"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nemesis Wargaming 40k turnaus Lahdessa 24.10 TURNAUS PERUTTU SAA POISTAA

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Strangelove

Re: Nemesis Wargaming 40k turnaus Lahdessa 24.10

Viesti Kirjoittaja Strangelove »

Joona Pöppönen varasijalle jos sattuu vapautumaan niin paljo paikkoja et pääsis messiin.
Negative

Viesti Kirjoittaja Negative »

Osallistujalista päivitetty
Viimeksi muokannut Negative, Ma 12.10.2015 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MRPerson

Viesti Kirjoittaja MRPerson »

Jaha, Tommila joutuu peruuttamaan, ei ole kuulemma aikaa tämmösille lomalla. :p
rikucifer

Viesti Kirjoittaja rikucifer »

Droppaan tässä välissä pois, tuli muuta puuhaa.
Eduboy

Viesti Kirjoittaja Eduboy »

Kannattaa varmaan päivittää pelaajatilanne aloitusviestiinkin ton lainauksen lisäks.
Negative

Osallistujalista päivitetty
Eduboy

Ihan mielenkiinnosta, palkinnot näyttäis olevan tosi pienet viimekertasiin verrattuna. Mihin loput osallistumismaksut katoaa? Sama pisti silmään pkp:llä järjestettävässä seuraavassa minissä. Lähtökohtaisesti vois kuitenkin olettaa että tilat on siellä ilmaset.
Negative

TURNAUS PERUTTU :(

Tilojen varaus muuttui yhtäkkiä eikä saatu korvaavaa tilaa tapahtumalle, vaikka kuinka yritettiin.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Todella harmillista, itse odotin kohtuu innolla. Mutta eipä siinä taida voida kuin nostaa kädet pystyyn jos jo sovitut tilat menee. Noh uusiks täs joskus.
Eduboy

Re: Nemesis Wargaming 40k turnaus Lahdessa 24.10 TURNAUS PERUTTU

Ei teillä hirveen vahvasti mee pojat.
Draike

Eduboy kirjoitti:Ei teillä hirveen vahvasti mee pojat.
Minkäs järjestäjä sille voi, jos tilat siirretään alta pois? Negan tuntien mies on tehnyt ja antanut kaikkensa että uudet tilat saataisiin, ja itse arvostan sitä että jotain järjestää tässä pienessä Suomen skenessä ( samoin arvostan kaikkia, jotka tekevät samaa. ) Paitsi sun kohdalla nyt tää respect alkaa vähän ratkeilemaan;

Mua alkaa ihmetyttää henkilökohtaisesti, että mikä sulla mahtaa olla ongelmana. Ohessa kommenttejasi liittyen erinäisiin Lahden turnauksiin:

Kuva

Paria poikkeusta lukuunottamatta joko pädet, valitat ja/tai kritisoit ( joista jälkimmäinen ihan OK jos sen tekee asiallisesti ), käyttäydyt loukkaavasti joko kanssapelaajia tai järjestäjiä kohtaan, koitat puuttua erinäisiin seikkoihin tai sitten muutenvaan kehittelet tyhjästäkin jotain negatiivista. Ja tuossa vaan ote, ei kaikki.

Tuntuu kyllä enemmänkin siltä, että ehkäpä sinulla ei mene kovin vahvasti ja purat ( jotain ) Lahdessa järjestettäviin turnauksiin, sen osallistujiin ja järjestäjään ( mielekiintoisesti käytöksesi ei koske mitään muita, jännä yksityiskohta. ) Onko tää joku random personal lokakampanja, vai mistä tää sun show juontaa juurensa? Asiaa ihmetelty jo useammalla paikkakunnalla.

Mä koen jo pientä myötähäpeää. Se että järjestäjästä riippumattomasta syystä 1 turnaus peruuntuu ( ja muut on menny ihan ok ) ei ole ennenkuulumatonta, kuten tälläkin palstalla nähty. Sen lisäksi noin muuten menee vissiin ihan ok, joten mielenkiintoinen väite taas tuokin. Koitan ilmaista asian mahdollisimman asiallisesti antaen sinulle mahdollisuuden selittää, toivottavasti onnistuin. Jos näin ei moderaattorin mielestä ole, voi viestistä poistaa foorumin sääntöjenvastaisen sisällön. Asiallisemmin tämä kysymys on mielestäni esitetty, kuin suurin osa ylläolevista kommenteista tai Yleiset -osion väännöistä. Livenä jäänyt aina ainoastaan positiiviset kuvat. Ottaen huomioon kokonaisuuden koen että tämän kysymyksen esittäminen on ihan perusteltua.
Negative

Runic kirjoitti:
Minkäs järjestäjä sille voi, jos tilat siirretään alta pois? Negan tuntien mies on tehnyt ja antanut kaikkensa että uudet tilat saataisiin, ja itse arvostan sitä että jotain järjestää tässä pienessä Suomen skenessä ( samoin arvostan kaikkia, jotka tekevät samaa. ) Paitsi sun kohdalla nyt tää respect alkaa vähän ratkeilemaan;

Mua alkaa ihmetyttää henkilökohtaisesti, että mikä sulla mahtaa olla ongelmana. Ohessa kommenttejasi liittyen erinäisiin Lahden turnauksiin:

Kuva

Paria poikkeusta lukuunottamatta joko pädet, valitat ja/tai kritisoit ( joista jälkimmäinen ihan OK jos sen tekee asiallisesti ), käyttäydyt loukkaavasti joko kanssapelaajia tai järjestäjiä kohtaan, koitat puuttua erinäisiin seikkoihin tai sitten muutenvaan kehittelet tyhjästäkin jotain negatiivista. Ja tuossa vaan ote, ei kaikki.

Tuntuu kyllä enemmänkin siltä, että ehkäpä sinulla ei mene kovin vahvasti ja purat ( jotain ) Lahdessa järjestettäviin turnauksiin, sen osallistujiin ja järjestäjään ( mielekiintoisesti käytöksesi ei koske mitään muita, jännä yksityiskohta. ) Onko tää joku random personal lokakampanja, vai mistä tää sun show juontaa juurensa? Asiaa ihmetelty jo useammalla paikkakunnalla.

Mä koen jo pientä myötähäpeää. Se että järjestäjästä riippumattomasta syystä 1 turnaus peruuntuu ( ja muut on menny ihan ok ) ei ole ennenkuulumatonta, kuten tälläkin palstalla nähty. Sen lisäksi noin muuten menee vissiin ihan ok, joten mielenkiintoinen väite taas tuokin. Koitan ilmaista asian mahdollisimman asiallisesti antaen sinulle mahdollisuuden selittää, toivottavasti onnistuin. Jos näin ei moderaattorin mielestä ole, voi viestistä poistaa foorumin sääntöjenvastaisen sisällön. Asiallisemmin tämä kysymys on mielestäni esitetty, kuin suurin osa ylläolevista kommenteista tai Yleiset -osion väännöistä. Livenä jäänyt aina ainoastaan positiiviset kuvat. Ottaen huomioon kokonaisuuden koen että tämän kysymyksen esittäminen on ihan perusteltua.
Samaa mieltä
Eduboy

No jos lähetään vaikka tästä viimisimmästä viestistä niin en tarkoittanut sitä mitenkään offensiivisena. Teillä on vaan kussu molempien järjestäminen. On totta että osa asioista jota oon kirjottanu on sellasia mitkä ois vaan voinut pitää omassa päässää. Sitten taas noissa sääntöteknisissä jutuissa en todellakaan oo tarkottanu pahalla sanoa vaan ihan hyväntahtosesti yrittäny ottaa kantaa sääntöpakettiin. Viime turnauksen peruminen johtui eniten nimenomaan siitä että Arttu perui ja ei ollut varaa lähteä yksin. Nyt kun noi lukee uudemman kerran niin aika terävästi oon onnistunu asiani esittämään. En sen enempää itteäni puolustele ja voin vaan pyytää anteeksi. Tarkotus ei oo olla hyökkäävä. Pitää tästä eteenpäin lukea viesti pariin kertaan ennen lähetystä.
andeth

Viesti Kirjoittaja andeth »

Runic kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää henkilökohtaisesti, että mikä sulla mahtaa olla ongelmana.
Vihdoin joku otti asian puheeksi. Sivusta seuranneena kyseisen henkilön jatkuva kuittailu, piikittely ja yleinen nillitys ihmetyttää. Provosoitko ihan tarkoituksella? Onko sinulla jotain hampaankolossa järjestäjää vastaan? Eikö säännöt miellytä? Olisi varmaan ihan hyvä että sanoisit suoraan asiat että järjestäjät voi asian korjata, ja jos säännöt ei nappaa niin varmaan voi jättää osallistumatta valittelun sijaan?
Draike

Eduboy kirjoitti:No jos lähetään vaikka tästä viimisimmästä viestistä niin en tarkoittanut sitä mitenkään offensiivisena. Teillä on vaan kussu molempien järjestäminen. On totta että osa asioista jota oon kirjottanu on sellasia mitkä ois vaan voinut pitää omassa päässää. Sitten taas noissa sääntöteknisissä jutuissa en todellakaan oo tarkottanu pahalla sanoa vaan ihan hyväntahtosesti yrittäny ottaa kantaa sääntöpakettiin. Viime turnauksen peruminen johtui eniten nimenomaan siitä että Arttu perui ja ei ollut varaa lähteä yksin. Nyt kun noi lukee uudemman kerran niin aika terävästi oon onnistunu asiani esittämään. En sen enempää itteäni puolustele ja voin vaan pyytää anteeksi. Tarkotus ei oo olla hyökkäävä. Pitää tästä eteenpäin lukea viesti pariin kertaan ennen lähetystä.
Tää selvä. Käsittääkseni edellinen pikkuturnaus meni ihan OK mitä nyt kyseisen turnauksen voittajan ja parin muun osallistujan kanssa juttelin äskettäin järjestetyn pikku kutsuturnauksen tiimoilla, ja ovat osallistumassa uudestaankin.
Negative

Eduboy kirjoitti:No jos lähetään vaikka tästä viimisimmästä viestistä niin en tarkoittanut sitä mitenkään offensiivisena. Teillä on vaan kussu molempien järjestäminen. On totta että osa asioista jota oon kirjottanu on sellasia mitkä ois vaan voinut pitää omassa päässää. Sitten taas noissa sääntöteknisissä jutuissa en todellakaan oo tarkottanu pahalla sanoa vaan ihan hyväntahtosesti yrittäny ottaa kantaa sääntöpakettiin. Viime turnauksen peruminen johtui eniten nimenomaan siitä että Arttu perui ja ei ollut varaa lähteä yksin. Nyt kun noi lukee uudemman kerran niin aika terävästi oon onnistunu asiani esittämään. En sen enempää itteäni puolustele ja voin vaan pyytää anteeksi. Tarkotus ei oo olla hyökkäävä. Pitää tästä eteenpäin lukea viesti pariin kertaan ennen lähetystä.
Tää selkee. homma vilpitön. En ole kuullut kuin hyvää kahdesta turnauksesta, jotka olen järjestänyt. Sille ei voi vaan mitään, jos tilavarauksiin tulee ongelma.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”