Uusi Errata-dokumentti ulkona
Uusi Errata-dokumentti ulkona
Hetki sitten julkaistiin uusi Errata-dokumentti. Löytyypi täältä: http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202016.pdf
Bugikorjausten lisäksi sisältää myös selkeitä voimatasapainoon vaikuttavia korjauksia. Osumaa saivat erityisesti EE ja Wold War, sekä Warderit. Buffia tarjottiin Destoreille, Karaxeille ja MoW Bombardiereille.
Saa keskustella.
Bugikorjausten lisäksi sisältää myös selkeitä voimatasapainoon vaikuttavia korjauksia. Osumaa saivat erityisesti EE ja Wold War, sekä Warderit. Buffia tarjottiin Destoreille, Karaxeille ja MoW Bombardiereille.
Saa keskustella.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
- GreenMeanie
Re: Uusi Errata-dokumentti ulkona
Moi Teemu kaduttaako?
Oikeesti nerffi teki pelistä paremman mut silti harmittaa et jengi ei kyl voi pelaa samoi listoi ku ennen mikä asettaa aika huonon esimerkin.
Oikeesti nerffi teki pelistä paremman mut silti harmittaa et jengi ei kyl voi pelaa samoi listoi ku ennen mikä asettaa aika huonon esimerkin.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ma 18.01.2016 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joo. Toi on kyl mun mielestä vähän kohtuutonta että 5p laitti syö multa 18p (tai 20p omg!) gargantuanin aktivaation joka vuoro. Ois ees yks checki vuoron alussa, mut ei, toki sitä pitää pystyä spämmäämään.GreenMeanie kirjoitti:Moi Teemu kaduttaako?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Chade kirjoitti:Buffia tarjottiin ... MoW Bombardiereille.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Eiks nerffin idea oo ettei jengi pelaa samoja listoja ku ennen? Vai mikä power-level-nerffin idea on?GreenMeanie kirjoitti:Oikeesti nerffi teki pelistä paremman mut silti harmittaa et jengi ei kyl voi pelaa samoi listoi ku ennen mikä asettaa aika huonon esimerkin.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onko se vain minun aloitteliaisuuttani, mutta onko Warderit nyt ihan käyttökelvottomia kun eivät ole enää weapon master? Minun silmääni ovat todella kalliita siihen nähden mitä osaavat. Kriel Warrioreilla pääsee melkein samaan kaikessa paitsi kestossa...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Onko kaheksan pinnaa viidestä ARM21 peikosta kallista?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Siinähän se olikin.El Capitan kirjoitti:Kriel Warrioreilla pääsee melkein samaan kaikessa paitsi kestossa...
Warderit oli kyllä vähän turhan auto-include halpuutensa takia. Jos lähes jokaisen listan suunnittelu alkaa sillä, että laitetaan sisään kaksi yksikköä wardereita, ei suunnittelu ihan putkeen ollut mennyt. Sinänsä parempi korjaus olisi varmaan ollut nostaa hintaa, mutta PP:n politiikka tuntuu olevan, ettei pistehintoihin kosketa ja tämän nyt sitten keksivät. Tuskin warderit silti kokonaan kuvioista katoavat.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
EE taitaa olla menneen talven lumia, mutta onko woldwar?
isoimpia juttujahan siinä se metsäscreeni oli, mutta omalla tavallaan se tekee vielä juttui, ja just niitä mitkä ainakin mua on ahdistanut pitkään...
Itse en ehtinyt Bradillä pelata, joten onko brädipelaajilla jotain sanottavaa tohon? mun silmissä vieläkin melko lailla validi lista vieläkin, vai enkä vaan osaa metata?
isoimpia juttujahan siinä se metsäscreeni oli, mutta omalla tavallaan se tekee vielä juttui, ja just niitä mitkä ainakin mua on ahdistanut pitkään...
Itse en ehtinyt Bradillä pelata, joten onko brädipelaajilla jotain sanottavaa tohon? mun silmissä vieläkin melko lailla validi lista vieläkin, vai enkä vaan osaa metata?
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
en usko että warderit mihinkään häviävät, ei ehkä tuplana aina ja jatkuvasti, mutta on ne vieläkin hyvä yksikkö contestoimaan ja olemaan tiellä.
Olen kyllä kuullut, että rölleillä on jotain muitakin hyviä yksiköitä olemassa...
Olen kyllä kuullut, että rölleillä on jotain muitakin hyviä yksiköitä olemassa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Aivan mahtava errata. Kaikki ne lukemattomat whinetykset PP:n foorumilla kantoivat viimein hedelmää. Monta listaa menee uusiksi.
Kuvittelenko vaan, mut eikö Praetorian Karaxit oo aika rasittava yksikkö poistaa? Shield wall, set defense ja Girded. Eli vähän niin kuin halberdierit paitsi että ne ei kuole blasteihin ja kestävät tarvittaessa myös POW10jä.
Kuvittelenko vaan, mut eikö Praetorian Karaxit oo aika rasittava yksikkö poistaa? Shield wall, set defense ja Girded. Eli vähän niin kuin halberdierit paitsi että ne ei kuole blasteihin ja kestävät tarvittaessa myös POW10jä.
Viimeksi muokannut Tanan, Ti 19.01.2016 08:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Kyllä mun mielestä wardereilla on edelleen paikkansa, mutta ei enää joka listassa, eikä kahta yksikköä. Kyllä ne edelleen kestää ihan sama kuin ennenkin ja poistaa jalkaväkeä siinä missä ennenkin. Kuten Jaakko sanoi, oisin nähnyt mieluummin hinnan muutoksen 6/10 kuten champat, mutta ei toi huono errata ole.
EE:lle errata oli iso kolaus, koska eniten sitä on pelattu nimenomaan T3 light-spämminä. Maailmalla on käsittääkseni jonkin verran pelattu Kunkun erratan myötä T4 versiota, välillä ihan hyvälläkin menestyksellä, mutta ihan erilainen lista se on. Uskoisin, että Calandraa tulaan pelaaman enemmän taas tierin ulkopuolella.
Runeshapereiden tremorin errata on aika kaksipiippuinen juttu. Auto-kd on tosi kova, mutta pienemmällä rangella kuin ennen. Jossain tilanteissa parempi, mutta usein huonompi.
Mutta kuten Teemu jo totesi, niin splatter-boarin errata oli kuitenkin trolleille suurin kolaus. Erityisesti ADR:n kanssa, Rorhs+Brine+Splatter alkaa kuulostaa ihan hyvältäkin diililtä, jos sillä saa GK:n frenzyttämään varmasti joka toinen vuoro ja joka toinen vuoro 7+:lla (johon kyllä saa sentään rerollin knotista). Ja kyllä jotain täysissä olevia molikkeja tai varppisusiakin alkaa jännittää heittää frenzyjä possuja vastaan pari-kolme kertaa. Mutta taas yksi syy pelata knottia kaikissa listoissa.
EE:lle errata oli iso kolaus, koska eniten sitä on pelattu nimenomaan T3 light-spämminä. Maailmalla on käsittääkseni jonkin verran pelattu Kunkun erratan myötä T4 versiota, välillä ihan hyvälläkin menestyksellä, mutta ihan erilainen lista se on. Uskoisin, että Calandraa tulaan pelaaman enemmän taas tierin ulkopuolella.
Runeshapereiden tremorin errata on aika kaksipiippuinen juttu. Auto-kd on tosi kova, mutta pienemmällä rangella kuin ennen. Jossain tilanteissa parempi, mutta usein huonompi.
Mutta kuten Teemu jo totesi, niin splatter-boarin errata oli kuitenkin trolleille suurin kolaus. Erityisesti ADR:n kanssa, Rorhs+Brine+Splatter alkaa kuulostaa ihan hyvältäkin diililtä, jos sillä saa GK:n frenzyttämään varmasti joka toinen vuoro ja joka toinen vuoro 7+:lla (johon kyllä saa sentään rerollin knotista). Ja kyllä jotain täysissä olevia molikkeja tai varppisusiakin alkaa jännittää heittää frenzyjä possuja vastaan pari-kolme kertaa. Mutta taas yksi syy pelata knottia kaikissa listoissa.
Haiskahtaa tosi paljon warder UA:lta tai johtaja soololta tulevaisuudessa.
En oo brädipelaaja, eikä musta nyt sellasta varmaan tuukkaan, mutta kyl Synergy ilmasella lightilla on edelleen ihan viable. Toi nerffas casteria mun silmissä kuitenkin MERKITTÄVÄSTI mitä oon pari pelii joskus vastaan pelannut ja battlereportteja katsellut.
Mutta listataampa Circlen armor cracking:
-Ekromac
-Bradigus
-Ekaya
-pBaldur
-Cassius
-Mohsar
Unohtuko joku? En tiä sit, miltä näyttää? Periaatteessa eMorvyn rerollit voi laskee jollain tasolla anti-armoriks, mutta tosta sakista Bradigus saattaa edelleen olla ihan hyvä valinta jos pitää lyödä kovaa.
Laitan metaketjuun uuden jankylistan, jonka voitte haukkuu lyttyyn :D
Mutta listataampa Circlen armor cracking:
-Ekromac
-Bradigus
-Ekaya
-pBaldur
-Cassius
-Mohsar
Unohtuko joku? En tiä sit, miltä näyttää? Periaatteessa eMorvyn rerollit voi laskee jollain tasolla anti-armoriks, mutta tosta sakista Bradigus saattaa edelleen olla ihan hyvä valinta jos pitää lyödä kovaa.
Laitan metaketjuun uuden jankylistan, jonka voitte haukkuu lyttyyn :D
Brädi-pelaajan mietteitä:
- Cryx matsi muuttui ok:sta hankalaksi, koska nyt pystyy vain kierroksen ajan screenaamaan charget pois, jos sitäkään.
- Sentryt on taas kasa paskaa ja mannekiinit ei osaa tehdä muutakun kerran poksahtaa metsäksi. Aiemmin pysty kikkaileen, jos halus käyttämällä ne 3 fury boosteihin jne. Nyt sentryllä menee jälleen aina se 1 fury, kun pitää shiftata mannekiinien perään. Olisivat edes antaneet saman buffin mitä pBaldurin tierissä (20" depo), niin ei tarvis aina ekalla kiekalla shiftata.
- Aloin jo pohtiin pitäiskö sitä pelata ilman tier 4:sta. Menetän ilmasen watcherin, mutta ei tarvi ottaa 2 ryhmää sentryjä. Vapautuvalla pisteellä sais wilderin sisään (aiemmin jo pinnan vajaa), hoitamaan fury ongelmaa. Katotaan jos peikkojen lomassa tulis kokeiltua listaa.
- Pelattava lista Brad on edelleen, nyt se vain pelaa "reilummin", kuin aiemmin.
- Ottaen huomioon järkyttävän buffin splatterille aloin jo pohtimaan pelaavani vain construct-tierejä (pBaldur, Brad, eKrueger, eBaldur) tai sitten vain pelaan masiina-faktioita. Varsinkin ADR:n kanssa noita jo aiemmin mainittuja rosh+siat settejä varmasti tulee näkymään.
- Cryx matsi muuttui ok:sta hankalaksi, koska nyt pystyy vain kierroksen ajan screenaamaan charget pois, jos sitäkään.
- Sentryt on taas kasa paskaa ja mannekiinit ei osaa tehdä muutakun kerran poksahtaa metsäksi. Aiemmin pysty kikkaileen, jos halus käyttämällä ne 3 fury boosteihin jne. Nyt sentryllä menee jälleen aina se 1 fury, kun pitää shiftata mannekiinien perään. Olisivat edes antaneet saman buffin mitä pBaldurin tierissä (20" depo), niin ei tarvis aina ekalla kiekalla shiftata.
- Aloin jo pohtiin pitäiskö sitä pelata ilman tier 4:sta. Menetän ilmasen watcherin, mutta ei tarvi ottaa 2 ryhmää sentryjä. Vapautuvalla pisteellä sais wilderin sisään (aiemmin jo pinnan vajaa), hoitamaan fury ongelmaa. Katotaan jos peikkojen lomassa tulis kokeiltua listaa.
- Pelattava lista Brad on edelleen, nyt se vain pelaa "reilummin", kuin aiemmin.
- Ottaen huomioon järkyttävän buffin splatterille aloin jo pohtimaan pelaavani vain construct-tierejä (pBaldur, Brad, eKrueger, eBaldur) tai sitten vain pelaan masiina-faktioita. Varsinkin ADR:n kanssa noita jo aiemmin mainittuja rosh+siat settejä varmasti tulee näkymään.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Eiköhän splatterit ne nerffata jo ennen kuin julkaistaan. Vaikuttaa aika pahasti siltä, että tää muutos ei ihan loppuun asti harkittu ollut.Sopuli kirjoitti: - Ottaen huomioon järkyttävän buffin splatterille aloin jo pohtimaan pelaavani vain construct-tierejä (pBaldur, Brad, eKrueger, eBaldur) tai sitten vain pelaan masiina-faktioita. Varsinkin ADR:n kanssa noita jo aiemmin mainittuja rosh+siat settejä varmasti tulee näkymään.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Juu näin epäilen, mutta seurataan tilannetta.Celebdae kirjoitti:Eiköhän splatterit ne nerffata jo ennen kuin julkaistaan. Vaikuttaa aika pahasti siltä, että tää muutos ei ihan loppuun asti harkittu ollut.Sopuli kirjoitti: - Ottaen huomioon järkyttävän buffin splatterille aloin jo pohtimaan pelaavani vain construct-tierejä (pBaldur, Brad, eKrueger, eBaldur) tai sitten vain pelaan masiina-faktioita. Varsinkin ADR:n kanssa noita jo aiemmin mainittuja rosh+siat settejä varmasti tulee näkymään.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- GreenMeanie
Niin, tosiaan nerffi pistää miettimään uudestaan et uskallanko ostaa 15 possulaittia vai en, varsinkin jos julkasu osuu ennen lock & loadia.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Uskallat. Tai sä oot kyl niin pekonimestari et ostaisit ne viistoista vaik oisivatki yötä synkempää syöpää.GreenMeanie kirjoitti:Niin, tosiaan nerffi pistää miettimään uudestaan et uskallanko ostaa 15 possulaittia vai en, varsinkin jos julkasu osuu ennen lock & loadia.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Maistuu GWltä ku ei uskalla ostaa nappeja ja kokonainen lista muuttu paperipainoks äksdee.