Pohjamaalit
Pohjamaalit
Pohjamaalaatteko te yleensä figunne? Mulla on noita dark eldar warrioreja 16 kpl ja pohjamaalatut on minusta hienompia!
pohjamaalaan vain tietyissä tapauksissa.
1. panssari pitää aina pohjamaalata mustalla ja sitten traiprussata metallilla.
2. itse pohjamaalasin cold one knightien HAARNISKA-osuuden mustalla, sillä silloin sain niistä silleen jännän, vaikee selittää, joten en pulise enempää siitä.
3. en omista spraytä, mutta en myöskään koskaan pohjamaalaa KOKO miniä, vaan tietyn suuren osan, kuten witch elffien ihon kokonaan valkosella ensteks, tai vaikka KAIKKI haarniska osat.
1. panssari pitää aina pohjamaalata mustalla ja sitten traiprussata metallilla.
2. itse pohjamaalasin cold one knightien HAARNISKA-osuuden mustalla, sillä silloin sain niistä silleen jännän, vaikee selittää, joten en pulise enempää siitä.
3. en omista spraytä, mutta en myöskään koskaan pohjamaalaa KOKO miniä, vaan tietyn suuren osan, kuten witch elffien ihon kokonaan valkosella ensteks, tai vaikka KAIKKI haarniska osat.
-
baretul
Heh capsi mies tullu myrkyttämään tätäki
. Niin tottakai pohjamaalaan, valkosta ylensä, mustaa jos hahmo todella vaatii sitä. Ylensä mastonia tai citadelia käytän. Miksi ihmeessä joku ei pohjamaalaisi ?, spray maksaa tuskin mitään, ja se pitää todella sen maalin siinä figussa kiinni, mikään perus akrylimaali ei sitä kunnolla tee.
Nii-in, paitsi jos maalaat muovipinnalle useammin kuin metallipinnalle...VJ kirjoitti:Pohjamaalaan aina, enkä siis voi ymmärtää miksi kukaan ei pohjamaalaisi. Maalaus on paljon helponpaa tasaisen mustan tai valkean päälle, kuin suoraan metallipinnalle.
Itse maalaan tällä hetkellä aika paljon Marineita sekä Catachaneja, joten jos jaksan, sprayaan vähän Dark Angels Greeniä niitten päälle ennen kun tartun pensseliin, muuten suoraan muovipinnalle.
Metallifigut ovat helpompia maalata pohjamaalattuna, muovifigut...ei IMHO ole väliä!
-
The Scientist
- ankara halla
- Valvoja
Kyllä pohjamaalaan kaikki. Metallifiguihin ei maali tartu oikein millään jos ei pohjamaalaa.
''Siis spraylla pohjamaalin ma aina teen, mut näill' keleil' se sekoittuisi veteen''.
Eli jos ei ole mahista sprayaa ulkosalla, niin siveltimellä.
''Siis spraylla pohjamaalin ma aina teen, mut näill' keleil' se sekoittuisi veteen''.
Eli jos ei ole mahista sprayaa ulkosalla, niin siveltimellä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."