"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Berserkeristä Flagellantiksi?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
xxxxxxx

Berserkeristä Flagellantiksi?

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Saisiko Lotrin Orc Berserkereistä konvattua hyviä Flagellantteja Mordheimiin tulevalle Witch hunter bändilleni? Vähäpukeisuuden voi poistaa lisäämällä GeeäSsää kaavuksi, mutta onko Bersulla liian mörkö naama? Auttaisiko siihen vihreästä aineesta tehty parta & hiukset? Kiva jos saisi neuvoja nyt vielä tämän vuorokauden puolella :) .
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
xxxxxxx

BUMP!

Pikaista apua kaivataan! :)
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

ihan kivalta kuulostaa :) teet sille vaan alaosaan kaavun sekä parran ja hiukset yläosaan jätä lihakset näkyviin
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Kyllähän se naama hiukka mörkö on, mutta onko siihen pakko partaa tunkea? En minä flagellantilleni partaa haluaisi, vaan jotain muuta hienoa. Siis tarkotat varmaankin uruk-hai berserkerejä?
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

En mä oikein tiedä kannattaako se koska ne urukit on aika mörököllejä Nehän on hieman erikokoisia kun wh ukot, eli ne saattaa näyttää hassuilta wh ukkojen rinnalla.
Modern cars - they all look like electric shavers.
xxxxxxx

Gorkiporki kirjoitti:En mä oikein tiedä kannattaako se koska ne urukit on aika mörököllejä Nehän on hieman erikokoisia kun wh ukot, eli ne saattaa näyttää hassuilta wh ukkojen rinnalla.
Minun mielestäni ne Urukit näyttäisivät olevan juuri sopivan kokoisia flaguiksi, sitä paitsi Mordheimissa ihmiset saattavat olla erinäköisiä kuin muissa imperiumin kaupungeissa (mistäköhän saattaisi johtua?). Ja saatan muuten joutua konvertoimaan koko Warbandin, koska Tukhålman GW storessa ei ole yhtä ainutta Witch Hunter boxia eikä blisteriä :( (tai sitten turvaudun mail orderista tilaamiseen).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”