"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Battle Fleet Gothic kampanja pk-seudulla kesällä

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

laticus kirjoitti:Ota nyt se annual kauniiseen käteen ja rupea lukemaan painettua sanaa ennen kuin rupeat periaatteesta vänkkäämään vastaan!
Voisit ottaa omasta neuvosta vinkin. Annualissa lukee selvästi että jos ordnancea on kentällä vähemmän kuin launchbayta niin voit laukoa lisää ordnancea UP TO THE MAXIMUM. Eli maksimiin saakka. Ja se viellä erikseen sanoo että koskaan ei voi olla enempää kuin launchbayn määrän ellei joku tukialuksista tuhoudu jolloin on enemmän kuin launch bayta kunnes ordnance tippuu alle sallitun maksimin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

tneva82 kirjoitti: Voisit ottaa omasta neuvosta vinkin. Annualissa lukee selvästi että jos ordnancea on kentällä vähemmän kuin launchbayta niin voit laukoa lisää ordnancea UP TO THE MAXIMUM. Eli maksimiin saakka. Ja se viellä erikseen sanoo että koskaan ei voi olla enempää kuin launchbayn määrän ellei joku tukialuksista tuhoudu jolloin on enemmän kuin launch bayta kunnes ordnance tippuu alle sallitun maksimin.
Hmm. Tuo tekee ordnancesta yllättäen aika lailla heikompaa kuin olisi toivonut. Aikamoinen ylireagointi tuo rajoitus tuossa muodossaan on. Tarkoittaa sitä, että carrierit voivat aika monelta pelaajalta jäädä kotiin, ja Imperiumi torpedoineen saa taas yhden edun kaaosta vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

tneva82 kirjoitti:Voisit ottaa omasta neuvosta vinkin. Annualissa lukee selvästi että jos ordnancea on kentällä vähemmän kuin launchbayta niin voit laukoa lisää ordnancea UP TO THE MAXIMUM. Eli maksimiin saakka. Ja se viellä erikseen sanoo että koskaan ei voi olla enempää kuin launchbayn määrän ellei joku tukialuksista tuhoudu jolloin on enemmän kuin launch bayta kunnes ordnance tippuu alle sallitun maksimin.
hmmm... jooh... kyllä sen noinkin voi ymmärtää... siinä tapauksessa sääntö on täysi susi! se 2xlaunch bayt voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. pitänee ottaa useampi testi...
archon

Kiinnostaa...

Viesti Kirjoittaja archon »

Periaatteessa kiinnostaa BFG, mutta olisi myös kiva nähdä peliä etukäteen ennen kuin investoi (taas) kohtuuttoman summan pesoja (taas) pikku-ukkoihin.

Jos kamppiksen järjestäjä olisi pelailemassa "harjoitusotteluita" tms demotyyliin niin olisi kiva jos muistaisitte tälle palstalle ilmoittaa niistä.

Kiinnostuneiden seassa taisi olla useitakin newbies henkilöitä, joten sinänsä kynnys aloittaa BFG olisi pienehkö. Onko tuo turneen pistemäärä kuinka iso? Montako laivaa pitää oikein maalata ennenkuin pääsee aksöniin?
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
HarriT

Re: Kiinnostaa...

Viesti Kirjoittaja HarriT »

archon kirjoitti:Periaatteessa kiinnostaa BFG, mutta olisi myös kiva nähdä peliä etukäteen ennen kuin investoi (taas) kohtuuttoman summan pesoja (taas) pikku-ukkoihin.

Jos kamppiksen järjestäjä olisi pelailemassa "harjoitusotteluita" tms demotyyliin niin olisi kiva jos muistaisitte tälle palstalle ilmoittaa niistä.

Kiinnostuneiden seassa taisi olla useitakin newbies henkilöitä, joten sinänsä kynnys aloittaa BFG olisi pienehkö. Onko tuo turneen pistemäärä kuinka iso? Montako laivaa pitää oikein maalata ennenkuin pääsee aksöniin?
Riippuu faktiosta, kun aluksien pistehinnat
heittelevät roduittain aika hyvin. Mutta...
kun komentaja yms. lasketaan pisteisiin mukaan
niin 1500 pisteen Marine/Chaos laivaston saa ehkä jollain 9:lla figulla joista 2-3 on tod. näk. isoja aluksia.

Örkit taas ovat toinen ääripää ja alukset ovat
kurahalpoja, joita tarvitseekin sitten hieman
enemmän.

Demopeli kiinnostuneille voisi onnistuakkin ennen liigan alkua.
Selvittelen aikataulujani hieman ja ilmoitan mahd. nop.
Tässä heiluu Helsinki, hupaisa pikku kaupunki,
käy täynnä turhaa tohinaa.
HarriT

Osallistujat PK-seudun BFG liigaan

Tähän mennessä ilmoittautuneita on:

Harri Tuomikoski (minä itse) - Dark Eldar
Sauli Siunala - Ork
Sampo "Simpi" Haarlaa - Ork
Tero Naumanen - Imperium
Archon Everhate - Kaamos
Sleep (ilmoitatko mulle oikean nimesi ja puh. tai email, osoitteeseen
[email protected])
Laticus (sama juttu, ilmoita tietoja mulle)
Viimeksi muokannut HarriT, Ke 11.06.2003 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Simpi

Re: Osallistujat PK-seudun BFG liigaan

Viesti Kirjoittaja Simpi »

Tarkoitus on kai kytkeä nämä EoT kampanjaan, eikös vaan?

btw, kun ne kerran ovat virallisia, käytän myös uusia örkki aluksia Armageddon kampanjasta, 'Ammer klass kun on ensimmäinen örkkialus jolla pystyy oikeasti tappelemaan. :)
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."

Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
HarriT

Simpi kirjoitti:Tarkoitus on kai kytkeä nämä EoT kampanjaan, eikös vaan?

btw, kun ne kerran ovat virallisia, käytän myös uusia örkki aluksia Armageddon kampanjasta, 'Ammer klass kun on ensimmäinen örkkialus jolla pystyy oikeasti tappelemaan. :)
En ole tutustunut Eye of Error kampanjaan, niin en osaa sanoa
tuohon mitään... vielä. Ja jos 'Ammer on virallisesti hyväksytty niin
senkus käytät. Olettaen että se ei ollut spec alus kuten Planet Killer.
Olethan lukenut mun sekavat liigasäännöt?
Simpi

HarriT kirjoitti:
En ole tutustunut Eye of Error kampanjaan, niin en osaa sanoa
tuohon mitään... vielä. Ja jos 'Ammer on virallisesti hyväksytty niin
senkus käytät. Olettaen että se ei ollut spec alus kuten Planet Killer.
Olethan lukenut mun sekavat liigasäännöt?
Joo, olikos se 750 ja 1500pts vai 700 & 1500? 'Ammer on virallisesti hyväksytty, samaten kuin mikäsenytoli-drilla killa cruiseri (huono).
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."

Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Minuakin kiinnostaa, jos kerta noin pienella figumaaralla paasee mukaan. Milloin olisi se demopeli, omistan sen peruslootan ja ajattelin pelata Imperiumilla.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Simpi

Vielä yksi kysymys.

Voisiko mukaan tulla piraattilaivastolla joka julkaistiin BFG mag 7:ssa?
Ihan roskaa eikä minulla ole vielä edes kokonaan maalattua mutta voisinpahan edes kokeilla.

Sinällään nuo voisi laskea vaikka joksikin imperiumin 'sissi' laivastoksi (kun niillä on vain yhden kestopisteen nopeita aluksia) koska 40k:ssa olen imperiumin puolella Squateillani. Ehkäpä sinne mahtuisi lisänä yksi Squ...siis Demiurg Stronghold ship.

HarriT

Simpi kirjoitti:Vielä yksi kysymys.

Voisiko mukaan tulla piraattilaivastolla joka julkaistiin BFG mag 7:ssa?
Ihan roskaa eikä minulla ole vielä edes kokonaan maalattua mutta voisinpahan edes kokeilla.

Sinällään nuo voisi laskea vaikka joksikin imperiumin 'sissi' laivastoksi (kun niillä on vain yhden kestopisteen nopeita aluksia) koska 40k:ssa olen imperiumin puolella Squateillani. Ehkäpä sinne mahtuisi lisänä yksi Squ...siis Demiurg Stronghold ship.
Tuotatuota... En ole nähnyt ko. Magazinen juttua, niin jos kiikutat sen mulle nähtäville niin voisin vastatakkin tuohon (lue seuraava).

DEMOPELISTÄ KIINNOSTUNEILLE!
Olen valmis pitämään pienen 750 pts pelin tai useamman ensi tiistaina 17.6. joskus klo. 17.00 eteenpäin Mustassa Sudessa
Kimmon (Archon Everhate) kanssa. Ja mahdollisesti myöskin
torstaina toisen jos Kimmolle käy.

Ja jos Simpi tuo lehden paikalle, niin voin lukea artikkelin läpi.
HarriT

[quote="Simpi"]Tarkoitus on kai kytkeä nämä EoT kampanjaan, eikös vaan?

Kävin vilkaisemassa sitä Error saittia, ja näköjään sinne jokainen reggaa henk. koht. tunnuksella ja raportoi taisteluista. Eli 'kytkentä' EoT:n on kiinni pelaajista itsestään jos haluavat näin tehdä. Itse aioin ainakin pistää omat pelini raportoiden.
HarriT

Demopelistä

Ensiviikon tiistai 17.6. ei käykkään, joten demo on 19.6. torstaina.
Arviolta klo. 17.00 eteenpäin. Mahdollinen toinen demo, jos kiinnostuneita on vielä niin sitä seuraavalla viikolla.
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Ilmoittauisin Torstain demoon mukaan, tarvitseeko tuoda omia aluksia vai onko demon pitajillä kalusto valmiina?
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
HarriT

Ruutiukko kirjoitti:Ilmoittauisin Torstain demoon mukaan, tarvitseeko tuoda omia aluksia vai onko demon pitajillä kalusto valmiina?
Saahan sitä tulla omillakin, mutta Kimmo on jo lupautunut Kaamoksellaan vastaamaan pahojen suippokorvieni haasteeseen eli aluksia
on tarjolla. Ihan miten vain.

Pelata voi itse tai katsella sivusta, kun me kaksi yritämme pelata edes hieman sääntöjen mukaan.

HUOMIO! Olen tässä viikkojen aikana viilaillut kirjoittamiani sääntöjä
kokoajan, eli kannattaa viimeistään ennen liigan alkua lukea ne läpi.
Jottei sitten tule yllätyksenä jokin asia, mikä ei ollut ensimmäisessä
versiossa mainittu.
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

laticus kirjoitti:
tneva82 kirjoitti:Voisit ottaa omasta neuvosta vinkin. Annualissa lukee selvästi että jos ordnancea on kentällä vähemmän kuin launchbayta niin voit laukoa lisää ordnancea UP TO THE MAXIMUM. Eli maksimiin saakka. Ja se viellä erikseen sanoo että koskaan ei voi olla enempää kuin launchbayn määrän ellei joku tukialuksista tuhoudu jolloin on enemmän kuin launch bayta kunnes ordnance tippuu alle sallitun maksimin.
hmmm... jooh... kyllä sen noinkin voi ymmärtää... siinä tapauksessa sääntö on täysi susi! se 2xlaunch bayt voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. pitänee ottaa useampi testi...
Tuo sääntöhän on tosin kokeiluasteella joten ideoita Fanaticille, sitä varten niilä on e-mail! :D
Simpi

Millois on seuraava pelisessio/demo?

HarriT

Simpi kirjoitti:Millois on seuraava pelisessio/demo?
Todennäköisesti torstaina. Jälleen joskus 17.00 -->
Kunhan varmistan Kimmolta että se käy.
HarriT

Tulee tämä ilmoitus vähän myöhään, mutta huomenna 25.6. torstaina taas klo. 17.00 eteenpäin BfG:a tarjolla Mustassa Sudessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”