Hyvä. Päästään treenaa.Lassek kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana: muslimien normistartteri tilattu. Sitten odottelemaan.
PS: Mulla on vanhan mallinen Maghariba Guard TAG ylimääräsenä jos kiinnostaa ;)
Hyvä. Päästään treenaa.Lassek kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana: muslimien normistartteri tilattu. Sitten odottelemaan.
Insha'Allah.Lassek kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana: muslimien normistartteri tilattu. Sitten odottelemaan.
En epäile, etteikö olisi paras mahdollinen kakkosinvestointi perusboksin jälkeen.Dr. Icchan kirjoitti:Hyvä. Päästään treenaa.Lassek kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana: muslimien normistartteri tilattu. Sitten odottelemaan.
Osta ja maalaa valmiiksi, niin se uusi versio tulee varmasti seuraavassa kuussa.Lassek kirjoitti:En epäile, etteikö olisi paras mahdollinen kakkosinvestointi perusboksin jälkeen.Dr. Icchan kirjoitti:Hyvä. Päästään treenaa.Lassek kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana: muslimien normistartteri tilattu. Sitten odottelemaan.
Mulla ei valitettavasti onnistu, menee leffan kanssa päällekkäin, mutta voitais koittaa ens viikolla joku arkipäivä.champignon of chaos kirjoitti:Pääsisin huomenna aamu9 pelaamaan pari ottelua jos on ketään tullakseen. Sunnuntai ei itelle onnistu tällä viikolla..
Mun ruotsin kielen taito niin ruosteessa, että viittiköhän tuota...Der Dexter kirjoitti:Tunetkaa toki masiinan mm-streemeihin samalla, niin voitte nähdä mestareita vauhdissa!
Ehkä...
Sunnuntaina on kyllä kerhollakin tilaa kun ei ole muuta eventtiä päällekkäin. Onko Happi auki lauantaina?Chade kirjoitti:Me väännetään Happessa Mocan kanssa yksi matsi sunnuntaina klo 12 alkaen. Sinne mahtuu kyllä enemmänkin pelaajia tilan puolesta.