WM/H Aloittelija/Mentori pariturnaus 13.2.2016
Re: WM/H Aloittelija/Mentori pariturnaus 13.2.2016
En oo tulossa ees pelaamaan, mut postaan tänne pari random listaa. Onko toiveita faktiosta?
Jatkot saattaisi kyl sit kiinnostaakin...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
CoC ja Trollbloods. Ei saa olla Lucant, eikä mikään teemalista. Go.Celebdae kirjoitti:En oo tulossa ees pelaamaan, mut postaan tänne pari random listaa. Onko toiveita faktiosta?
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Mulla kävi sillai, että pelikaveri otti viimeksi, kun pelailtiin vahingossa mukaansa puolet mun korteista. Pärjäänkö Warroomilla vai onko jollain ylimääräisiä Cryxin kortteja?
- Ossi
- Ossi
Kuninkaalla on keppihevonen.
Mites jatkot? Missä ollaan? Otetaanko kunnolla?
Rats keep running!
Cue tumbleweed ;)Chade kirjoitti:CoC ja Trollbloods. Ei saa olla Lucant, eikä mikään teemalista. Go.Celebdae kirjoitti:En oo tulossa ees pelaamaan, mut postaan tänne pari random listaa. Onko toiveita faktiosta?
Mä oon ainaki varannu maanantainki vapaaksi jatkoilua varte eli....kunnolla.
Make love, not peace.
- GreenMeanie
Varasin puol kasiks pöydän 13 ihmiselle Sports Academyst steissii vastapäätä, katotaan sit siitä mihin edetään. Terol oli ainaki yks paikka tiedos...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Jätkien ilta!Barricade kirjoitti:Mä oon ainaki varannu maanantainki vapaaksi jatkoilua varte eli....kunnolla.
https://www.youtube.com/watch?v=ElSq7qz ... e=youtu.be
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
reindeerman
Nyt sattu käymää nii ikävästi että kuume nousi ni åfelt toni ei pääsekkään paikalle
- GreenMeanie
Ok. Mä vaikka tuuraan sitte. Paikalle saa tulla, oon jonkun pöydän alla nukkumassa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ilmeisesti muillakin flunssaa liikkeelä, eli Lauri af Heurlin myöskin kuumeessa.