"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miniatyyripotkustartit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hammerheart

Re: Miniatyyripotkustartit

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

tnjrp kirjoitti:CMONin pyörittämä Guillotine Gamesin ja Studio McVeyn kauhulautapeli The Others ryöpsähtää tiettävästi käyntiin tänään klo 22.00 paikallista.
http://us1.campaign-archive1.com/?u=9be ... cefd6b1f18

Kannattanee valvoa, jos kärkkyy varhaislintutarjoomuksia. Tosin en kyllä osaa sanoa, onko sellaisia tulossa, mutta muistaakseni CMONilla on yleensä ollut. Postitus järjestyy todennäköisesti Studio McVeyn kautta Britanniasta, joten tullia ei varmaankaan tarvitse maksaa.
Yleensä on tosiaan varhaistirpat olleet, joskin ne ovat tyyliin $95 eikä $100 ja menevät ensimmäisten kolmen minuutin aikana.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Juu noissa pitää olla nopea. Saas nähdä miten tämä "kristillinen syntikäsitys Lovecraft-suodattimen läpi puristettuna" -konsepti puree massoihin. Luultavasti kuin vesikauhuinen ihmissusi.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Sananjalka kirjoitti:Olisi kiva nähdä ihan valetusta & valmiista ukostakin kuvaa.
Et kai nyt vain implikoi, että 3D-renderöinnin ja kiinalaisessa hikipajassa halpahallin lelusotilaiden kanssa samalla linjalla pehmeästä mutta hauraasta ämpärimuovista valetun ukontapaisen välillä olisi jotain oleellista eroa?

Jotkut kyynisimmäthän väittävät, että samanlainen ero olisi jopa käsin skulptatun prötön tai kalleimmasta mahdollisesta hartsista huolella valetun ja käsin korjaillun masterin ja lopputuotteen välillä...
tnjrp
Viesti:

Kaikki kiinnostuneet jo varmaan huomasivatkin, että tämä pyörii ja pörisee?
https://www.kickstarter.com/projects/co ... ers-7-sins

Rahoittumisaste tosin on "vasta" 2,7-kertainen... Optiot nollassa, postitus Suomeen Saksasta halpaan US$35 hintaan (tuo on kylläkin vain arvio, laskutus menee kaiketi lopulta oikeiden kulujen mukaan ja jos myöhästyy pledge managerin sulkemisesta niin paketti lähtee USA:sta).
tnjrp
Viesti:

Tykkikranaattitytsien toinen tuleminen:
https://www.kickstarter.com/projects/bo ... miniatures

Jotenkin nämä tarjokkaat tuntuvat paljon vähemmän ikonisilta kuin ensimmäisessä suorastaan voitokkaassa (7x yli pyynnin rahoituneessa) kampanjassa. Mutta kohtuullisesti näyttää silti vetävän. Takovat markkinarakoa selkeästi.

---

Sillä välin The Others-KS on yli tuplannus rahoittumiskertoimensa ja lähestyy 4,7x rahoittumisen rajaa. Mukaan kuvioon ovat tulleet add-onit (CMONin newspeakissa "optional buys"): toinen on laajennusosa "Gamma Team" ja toinen taidekirja. Ensinmainittu voisi melkein olla käyttökelpoinen sellaisellekin, joka ei jaksa koko pelipläjäyksestä innostua, mutta muuten harrastaa (lonkerolimanuljaska)kauhupelaamista.
tnjrp
Viesti:

Tämä lienee syytä mainita, vaikka kyseessä onkin (hyi!) roolipeli-KS, koska mukana on mahdollisuus hommailla suhteellisen kohtuullisella hinnalla melko sivilistisiä scifiminiatyyrejä (aika moni on kyllä toimintasankarityyppisesti mallinnettuja). Niitä ei ole maailmalla liiaksi tarjolla, koska on ilmeisen selvästi kannattavampaa iteroida "geneerinen scifisotilas" -arkkityyppiä. Ilman tai kera väkihaarniskan. Tai sitten niitä toimintasankarihahmoja.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Semmoinen tuosta täytyy mainita jos haluaa vain figut; ilmeisesti vasta 20 punnan pledge tasolla on mahdollista lisätä addoneja pledgen päälle, eli minimihinta kuudelle figulle olisi 59 puntaa plus postit 7 puntaa. Corvus Bellin figut on hyviä, mutta tuolla hinnalla jo minäkin miettisin hetken.

Tietenkin voi neuvotella semmoisen kanssa joka on jo pledgannut roolipeliä varten jos hän suostuisi splittaamaan figut, esim. minä. Postikulutkin voi jakaa niin molemmat hyötyy.
tnjrp
Viesti:

Eletään toivossa, että tuo on virhe. Tosin, eihän tämä tosiaankaan ole figu-KS ja tarkoituksena on myydä niitä RPG-kirjoja.

ETA - no eipä ole virhe ei. Plääh. Ei siis oikeasti kuulu tähän ketjuun ollenkaan tämä asia. Tai toisaalta, emmä tiedä onko £11 per nappi nyt niin hurjaa nykyaikana. Itse en kyllä ihan niin paljon näitä kaipaa, varsinkaan kun en himoitse kaikkia kuutta eli "just mulle" -hinta nousee tuosta vielä.
tnjrp
Viesti:

Ennakkovaroituksen omaisena mainittakoon, että Manticin Warpath -pelin KS pitäisi alkaman maanantaina 21.9. Yleensä nämä ovat olleet aikataulussaan ja muistaakseni jotain ööli böödejä on ollut jaossa myöskin, joten kannattaa olla skarppina. Keskustelua aiheesta laajemminkin täällä:
viewtopic.php?p=1334650#p1334650
tnjrp
Viesti:

Yleistä KS-asiaa: tämmöinen uusi käänne on tapahtunut.
https://www.kickstarter.com/?ref=pbc_banner

En osaa yhtään sanoa, vaikuttaako käytännössä mihinkään -- lähinnä potentiaalisena sitoutujana tietenkin kiinnostaa, muuttuuko projektinvetäjän vastuu tuotteen/palvelun toimittamisesta.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Lähinnä mielenkiintoista, että tuo on nykyään mahdollista juridisestikin. Hyvä niin ja oikeasti tarpeellinen muutos. Konservatiivisiipi tosin huutaa kommareita, mutta se ei varmaan kauheasti yllätä.

Tuskin kuitenkaan mitenkään oleellisesti vaikuttaa firman perustoimintaan, vaikutukset lienevät lähinnä firman sisäisiä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

tnjrp kirjoitti:Ennakkovaroituksen omaisena mainittakoon, että Manticin Warpath -pelin KS pitäisi alkaman maanantaina 21.9. Yleensä nämä ovat olleet aikataulussaan ja muistaakseni jotain ööli böödejä on ollut jaossa myöskin, joten kannattaa olla skarppina. Keskustelua aiheesta laajemminkin täällä:
viewtopic.php?p=1334650#p1334650
Mantic lähti sotapolulle aikataulun mukaisesti:
https://www.kickstarter.com/projects/17 ... ?ref=users
Silveri

Näköjään näytti tekevän. Aika nopeasti meni näköjään 100k rikki. Tästä varmaan voi tulla ihan oikeastikin vakavasti otettava 40k:n kilpailija.
Dr. Icchan
Viesti:

Silveri kirjoitti:Näköjään näytti tekevän. Aika nopeasti meni näköjään 100k rikki. Tästä varmaan voi tulla ihan oikeastikin vakavasti otettava 40k:n kilpailija.
Sinne ehkä kuitenkin on vielä matkaa, ainakin noilla figuilla.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Dr. Icchan kirjoitti:Sinne ehkä kuitenkin on vielä matkaa, ainakin noilla figuilla.
Valikoiman laajuudessa? Kyllä.
Valikoiman laadussa? Eipä ole hirmuinen etumatka GW:llä enää.
Designissa? Mielipideasia (henk. koht. monilta osin parempaa settiä kuin kytkoo.)
Silveri

Nojaa... Kyse on ehkä enemmän uusien pelaajien rekrytoinnista. En tiedä paljonko 40k:n aloitus tätänykyä maksaa, mutta Warpathin pystynee aloittamaan murto-osalla siitä summasta. Sama juttu oikeastaan KoW:in kanssa (unohtaen AoSin olemassaolon tässä argumentissa kokonaan).
Dr. Icchan
Viesti:

Mysterous kirjoitti:
Dr. Icchan kirjoitti:Sinne ehkä kuitenkin on vielä matkaa, ainakin noilla figuilla.
Valikoiman laajuudessa? Kyllä.
Valikoiman laadussa? Eipä ole hirmuinen etumatka GW:llä enää.
Designissa? Mielipideasia (henk. koht. monilta osin parempaa settiä kuin kytkoo.)
On noi joo parempia kuin 40k:n nykyinen linja, mutta vähän enemmän yritystä pitäs olla. Manticin figut ei vaan säväytä mitenkään.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Dr. Icchan kirjoitti: Sinne ehkä kuitenkin on vielä matkaa, ainakin noilla figuilla.
Muovisia not-Arbiteseja (tai no, näissä sentään vähän irtiottoa kun peruskatutuomarien lisäksi varustekaapista löytyy termoskannut, Taun tankit ja Eldarien lentomopot), not-Squatteja, ja not-Hrudeja? Ainakin nettifoorumeita lukemalla luulisi, että jos GW olisi julkaissut vastaavan satsin, jengi olisi jo myymässä sitä vielä jäljelläkin olevaa munuaistaan.
tnjrp
Viesti:

Taitaa mennä jo asian vierestä, mutta mainittakoon, että nuo Enforcerit näyttävät ihan kelvollisilta "generic scifi human" -malleilta minun silmääni. Ei siis mitenkään varsinaisesti oivaltavia, mutta kuitenkin ihan OK hommaansa. Jos olisin aloitteleva pelailija ilman useampaa kaapillista vastaavan sorttista kamaa niin tykkäisin isomminkin. Itseä ei tuo avaruusfantasiapuoli sitten kääpiöine ja (hassuilla retroscifipyssyillä heiluvine) rottamiehineen sillai iske, mutta markkinoita tuntuu olevan joten ei voine syyttää Manticia sen rahalähteen hyödyntämisestä.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Snowtrooper kirjoitti:Taun tankit ja Eldarien lentomopot)
Tämä "On vain 40k" rasauttaa rusinoitani. Paras oli kun yksi väitti Deadzonen kapinallisten olevan lizardmen rip-offeja.

Olisiko Halon pelikaani ja Star Warsin jetbiket todennäköisempää inspiraatiota kyseisille laitteille?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”