loota reppuun ja pääsen pyöräilemään pelipaikoille..
Mä oon tehny foamini ihan ite just noin. On ainakin joka fikulle just sopiva kuljetusmahis ja kokoonpanojen muuttuessa ei tarvi kikkailla kauppojen kanssa. Toisaalta onhan tossa aina oma hommansa noiden leikkelyssä ja liimaamisessa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Tottakai tuo figukuljetuksen itse väsääminen on yleensä se halvin ratkaisu, mutta välillä sitä tulee hankittua muiden valmiiksi miettimiä ratkaisuja :P Itse olen tykästynyt Feldherrin rasterifoameihin joihin voi nyppiä ilman erillisiä työkaluja sopivat kolot figuille. Firman tarjoamat kassit ovat myös osoittautuneet mukaviksi ja kestäviksi kantaa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Komppaan Pariahia, itekkin käytän Feldherrin kamaa. Reppu sopåivan kokoinen kahdelle (ehkä jopa kolmelle, riippuen paljonko käyttää samoja figuja listoissa) 50pt listalle. Ainut ongelma on nuo Colossalit/Gargantit/Warenginet. Ne kun ei sovi Feldherrin levyihin. Niihin olen itse tehnyt Feldherrin levyn kokoiden vaahtomuovi levyn mutta paljon paksumman, jotta mahtuu reppuun ja on muutenkin yhteensopiva.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Uudet pelaajat voivat voittaa 400$ figuja. Miksi et osallistuisi?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

No pelaaja voi saada n. 150e arvosen all-in-one paketin.. hyvä silti.
Harmi ettei turusta oikeen saa masiinaa liikkeestä kunolis viel tarvettakin battleboxille :P
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ihme_apina kirjoitti:No pelaaja voi saada n. 150e arvosen all-in-one paketin.. hyvä silti.
Harmi ettei turusta oikeen saa masiinaa liikkeestä kunolis viel tarvettakin battleboxille :P
Eiköhän ne sulle semmosen esim. fantsusta myy.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

En oo varma löytyyk Turust hyllystä enää yhtään masiinaa
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ne varmaan tilais sinne tuotteita jos ne tietäis et joku semmosen niiltä ostaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Joo. Toimitus kestää 3kk ja maksaa triplat mitä Firestormissa.

Testattiin tota joku aika takaperin, mutta ei ollut kyllä millään tasolla toimiva kuvio.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Thrawn

Viesti Kirjoittaja Thrawn »

Kyselin kerran hesan fantsusta, miksei ne myy masiinaa. Vastaus oli että heidän tukkurinsa hinnat on niin kovat, ettei heidän oo järkeä ottaa niitä myyntiin.
SgtHelmet

Viesti Kirjoittaja SgtHelmet »

Merimetsä kirjoitti:Uudet pelaajat voivat voittaa 400$ figuja. Miksi et osallistuisi?
Linkin alla legal teksti:

"Legal Notice
*Limit of one chance per person, multiple entries result in disqualification. US and international entrants are eligible. No purchase necessary, participants may mail a single 3”x5” index card with their name, address, and e-mail address to Privateer Press Attn: Contests 1705 136 Place NE STE 120 Bellevue, WA 98005. "

Nyt loppu google translate skills tuossa kohtaa. Eli siis osallituminen postikortilla ilman ostoa mahdollista? Miksi siis en osallistuisi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”