[Oulu] 'Machinepelit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Oulu] 'Machinepelit
Paikalla aina vaan
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Ens torstain pelit alkavat poikkeuksellisesti vasta kuudelta.
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Tulossa ollaan :)
EDIT - En pääse paikalle harkkatyön takia :(
En pääse peleihin, koska känniviina! :)
Kahtellaanpa uusia pelejä ensi viikolla koska immeisillä kiire. Joulutauko alkaakin ennakkoon ilmoitettua myöhemmin koska lisäduunia ilmeni Oulussa.
Puhutaanko politiikkaa?
Yritän päästä paikalle loppuillasta, ois kiva nähdä teitäkin. Jos jengi haluaa pelata mun kanssa masiinaa, niin mulle passais tiistaina tai keskiviikkona.
Tällä viikolla kerhopelit voidaan myös siirtää keskiviikolle jos se onnistuu ihmisiltä paremmin.
Kellään mitään siirtoa vastaan?
Kellään mitään siirtoa vastaan?
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Ei ainakaan minulla. Tulossa ollaan. :)
En pääse.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Tulossa. Päivällä ei väliä mulle
Kiinnostaisiko jengiä aloittaa Journeyman Slow-grow League esim. tammikuun tai helmikuun alusta? Tarkoitus olisi luonnollisesti testata miten tuleva SR2016 turnausformaatti taipuu pienempiin peleihin, kerätä unique snowflake tierilista (jota kukaan muu ei pelaa koko maailmassa), maalata figuja, valmistautua tulevaan OutoCon '16 ja/tai voittaa palkintoja.
Pisteytykseen käytettäisiin Prkleen lanseeraamaa formaattia, jossa voitosta saa 5 ja häviöstä/tasapelistä 4 voittopistettä. Figuista saadut maalauspisteet menisi kaavalla Small base 2 pts, Medium Base 3 pts, Large Base 4 pts, Huge Base 10 pts eli halpisjalkaväkilauttoja maalaamalla voittoon. Jos tämä ottaa oikein tulta alleen, voisimme järjestää myös pikamaalaustapahtuman, jonka aikana maalatut figuurit ovat tietysti tuplasti arvokkaampia kuin muutoin maalatut figuurit.
Aikataulu olisi tällainen:
- Tammikuu 15p
- Helmikuu 25p
- Maaliskuu 35p
- Huhtikuu 50p
Pisteytykseen käytettäisiin Prkleen lanseeraamaa formaattia, jossa voitosta saa 5 ja häviöstä/tasapelistä 4 voittopistettä. Figuista saadut maalauspisteet menisi kaavalla Small base 2 pts, Medium Base 3 pts, Large Base 4 pts, Huge Base 10 pts eli halpisjalkaväkilauttoja maalaamalla voittoon. Jos tämä ottaa oikein tulta alleen, voisimme järjestää myös pikamaalaustapahtuman, jonka aikana maalatut figuurit ovat tietysti tuplasti arvokkaampia kuin muutoin maalatut figuurit.
Aikataulu olisi tällainen:
- Tammikuu 15p
- Helmikuu 25p
- Maaliskuu 35p
- Huhtikuu 50p
Minun kannalta kuulostaa hyvältä. Voisin yrittää viimein saada minionit oikeasti liikkeelle. Minulle sopii paremmin että liiga alkais Helmikuussa.
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Kuulostaa tosi hyvältä idealta, ja mukana ollaan. :)
Pelit jäävät nyt joulutauolle. Palataan takaisin tammikuussa.
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Tanan ja SpartanMk1, viittisittekö tarkastaa ettei teidän korttien sekaan ole joutunut ylimääräistä Wardog korttia? omani on kateissa, ja muistelen että te lainasitte sitä kerran peliinne.
Se taitaa olla mulla.