Slaget vid lund/Battle at Lund 21-22 November
- GreenMeanie
Slaget vid lund/Battle at Lund 21-22 November
http://gotapair.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=3542
Ostin vahingossa lennot tommoseen. Oisko muita kiinnostuneita? Mä otan ihan pikavisiitin la-su pelkästään mut Ruotsin vakkarinaamat on ainakin saapumassa paikalle vähän masinoimaan kanssa.
Ostin vahingossa lennot tommoseen. Oisko muita kiinnostuneita? Mä otan ihan pikavisiitin la-su pelkästään mut Ruotsin vakkarinaamat on ainakin saapumassa paikalle vähän masinoimaan kanssa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- GreenMeanie
Re: Slaget vid lund/Battle at Lund 21-22 November
Dodiin. Laitetaas viel vähän infoj.
21NOV: Helsinki HEL - Copenhagen Kastrup 06:40
22NOV: Copenhagen Kastrup - Helsinki HEL 21:50
Mul on tämmöset lennot mitkä meinais et tää on täydellinen tilaisuus viedä parempi puoliskosi perjantai-iltana illalliselle kööpenhaminaan ja feidata se lauantain aamujunalla mun kanssa masinoimaan:Christoffer W kirjoitti:It is now 1 month left until the tournament. We currently have 30 people signed up for the event and we have both Swedish, Danish and Finnish people attending. This is very nice, but we obviously want more people! Don't wait, sign up today :)
We have also got some sweet loot from PP that we have to give away. There is a lot of stuff so we are going to need all the help we can get to get rid of it.
21NOV: Helsinki HEL - Copenhagen Kastrup 06:40
22NOV: Copenhagen Kastrup - Helsinki HEL 21:50
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kiinnostaa, mutta koska oon nykyään pohjoiskarjalalainen kotivaimo on ensin neuvoteltava emännän kanssa.
Hän on puhunut.
- GreenMeanie
https://wmhfinland.wordpress.com/2015/1 ... -suomeksi/ Tuolta löytyis vähän poitsujen rapsoja reissulta. Vieläkin sattuu. Jaksaako tommosia täysin STRIIMOFCONSOSUSESESNENSS tekstei lukee?
No nyt! Laaturaportteja, jaksoin helposti loppuun asti.GreenMeanie kirjoitti:https://wmhfinland.wordpress.com/2015/1 ... -suomeksi/ Tuolta löytyis vähän poitsujen rapsoja reissulta. Vieläkin sattuu. Jaksaako tommosia täysin STRIIMOFCONSOSUSESESNENSS tekstei lukee?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ei helvetti pojat nää oli kyllä parhaat rapsat pitkään aikaan. :D Erityisbonarit myös ulkopelillisten tapahtumien yksityiskohtaisesta kuvailusta. Tykkäsin kanssa kaverin postien kommentoimisesta väliin (Hermanni!). Ja kyllä te ihan saappaat jalassa kaaduitte. Jos on jatkuvasti darra tai humala ja/tai edellisiin verrattavissa oleva väsymystila, niin ehkä se vähän haittaa Masiinan pelaamista. Se, että Robin kippas Rickardin oli tiukka suoritus!
Piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta enpä sitten näköjään mennyt. Kiitos tästä!
Piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta enpä sitten näköjään mennyt. Kiitos tästä!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Vitsi, nyt vast ku valmis versio tuli julki tajusin mitä tarkoitit noil kommenteilla :D harmittaa etten tajunnut ottaa enemmän kuvia peleistä mut tiukois matseis unohtuu tommoset toissijaiset jutut.
Hän on puhunut.