"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wraithlord=walker?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Baharroth

Wraithlord=walker?

Viesti Kirjoittaja Baharroth »

Onko Wraithlord walker? Monesti olen lukenut että on, mutta myös kielteisiä tekstejä on tullut nähtyä, joten nyt haluaisin varman tiedon, että onko Wraithlordi walkeri? :|
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Ei sääntöteknisesti. Fluffillisesti miellän sen kyllä walkkeriksi!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Wraithlord ei ole vehicle, koska sillä ei ole armor valueta vaan toughness. Eikä siis ole myöskään walker.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Asmodeus on oikeassa. Wraithlord on sääntöteknisesti yhden miehen yksikkö (vai oliko se IC?). Itsekin kyllä fluffillisesti pidän WL:ää walkerina.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Yhden miehen unitti, sillä jos se olisi IC, se voisi piiloutua unitteihin ja niiden taakse, ja tästähän kukaan ei tykkäisi (paitsi Eldar pelaajat itse...)
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

VonCarstein kirjoitti:Wraithlord ei ole vehicle, koska sillä ei ole armor valueta vaan toughness. Eikä siis ole myöskään walker.
Näinhän se on. Kakkoslaitoksessahan vehje oli vielä nimeltään Eldar dreadnought, jolloin se oli walker. Tämä siirtymä aiheutti minullekin hieman harmaita hiuksia ja runsaasti päänvaivaa ("Miten niin ei posahda yhdestä multimeltan lasautuksesta? Multimeltan pitäisi tuhota MITÄ VAIN [paitsi Avatar]!")
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

IO kirjoitti:Yhden miehen unitti, sillä jos se olisi IC, se voisi piiloutua unitteihin ja niiden taakse, ja tästähän kukaan ei tykkäisi (paitsi Eldar pelaajat itse...)
Kyllähän WL voikin, mutta edessä olevan unitin pituus pitää olla vähintään puolet WL:n pituudesta, mikä käytännössä tarkoittaa Wraithguardeja.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”