Eli missä maalatte? Itse ennen maalasin keittiönpöydällä, Mutta nyt olen tehnyt omasta työpöydästäni maalauspaikkani.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
UltimateDestroyerofWorlds kirjoitti:Tietokonepöydälläni maalailen, ahdasta on, mutta voi surffailla siinä sivussa (josta johtuu maalaukseni älyttömän hidas tahti)
sama täällä mutta minä ehdin niitä figujakin maalata.
omalla pöydällä missä on varmaa 1sentin verran maalia päällä ja on se muutenkin karun näköinen täynnä veitsen iskuja ja sellaista pitäähän koriste miekkojakin testata ja mihin muuhunkaan kuin pöytään
Kaksi vastakkaista kirjoituspöytää ikkunan luona, toinen maalaamiselle, toinen mallaamiselle ja lukemiselle! tuoli siinä välissä, joten ei tartte kun pyörähtää ympäri niin on toisen pöydän äärellä!
Kaksi pöytää, toisella maalaan figut ja toisella beissaan ne. Vuosien saatossa pöydät ovat tosin käyneet liian pieneksi, figu roinaa kertyy aivan liian paljon =)
Toi tommone pikkulamppu ton toisen lampun jalassa on niitä iltoja varten ku ei meinaa millään pysyä hereillä, nii tökkää sormet sinne kantaan ja ottaa vähä 220 volttista niin herää mukavasti taas maalaan. Don't try this at home!
tässä "askarteluhuoneessa" tietokonepöydän vieressä on vanha ruokapöytä jolla maalailen. Hauskan näköstä, kun siinä pöytäliinassa on sellanen suikale, joka on täynnä maalia. Kyllä näkee missä kohtaa maalailen