WTC-pelaajien valinnat
- Dicktaattero
WTC-pelaajien valinnat
Koska 99% kansalaisista on reilussa ja avoimessa äänestyksessä valinnut minut johtamaan joukkueiden valintaa sekä koordinoimaan valmistautumista, täytyy minun nyt kansan antamin valtuuksin tarttua toimeen. Asiasta ei voi valittaa.
Pidemmittä puheitta: prosessi etenee seuraavasti.
1. Nimeän WTC-pelaajien poolin. Nämä pelaajat tulevat olemaan jossain kolmesta edustusjoukkueesta:
(15/15):
Tero Särkijärvi
Teemu Aro (Capt.)
Samu Järvinen
Pauli Lehtoranta
Jani Kautto (Capt.)
Niko Ranta
Tatu Purhonen
Mikko Heinola
Tuomas Toimela
Iiro Järvenpää
Jaakko Uusitupa (Capt.)
Sami Suikki
Mika Ketola
Joonas Heinonen
Jarkko Vähämaa
2. Varapelaajat, jotka astuvat tilalle estyneiden pelaajien (tai suuren voimasuhteiden liikahduksen) tapauksessa:
Antti Ilmavirta
Juha Paananen
Chisse Berg
Robin Karenko
Juho Dahlman
Jonne Laine
Antti Jussila
Teppo Aro
Hermanni Raatevaara
Leevi Halonen
3. Ylläolevista listoista valitaan alustavat joukkueet, joilla aloitetaan faktio- ja matchupmeta (Helmikuu)
4. Joukkueisiin tehdään tarvittavat muutokset (Toukokuu)
5. Lopulliset joukkueet, kokoonpanot ja faktiot varapelaajineen julkaistaan (Kesäkuu)
Pidemmittä puheitta: prosessi etenee seuraavasti.
1. Nimeän WTC-pelaajien poolin. Nämä pelaajat tulevat olemaan jossain kolmesta edustusjoukkueesta:
(15/15):
Tero Särkijärvi
Teemu Aro (Capt.)
Samu Järvinen
Pauli Lehtoranta
Jani Kautto (Capt.)
Niko Ranta
Tatu Purhonen
Mikko Heinola
Tuomas Toimela
Iiro Järvenpää
Jaakko Uusitupa (Capt.)
Sami Suikki
Mika Ketola
Joonas Heinonen
Jarkko Vähämaa
2. Varapelaajat, jotka astuvat tilalle estyneiden pelaajien (tai suuren voimasuhteiden liikahduksen) tapauksessa:
Antti Ilmavirta
Juha Paananen
Chisse Berg
Robin Karenko
Juho Dahlman
Jonne Laine
Antti Jussila
Teppo Aro
Hermanni Raatevaara
Leevi Halonen
3. Ylläolevista listoista valitaan alustavat joukkueet, joilla aloitetaan faktio- ja matchupmeta (Helmikuu)
4. Joukkueisiin tehdään tarvittavat muutokset (Toukokuu)
5. Lopulliset joukkueet, kokoonpanot ja faktiot varapelaajineen julkaistaan (Kesäkuu)
Viimeksi muokannut Dicktaattero, Ke 18.05.2016 11:29. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Yksi johtaja. Kolme joukkuetta. Viisitoista pokaalia.
- Dicktaattero
Re: WTC-pelaajien valinnat
Selvitettävien lista (Kiinnostaako WTC:hen lähtö?):
Janne (muistaakseni estynyt?)
Sami (selvinnee kevään myötä)
Teppo (on ajatellut ostaa ihan lähiaikoina faktion)
Janne (muistaakseni estynyt?)
Sami (selvinnee kevään myötä)
Teppo (on ajatellut ostaa ihan lähiaikoina faktion)
Viimeksi muokannut Dicktaattero, Ke 13.01.2016 09:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Dicktaattero
Valmistautumisvaiheessa jokainen voi merkitä oman fiiliksensä osaamisestaan faktioittain asteikolla 1 - 5. Tästä on tarkoitus luoda kuvaa, mitkä faktiot menevät pelaajilla päällekkäin ja antaa pelaajille itselleen kuvaa mihin faktioon WTC -valmistautumisessa kannattaa panostaa (meneekö päällekkäin jo monen muun kanssa ja pelaavatkohan päällekkäin pelaavat samoja castereita ym.)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
- Dicktaattero
Prosessi etenee.
Selvyyden vuoksi kerrottakoon diktaattori -prosessin toiminnasta ja olennaisista oletuksista sen toimivuudelle:
Tarkoitus ei ole, että olen itse vastuussa kaikesta ja teen kaiken itse, vaan että olen viime kädessä vastuussa homman sujuvuudesta ja nakitan ihmisiä tarpeen mukaan. Ihmisten vastuulla on tehtävän kohdalle osuessa joko suorittaa tehtävä parhaansa mukaan, tai ilmoittaa ajoissa esteellisyydestään jotta homma voidaan delegoida jollekin muulle. Prosessiin tarvitaan kohtalaisesti käsiä, joten toivottavasti kaikki osaavat aikuisina ihmisinä hoitaa oman tonttinsa.
Ensimmäisinä tehtävinä vastuuhenkilöittäin:
1) Kahden joukkueen ilmoittaminen WTC:hen helmikuun loppuun mennessä. Jaakko ja Teemu
2) Faktiopreferenssien ilmoittaminen yllä löytyvän linkin sheetiin. Kaikki listatut
Selvyyden vuoksi kerrottakoon diktaattori -prosessin toiminnasta ja olennaisista oletuksista sen toimivuudelle:
Tarkoitus ei ole, että olen itse vastuussa kaikesta ja teen kaiken itse, vaan että olen viime kädessä vastuussa homman sujuvuudesta ja nakitan ihmisiä tarpeen mukaan. Ihmisten vastuulla on tehtävän kohdalle osuessa joko suorittaa tehtävä parhaansa mukaan, tai ilmoittaa ajoissa esteellisyydestään jotta homma voidaan delegoida jollekin muulle. Prosessiin tarvitaan kohtalaisesti käsiä, joten toivottavasti kaikki osaavat aikuisina ihmisinä hoitaa oman tonttinsa.
Ensimmäisinä tehtävinä vastuuhenkilöittäin:
1) Kahden joukkueen ilmoittaminen WTC:hen helmikuun loppuun mennessä. Jaakko ja Teemu
2) Faktiopreferenssien ilmoittaminen yllä löytyvän linkin sheetiin. Kaikki listatut
Varmistetaan nyt vielä että tarkoittaako tämä myös varapelaajia? Olettaisin näin.Dicktaattero kirjoitti:2) Faktiopreferenssien ilmoittaminen yllä löytyvän linkin sheetiin. Kaikki listatut
Tarkoittaa siis sinne sheetiin listattuja. Voisi sinne listata vähän alemmas varapelaajatkin (saa toteuttaa), mutta ensisijaisesti jo noissa 15 pelaajassa on tarpeeksi palapeliä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Oi suuri diktaattero. Mitä käytännössä seuraavaksi tapahtuu? jos saan ehdottaa niin miten olisi kenties pooli-, sekä varapelaajien yhteinen gettogether-viikonloppu jossa voi keskenään pelailla, metailla sekä aloittaa ryhmähengen nostattamisen urheilujuomien kera?
- Ihme_apina
Ei vieläkään millään listalla :,(
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- Ihme_apina
XD
"Hä! Oonk mä oikeesti muka wtc-tiimis?! Mitä v*ttua... pitäiskö mun pelaakki tätä peliä?"
-nimeltä mainitsematon WTC valittu-
"Hä! Oonk mä oikeesti muka wtc-tiimis?! Mitä v*ttua... pitäiskö mun pelaakki tätä peliä?"
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ei oo kenenkään pakko. Kyllä sieltä sit pelaamatta putoaa. Arvioin pelaajien pelikuntoa matkan varrella vielä uudelleen ja teen muutoksia hyväksi katsomallani tavalla. Helpoin tapa pysyä joukkueessa on olla aktiivinen pelaamisen ja metan suhteen.Ihme_apina kirjoitti:XD
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Pidetään tänään ensimmäinen metapalaveri irkissä kanavalla #TeroOnParasDicktaattero verkossa Quakenet kello 19. Saa osallistua.
Viimeksi muokannut TheEmu, Su 14.02.2016 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ja Teemua nohevasti korjatakseni oikea muotoilu on tietenkin #TeroOnParasDicktaattero.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Jep, kiitos korjauksesta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ei ole toisen tiimin ilmoittautuminen muuten mennyt jostain syystä läpi.
https://wmhwtc.wordpress.com/2016/02/15 ... ne-feb-29/
Droppaan varamieslistalta (Markus Takala). Perheenlisäystä kesän lopussa ja ehkä tulen sooloturnaukseen tai katselemaan jos saan luvan, mutta en todellakaan pysty lupaamaan kellekään mitään.
wmh-wtc.comissa möllöttää kaks lippua sentään.JArrow kirjoitti:Ei ole toisen tiimin ilmoittautuminen muuten mennyt jostain syystä läpi.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Dicktaattero
Tiimien vika paikka jaettu Sami Suikille. Onneksi olkoon!
Huomioikaa, että tiimeihin voi vielä tulla muutoksia. Tämän kuun lopussa muistaakseni selviää yhden lähtijän kohdalla pääseekö kisoihin mukaan. Tällä hetkellä Joonas Heinonen on varasijoilta ensimmäisenä pääsemässä joukkueisiin mukaan.
Mika Ketolan turnausaktiivisuutta ja menestymistä seurataan erityisellä mielenkiinnolla.
Huomioikaa, että tiimeihin voi vielä tulla muutoksia. Tämän kuun lopussa muistaakseni selviää yhden lähtijän kohdalla pääseekö kisoihin mukaan. Tällä hetkellä Joonas Heinonen on varasijoilta ensimmäisenä pääsemässä joukkueisiin mukaan.
Mika Ketolan turnausaktiivisuutta ja menestymistä seurataan erityisellä mielenkiinnolla.
- Dicktaattero
Laittakaa (ja päivittäkää jos muuttunut) faktiopreferenssinne tuonne liitteenä olevaan taulukkoon:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Myös jos tuntuu jo nyt siltä, että haluaa lukita tietyn faktion itselleen niin ilmoittakaa. Saadaan muut joukkueen faktiovalinnat helpommin lukkoon vähemmillä liikkuvilla osilla.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Myös jos tuntuu jo nyt siltä, että haluaa lukita tietyn faktion itselleen niin ilmoittakaa. Saadaan muut joukkueen faktiovalinnat helpommin lukkoon vähemmillä liikkuvilla osilla.
- GreenMeanie
Meikäläinen joutuu tuhoamaan Suomen tämän vuoden toiveet kirkkaimman mitalin uusimisesta ja droppaamaan pois ykköstiimin kapteenin paikalta ja koko kisoista kisaviikonlopulle osuvien tärkeämpien juttujen takia.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Paskaan aikaan järkkäsit häät. Näin pahastiko sitä ollaan jo tossun alla?GreenMeanie kirjoitti:Meikäläinen joutuu tuhoamaan Suomen tämän vuoden toiveet kirkkaimman mitalin uusimisesta ja droppaamaan pois ykköstiimin kapteenin paikalta ja koko kisoista kisaviikonlopulle osuvien tärkeämpien juttujen takia.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.