FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Tulossa ollaan.
Kissat palaa ruokailemaan taas.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Perinteinen viiden kuuden välillä eskaloituminen. Toivoen että työpäivä ei liikaa venähdä.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Kuten tulikin jo maanantaina puhuttua on ensi pelikerta viimeinen vanhoissa tiloissa. Jos vain mahdollista niin varaisitteko ensi pelikerran päätteeksi jonkin verran aikaa siihen että pakataan Flames maasto yhdessä muuttovalmiiksi jolloin itse muuttopäivä menee paljon kivuttomammin ja tavarat löytyvät sitten seuraavana pelipäivänä sieltä mistä pitääkin.
Samoin hoitakaa omat armeijat yms. alueelta pois ennen muuttoa jos haluatte välttää mahdolliset vaurioitumiset yms. Varsinkin irtonaisina olevat figut tulevat varmasti kärsimään jos niitä joututaan pahvilaatikoihin pakkaamaan.
Samoin hoitakaa omat armeijat yms. alueelta pois ennen muuttoa jos haluatte välttää mahdolliset vaurioitumiset yms. Varsinkin irtonaisina olevat figut tulevat varmasti kärsimään jos niitä joututaan pahvilaatikoihin pakkaamaan.
Nopat & Taktiikka Ry
Jeps, on hyvin kohteliasta hoitaa itse se armeijansa uuteen osoitteeseen :) Eri asia tietysti jos on 7.11. muuttoporukassa mukana, niin sittenhän se menee siinä sivussa.Nysse kirjoitti:Kuten tulikin jo maanantaina puhuttua on ensi pelikerta viimeinen vanhoissa tiloissa. Jos vain mahdollista niin varaisitteko ensi pelikerran päätteeksi jonkin verran aikaa siihen että pakataan Flames maasto yhdessä muuttovalmiiksi jolloin itse muuttopäivä menee paljon kivuttomammin ja tavarat löytyvät sitten seuraavana pelipäivänä sieltä mistä pitääkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Lauttasaaren viimeinen pelipäivä lähestyy. Keitä tulossa? Poikkeuksellisesti itse en tällä kertaa välttämättä pääsekään, en tiedä vielä varmasti.
::EDIT:: Ei tosiaan onnistu tällä kertaa!
::EDIT:: Ei tosiaan onnistu tällä kertaa!
Viimeksi muokannut Sappi, Ma 26.10.2015 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meikäläinen mestoilla taas about 1700.
Nopat & Taktiikka Ry
Tulossa, mutta paikalla vasta lähempänä klo 18:00
Tähtäimet kohdistettu kello viiteen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Viideltä olis tarkoitus
//Edit: Paino sanalla oli.
//Edit: Paino sanalla oli.
Viimeksi muokannut popo, Ma 26.10.2015 16:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eipä onnistukaan.
Eipä onnistunut täälläkään, nuhailu vei voiton.
Onko huomenna tulijoita? Kerho on lauantaina muutettu Malminkartanoon ja mulla olisi uusiin tiloihin avainkin eli maanantaina saadaan tarvittaessa pelit pystyyn. Päässen itse noin viideksi mestoille.
Uusi sijainti on Malminkartanon aseman pohjoispäässä länsipuolella raiteita. Autolla lähimmäs pääsee ajamalla Kartanonmetsäntien päähän jossa on jonkun verran parkkipaikkoja. Tila on liiketila Siwan ja pubin vieressä ja ikkunassa oli jo kerhon nimikin.

Uusi sijainti on Malminkartanon aseman pohjoispäässä länsipuolella raiteita. Autolla lähimmäs pääsee ajamalla Kartanonmetsäntien päähän jossa on jonkun verran parkkipaikkoja. Tila on liiketila Siwan ja pubin vieressä ja ikkunassa oli jo kerhon nimikin.

Nopat ja Taktiikka Ry
Tulossa ollaan. Luulisin, että viiden maissa ehdin paikan päälle.
Tulossa ollaan ja viideksi tähdätään.
JussiV tai Sappi onko teillä jo uuden tilan avaimet? Itse käyn varmaan huomenna ne hakemassa ennen pelipäivää. Tarvitseeko muille samalla?
JussiV tai Sappi onko teillä jo uuden tilan avaimet? Itse käyn varmaan huomenna ne hakemassa ennen pelipäivää. Tarvitseeko muille samalla?
Nopat & Taktiikka Ry
Ei musta eroon pääse pelipaikkaa vaihtamalla, tulossa ollaan!
Jos Kalle suostuu luovuttamaan avaimen niin maksoin kyllä siitä jo. Eli ota mullekin jos antaa.Nysse kirjoitti:Tulossa ollaan ja viideksi tähdätään.
Kaikki saa ostaa avaimen, teetän niitä läjän lisää heti kun kerkeän. Oon kertsillä pelaamassa tiistaina ja keskiviikkona joten jompanakumpana on luultavasti avaimia lisää matkassa.
Kukas kerholaisista kerkeis ja haluaisi demotella fowia tupareissa 21.11. ? Voitaisiin saada uutta verta kehiin.
Jussilla on jo avain ja Anttikin tais olla maanantaina maisemissa.
Kukas kerholaisista kerkeis ja haluaisi demotella fowia tupareissa 21.11. ? Voitaisiin saada uutta verta kehiin.
Jussilla on jo avain ja Anttikin tais olla maanantaina maisemissa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Eskaloitumassa viiden kuuden välillä.