Ei ole.Dr. Icchan kirjoitti:Sunnuntaina on kyllä kerhollakin tilaa kun ei ole muuta eventtiä päällekkäin. Onko Happi auki lauantaina?Chade kirjoitti:Me väännetään Happessa Mocan kanssa yksi matsi sunnuntaina klo 12 alkaen. Sinne mahtuu kyllä enemmänkin pelaajia tilan puolesta.
Pääkaupunkiseudun Infinity
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tarkistin ja kyllä sinne lauantaina pitäisi mahtua, Saga eventti ei syö koko kerhotilaa. Mihin aikaan haluaisit pelata?Zatak kirjoitti:Moro!
Ois tuo lauantai-päivä vapaan, ja mietinkin että löytyiskö peliseuraa? Mulla on Järvenpäässä jonkinmoiset maastosysteemit, mutta Helsinkiin päin olen liikkumassa joko tapauksessa tuona päivänä, joten Mistä vaan helpoiten järjestyy mestat.
-Janne
No hittolainen! On ollut tarkoitus tulla tsekkaamaan noppakerhon meininki jo pidemmän aikaa, se osuisikin hyvin tähän saumaan. Joskus klo 11 jälkeen vois la nähdä, niin ehtis siinä parikin matsia vääntämään. Voisin peluuttaa tuota mun NeoTerraa kun ne on nyt maaleissakin.
-Janne
-Janne
Näköjään vasta klo 13 aikaan pääsen mestoille sittenkin, mutta siellä saanee pelata iltaan asti? Vai millä aikataululla kerho toimii?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Laitoin sulle YV:n.
Olipas mähinät, peräti 7 pelaajaa pelaamassa ja meininki erinomainen. Ensiviikolla uudestaan!
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ens sunnuntaina ohjelmassa taas maalaussessiot aamusesta jonka jälkeen peliä. Viime sunnuntain jäljiltä sainkin melkein kaikki maalaamattomat maastot kerholta maaleihin, joten hyötyä niistä sessoista on kyllä ollut.
Sunnuntaina jälleen Infinityä Sörnäisten Hapessa klo 12 alkaen, Tervetuloa!
Mää pyörin paikalle yhden jälkeen jos silloin vielä peliseuraa löytyisi. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
- champignon of chaos
Onks ens lauantaiksi mitään pelitouhuja?? Ehtisin ottamaan pari matsia alkaen aamu10. Sunnuntaina en pääse tänä vkl..
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tänä viikonloppuna ei onnistu, vois yrittää ens viikolla uudestaan.
Hapessa pelit pyörii tänäkin sunnuntaina normaalisesti klo 12 alkaen, tervetuloa!
-
Der Dexter
katotaan jos Happeen sit selviytyisi huomenissa, vähän tekis mieli pelailla pitkän tauon jälkeen...
pitää vielä aamusella tarkastaa aikatauluja, mutta vois olla hyväkin mahis.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Infinityt tältäpivältä paketissa, malifaux jatkuu iltaan sakka.Der Dexter kirjoitti:katotaan jos Happeen sit selviytyisi huomenissa, vähän tekis mieli pelailla pitkän tauon jälkeen...
Toivottavasti ens sunnuntaina jaksais tulla taas Happeen, ollut liikaa kavereitten synttäreitä ja yliopiston deadlinejä viimeset pari viikkoa...
Hapessa pelit normaalisesti.
Olen sunnuntaina tulossa noppakerholle pelaamaan Dropzone Commanderia. Voisin mieluusti pelata sen jälkeen myös pelin Infinityä pitkästä aikaa.
- champignon of chaos
Mulle vois kelvata pala tuota äxöniä ens sunnuntaina. Ilmoittele aikataulustasi.
Aloitetaan DZC peli kahdentoista aikaan, siinä menee se pari kolme tuntia.champignon of chaos kirjoitti:Mulle vois kelvata pala tuota äxöniä ens sunnuntaina. Ilmoittele aikataulustasi.
-
Der Dexter
tod näk oisin ittekin pelailemassa inffiä sunnuntaina, pitkästä aikaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est