Kuvausperspektiiviksi valitsin lähikuviin poikkeuksellisesti suoraa edestä tyylin, sillä havaitsin sen toimivan näihin parhaiten.
Kuvat suurenevat hieman klikkaamalla
++Ryhmäkuva kaikista++

Tässä on jokainen mies ja nainen maalattuna. Halusin väriteeman joka ei ole suoraa paketin kyljestä, mutta jossa on silti tulevaisuuden valkoista panssaria, siksi siniset housut. Punaiset panssarit olen toistaiseksi varannut ninjoille ja moottoripyörille. Tavoite olisi että kahdelle figulle ei samanvärisiä hiuksia ja sehän japanialais manga/animu tyylissä menee hyvin. Kivoja maalata, aikaa menee se 1½-2h per figu.
++Perusmiehet++

Armeijan puhdas peruskaura, kolme Keisotsu Butai kivääritaistelijaa tai infinityn tapauksessa ei ihan. Kaljupäisiä olen pelannut field mediceinä, vihreähiuksista forward observerina ja mustahiuksinen on selvä hakkeri, parrat ja kaikki. Olen henkilökohtaisesti tykästynyt noihin peessisiin aseisiin, toimivat paljon paremmin kuin tylsä musta. Yhdelle on väsätty baseen kuoppa, jonka olisi tarkoitus esittää räjähtänyttä pommia/kranaattia.
++Erikoismiehet++

Eihän se armeija pelkillä perusmiehillä toimi, joten joukkoon pitää lisätä muitakin!
Domaru Butai, tuo voimapanssarissa kulkeva samurai kestää vahinkoa ja jakaa tuomiota lähelle eksyneitä vihollisia vastaan, kun taan singon saanut Keisotsu Butai jakaa rangaistusta kauemmaksikin. Armeijan varakomentajana toimiva Kempeitai huolehtii lähipuolustuksesta ja kuudennen aistinsa avulla tekee jokaisesta lähelle tulijasta reikäjuustoa nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.
++Ninjat++

Mikä olisikaan japanilainen armeija ilman ninjoja? No jotain realistisempaa kuin tulevaisuuden taistelukenttä! Kuvassa vasemmalta oikealle Shinobu Kitsune erikoishahmo, normaali ninja, hakkerininja ja oniwaban, "puutarhuri", ninjaklaanin johtaja. Erittäin tappavia lähelle päästessään ja kiitos erikoissääntöjensä nämä myös pääsevät lähelle. Kuva vähän vääristää värejä, Kitsunella on sellaiset hyvin vaalean kirsikankukan sävyiset valkoiset hiukset. Alkuperäinen tarkoitus ei ollut myöskään maalata häntä näyttämään että nyt valvotaan kolmatta yötä pelkällä kahvin voimalla, mutta ninjat tuntien tämä olisi vain realistista (korvataan kahvi vain jollain muulla).
Mutta oliko tässä jo kaikki? No ei suinkaan! Sillä nyt vuorossa on...
++Bonusmiehet++

Vasemmalla on yksi rivimies lisää, mutta hän on jotenkin erilainen? Kyllä. Basetus on eri, ase on eri ja panssari on varjostettu oudosti. Tämä on 2013(?) Ropeconin maalauskilpailuun maalattu työ. Eroavaisuuksia myöhemmin valmistuneisiin on aika vähän kuitenkin, mutta osittaiseen uudelleenmaalaukseen tämä on päätymässä. Vieressä on eräs Manticin jalkapalloilija jonka maalasin valkoisen treenauksena odottaessani postin tuovan armeijaa. Myöhemmin olen sitä käyttänyt proxyttämään Raidenia armeijassani.