Olen sanonut mielipiteeni, että jos haluat asiallista keskustelua, tee asiallinen avausviesti. Otsikoksi vaikka tuollainen, kun se nyt on (pl. kaikki viestit, joissa lainataan edellistä) ja pohjustukseksi vaikkapa ongelmia, joihin haluat ratkaisuja. Niihin voin sitten vaikka minäkin vastata ja keskustelun pohjalta voisi syntyä jotain hyödyllistä.A.M€nen kirjoitti: Et jaksaisi länkyttää tuosta keksustelun avauksesta. Olen toistamiseen pyytänyt sinua muotoilemaan sen uudestaan, mutta näköjään pidät siitä tuollaisenaan jotta voit sitä vastaan aina joka käänteessä hyökätä.
Jos taas lähtökohta on tämä nykyinen, että "tänne kootaan kaikki mun mielestä paska, jotta sitä ei tarvitsisi katsella muualla", niin mitä voit odottaa ketjulta? Edelleen voit katsoa tuolta salaisesta osiosta, johon sulla varmasti on pääsy, miten asiallinen ketju tuottaa asiallisia viestejä.
Sivuhuomiona en ole tuohon vääntöön ollut mitenkään osallisena ja itse asiassa masiinaporukan kesken kritisoin tuota lähestymistapaa, joka osalla tuossa keskustelussa oli. Ei välttämättä kannata leimata jokaista.A.M€nen kirjoitti:Olet väärässä. Jos haluat perusteluita sille miksi en odota "pelaamattomien" ehdotuksilta paljoakaan potentiaalia, käy lukemassa tämä keskustelu. Ei ole tarpeen käydä sitä uudestaan täällä. viewtopic.php?f=8&t=112826Celebdae kirjoitti:Näin yleisemmin tämän ketjun avaus osoittaa aika selvästi, että sun mielestä on ongelma, jos koettuihin ongelmiin esittää ratkaisun joku muu kuin tunnettu 40k-pelaaja. Vaikuttaisi siltä, että ratkaisulla ei ole väliä, vaan sen ehdottajalla.