Hei hienoa! Sulla oli kyllä komean näköiset napit niin innolla odotan mitä olet saanut aikaan!Sotatonttu kirjoitti:Mäkin yritän paikalle ens tiistaina, jos ei tule ihmeempiä esteitä. 50ss peleihinkin saattais riittää nipin napin porukkaa, jos saan maalattua loput napit valmiiks.
Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Something something Dangerzone!
-
Sotatonttu
Keitäs muita olis tulossa huomenna ja mihin aikaan? Mä voisin yrittää 12 tai 13 maissa.
- Hammerheart
Mä yritän päästä paikalle klo 16:30.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Mä voin tulla jo puolen päivän maissa ihan hyvin, jos ei muita tarjokkaita löydy.
-
Sotatonttu
Tuun tarkemmin sanoen yhden aikoihin. Sipi (se, joka aloitti mun kanssa samaan aikaan McCabella) on tulossa kans niillä main. Mutta jos muita pelikavereita löytyis, niin se olis toki kiva :)
Tuun sitten yhen maissa kans.
Tiistaina oisko ketä tulossa? Pääsisin jo puolen päivän aikaan paikalle tällä viikolla taas.
Something something Dangerzone!
-
Sotatonttu
Mä voisin tulla kans varmaan jossain puolen päivän aikoihin.
Kaipa mäkin oon tulossa.
Paikalla
Ketäs ois huomenna tulos pelaamaan?
-
Sotatonttu
Mä voisin tulla taas tiistaina. Keitä muita olis tulossa?
Mun tarvii olla viideltä himassa, mutta voin tulla puolilta päivin pelaamaan, jos löytyy vastustaja.
-
Sotatonttu
Mä voisin tulla kans päivällä. Illalla olisi muutakin menoa. Sopisko vaikka klo 13 tai 13.30?Myyra kirjoitti:Mun tarvii olla viideltä himassa, mutta voin tulla puolilta päivin pelaamaan, jos löytyy vastustaja.
13 vois olla hyvä, ni ehditään varmasti pelata, ja mä ehin syömäänkin vielä ennen viittä.Sotatonttu kirjoitti:Mä voisin tulla kans päivällä. Illalla olisi muutakin menoa. Sopisko vaikka klo 13 tai 13.30?Myyra kirjoitti:Mun tarvii olla viideltä himassa, mutta voin tulla puolilta päivin pelaamaan, jos löytyy vastustaja.
-
Sotatonttu
Sovitaan niin.